sa fie pompa de ulei???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sa fie pompa de ulei???

    Salut sunt nou printre voi si as vrea sa ma lamuriti si pe mine cu o problema.
    am si eu un golanel 1.4 achizitionat in februarie 2005 pana acum am fost destul de multumit de el avand in vedere ca are 138000km nu am schimbat la el doar piesele uzuale(ambreaj, capete de bara, placute, discuri, distributie, etc) problema care ii, de vreo 5000 de km incoace la pornire la cald doar imi ramane aprins vreo 2 secunde in plus martoru luminos de la ulei si se aude un zgomot urat dupa care dispare probabil pana ajunge ulei la tacheti. Nu cred sa fie uleiul pt ca am folosit doar Mobil1 full syntetic si Castrol Magnatec tot full syntetic ambele 5w40 si depuneri nu cred sa fie pt ca nu am folosit aditiv pt curatare. Va rog lamuriti-ma si pe mine

  • #2
    S-ar putea sa ai probl. la pompa ulei, care nu baga imediat presiune...e ''obosita''.

    PS: arata-mi si mie uleiu ala Mobil1 5W40..

    Comment


    • #3
      Orice filtru de ulei are in el o supapa combinată - anti-drain şi by-pass: împiedică golirea filtrului, chiar după perioade mai lungi de nefuncţionare a motorului, astfel încât imediat după pornirea motorului uleiul să aibă presiunea necesară. Daca supapa asta nu mai e buna, sau nu a fost niciodata, becul se va aprinde mai tarziu, si vor fi zgomote plus uzuri. Deci, primul lucru, inainte de desface motorul, trebuie schimbat filtrul cu unul cu holograma.Apoi mai vedeti.

      Comment


      • #4
        Inclin sa-i dau dreptate lui Andreis. Nu cred ca se poate uza atat de grav pompa de ulei la doar 138k...

        Comment


        • #5
          Pompa da ulei daca era stricata ti se aprindea martorul in bord si asa ramanea.
          Ai putea face o diagnosticare in service, sa vezi daca e vreo eroare memorata.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            filtru ii cu holograma ii original dacia nu cred ca e de la filtru iar pe tester am puso acu 2 saptamani cand am avut o problema cu o bujie, am sa ii schimb pompa probabil ca ii cam obosita
            Attached Files

            Comment


            • #7
              parerea mea e ca 5w40 la chilometrii care ii ai tu 138.000 km e prea subtire . ori il imbunatatesti cu un aditiv cu teflon(PTF) ori treci pe 10 w 40 tot mobil si ai sa vezi ca e alta treaba - eu as alege adoua varianta si ias pune si un aditiv cu teflon

              Comment


              • #8
                Incearca un aditiv pe teflon, daca e acelasi efect la pornire la rece, deschide motorul si sa te gindesti la pompa de ulei+cuzineti (asta numai dupa ce masori -sau masoara un meserias-uzura si ovalitatea fusurilor maneton si palier)
                Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                Comment


                • #9
                  sa-mi dau si eu o parere, zici ca are 140 mii de km? pai ce vrei mai mult masina si-a facut treaba cere alta
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • #10
                    mai are mult de mers

                    Comment


                    • #11
                      neahhh... nu prea cred
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #12
                        Loganul in mod normal ar trebui sa sara cu brio de 300k (depinde de exploatare) indiferent de motorizare.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ten View Post
                          neahhh... nu prea cred
                          cel putin inca pe atat....
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • #14
                            offtopic 1: 10w-40 din cate stiu eu e un "soi" de ulei proaspat aparut si porneste de la niste preturi care-ti albesc paru instant ...

                            offtopic 2: e bine de stiut ca odata cu uzura motorului trebuie pus un ulei mai gros eu am inceput cu 5w-40

                            Comment


                            • #15
                              nu cred ca am ajuns sa am probleme cu, cuzinetii nu mananca ulei iar compresia in pistoane am verificat-o pe la 120.000 si era in standarde normale nu mai retin cifrele exact motoru nu cred ca ii uzat mai mult decat ar trebui am avut destul de multa grija de el norma o mai "talpalesc" si eu cand am ocazia si trage destul de bine fara sa scoata fum sau chestii dinastea si eu zic ca tre sa duca pna in 300km fara probleme majore (am un prieten taximetrist tot cu 1.4 si are peste 200.000km si nu a avut probleme cu ea atata tot ca de curand io reglat tachetii si io schimbat pompa de ulei dar am uitat sa il intreb care au fost simtomele la el)vom vedea saptamana viitoare cand ma duc la mecanic si am sa ii spun sa verifice mai in amanunt va tin la curent

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google