Scartait La Bracarea Maxima A Volanului!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait La Bracarea Maxima A Volanului!

    Salut
    Postez si eu in legatura cu o problema sesizata recent.In ce consta problema:daca virez maxim(aproape de maxim..stiu ca nu e bine maxim maxim) atat stanga cat si dreapta se aude un scartait ciudat...imediat ce eliberez volanul sa revina spre direactia normala nu se mai aude.
    Problema a aparut recent, masina are 55 000 km, model Kiss FM din decembrie 2007,diesel 85 cp, revizii facute la zi (din 10 in 10 mii de km).Urmeaza sa ii fac distributia si vroiam sa stiu daca e posibil sa fie de la cureaua de accesorii si mai pot trage de ea pana la 60 000 sau ar putea fi caseta de directie sau altceva si sa imi fac programare.
    Mentionez ca mai am garantie pana in decembrie 2010 si ca am nevoie de masina ca de aer! Multumesc anticipat.
    live2play!

  • #2
    poate e zgomotul pompei de servo cand e la maxim...face putina galagie.

    Comment


    • #3
      In primul rand verifica nivelul lichidului servo.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Sigur nu e zgomotul de la pompa servo..stiu bazaitul pe care il scoate in mod normal si cand misc volanul si cand e bracat maxim...E un zgomot aparut recent, ca si cum ar freca 2 metale nelubrifiate, sau un scatait de arc..
        Se aude doar in miscare la viteza mica, cand e necesar virare aproape de maxim in ambele directii(am testat intr-o parcare).Pe loc nu face zgomotul respectiv si nici in mers la viteza.

        Ce am gasit asemanator pe un alt forum..dar la un audi, era de la fulia de la alternator..nu stiu cat se aplica in situatia asta dar problema era identica.
        Intrebarea nepriceputului..unde verific nivelul la lichidul servo?
        Multumesc.
        live2play!

        Comment


        • #5
          Si la mine scartaie, dar e 100% de la cauciuce. Asculta cu atentie.
          Si asta mi se intampla numai vara pe uscaciune.

          Cand am avut distantiere, nu-mi scartaia.

          Comment


          • #6
            Usor usor fac de un post complet...daca nu m-am gandit la toate informatiile din prima..: cauciucurile nu le-am schimbat deloc, nu am dat rotile jos decat pt schimbul de placute frana la 35000 km, nu am pus distantiere, sunt Michelin-urile care vin cu modelul Kiss.Le-am utliziat chiar si iarna.
            Ce am observat ciudat este faptul ca zgomotul vine din zona roata dreapta indiferent daca virez stanga sau dreapta, dar imi lasa senzatia ca se aude din compartimentul motorului nu de la roata.
            live2play!

            Comment


            • #7
              trebuie gresat ceva pe la flansele de la amortizor , intre flanse si caroserie ...

              Comment


              • #8
                din cate vad masina are motorizare diesel, adica pompa electrica de servo deci n-are treaba cu cureaua de accesorii sau nivelul la ulei de servo
                incearca sa speli cu presiune(sau sa gresezi) in zona flanselor de amortizor
                incearca sa izolezi zgomotul, mai pot scartai capetele de bara sau pivotii(in astea se mai injecteaza ulei cu o seringa, dar asta e o solutie temporara, in scurt timp va trebui inlocuire) sau vezi daca nu cumva scartaie chiar anvelopa
                aaaa...nu exclud o posibila defectiune a pompei de servo in sine, dar nu mai vreau sa te sperii inutil
                incearca sa verifici ce am spus mai sus
                bafta

                Comment


                • #9
                  Eu am patit la fel cu scataitul si am reusit sa-l elimin cu un spray greant pe la articulatiile rotii...Am masina de 4 ani si de obicei face asa la iesirea din iarna sau dupa o vreme ploioasa de durata mai mare.Incearca si asta.Succes!

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu o problema cam asemanatoare.cand iau stanga d volan simt o mica bataie,un tremurat ca si cum s.ar freca un fier pe ceva de cauciuc si parca trosneste ceva pe la roata,atat in mers cat si pe loc...m.am gandit la chestia cu unsul dar nu prea stiu pe unde sa dau cu vaselina.daca mai pot primii niste pareri as fi f recunoscator...

                    Comment


                    • #11
                      Bracat la maxim ai tremuratul? Asa face servodirectia.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        Nu cand sunt la maxim bracate,in timp ce invart spre stanga se simt trepidatiile aceelea in volan...

                        Comment


                        • #13
                          Pentru cel cu scartaitul ia o seringa cu ulei si baga la capetele de bara si pivoti am patito si eu. Cel cu trepidatul este din pivoti,pivoti prind joc axial.

                          Comment


                          • #14
                            daca mai ai garantie, programeazate si tu la service sa vada baietii destepti de la Dacia...
                            Numa' bine

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu detalii:
                              in urmatoarea ordine de idei: - e Dacia..s-a rezolvat de la sine, nu mai face zgomotul fara sa ii fac nimic, nici macar la spalat nu am fost cu ea...de uns nu am uns nimic...e o minune si sunt foarte mandru )
                              - in schimb am alta acum, mai frumoasa...sa desfasor povestea..
                              am facut revizia de 60 000 km..la Plopeni ..1300 roni cu tot cu bacsis ...schimbat ulei(5l Elf 10w40) + filtru ulei no name, + filtru aer no name + curea accesorii chipurile originala(luate de mine din comert).
                              Si kit distributie(curea + rola intinzatoare) si filtru motorina luate de la service..sa fiu sigur ca sunt originale(asta dupa ce am incercat sa iau si kitul distributie din comert si mi-a aratat la service diferenta intre rola intinzatoare originala si ce am luat eu care trebuia sa fie originala..dar tabla era mai subtire, alta culoare..am preferat sa nu risc).
                              Le-a montat nea omul a durat cam 2 ore cu totul(aici intra si desfacut un proiector care era un sfert plin cu apa)...nu mi-a verificat cu nimic cureaua de distributie daca e intinsa corespunzator..a zis ca la modelul meu se ghideaza dupa o componenta de pe rola intinzatoare...a dat motorul peste cap de vreo 6 ori sa vada ca se aseaza bine si a pornit motorul...mergea ok se auzea la fel...dar nu m-a dus capul sa incerc si aerul conditionat...l-am incercat acum dupa aproximativ o saptamana...m-am speriat, cand cupleaza ambreiajul de la AC face un zgomot, care normal e abia sesizabil..acum zici ca sare motorul se aude de parca dau cu pumnul in tabla...foarte tare...in rest e ok baga aer rece, nu face alt zgomot suplimentar..
                              -cand am fost in service l-am intrebat si de zgomotul pe care il aveam si a disparut..nu stie, nu a intalnit...urmeaza sa il intreb si de AC..sigur primesc acelasi raspuns..
                              live2play!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google