Originally posted by valeriuciprian
View Post
Scartait Ventilator Aeroterma
Collapse
X
-
-
...deci maine pana in 12 o sa aveti poze cu demontarea "aerotermei"...nu stiu dar cred ca s-a creat o confuzie...cred...deci o sa dau jos motorul si cu paletele care invart aerul...da?ca acolo e buba...la acele palete....fara a demonta bordul...putintica rabdare....
Aeroterma in sine...cutia aia mare se da jos doar cu demontarea bordului...scoaterea motorului si a paletelor fara demontarea bordului.
E ok asa?sigpic
Comment
-
Salut.
Nu merge scos motorasul de la aeroterma.
Nu-l poti scoate,de declipsat se declipseaza usor,nu e prins in nimic.Apesi pe o clema si se desface prin invartire catre motor.
Mult succes!!!!!!!!
Numai bine.
ps:eu a patit treaba asta
Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by valeriuciprian View Post...deci maine pana in 12 o sa aveti poze cu demontarea "aerotermei"...
Deci...aveti mai jos pozele cu operatiunile necesare demontarii motorului aerotermei cu mentiunea ca trebuie sa fiti doua persoane ...o persoana trebuie sa tina de bord tras spre in spate pentru a putea scoate motorul aerotermei.
Pentru demontarea efectiva a motorului aerotermei urmariti pozele puse de Augustin-Yng deoarece nu veti vedea nimic...deci trebuie mers pe intuitie....pe mine m-a ajutat aurelian68 caruia ii multumesc.
Daca sunt intrebari va rog sa le adresati.
Pacat ca nu am facut o poza cu bordul la locul lui si cu motorul aerotermei pe bord...dar trebuie sa mergeti pe incredere ca nu as fi muncit de doua ori...Attached Files- 1.JPG (243.3 KB, 3194 views)
- 2.JPG (285.4 KB, 1351 views)
- 3.JPG (221.1 KB, 1085 views)
- 4.JPG (180.7 KB, 996 views)
- 5.JPG (167.4 KB, 727 views)
- 6.JPG (224.9 KB, 731 views)
- 7.JPG (241.2 KB, 725 views)
- 8.JPG (222.3 KB, 1085 views)
- 8a.JPG (214.4 KB, 1168 views)
- 9.JPG (299.3 KB, 781 views)
- 10.JPG (277.3 KB, 801 views)
- 11.JPG (482.4 KB, 6892 views)
- 12.JPG (210.5 KB, 9314 views)
- 13.JPG (253.5 KB, 786 views)
- 14.JPG (352.9 KB, 682 views)
sigpic
Comment
-
Multumesc mult valeriuciprian. Ai fost pe aproape, dar o ora in plus nu prea mai conteaza cand ai rezultatul dorit. Astazi poate reusesc sa demontez si eu ventilatorul si sa vad ce-i pe acolo ca timp de 3 ani nu am avut filtru de polen si cred ca s-a adunat ceva acolo. Din imagini nu pare chiar asa complicat dar sa vedem cum e la fata locului. Oricum pozele tale ma ajuta mult pt ca nu stiam de unde sa incep. Aveam o idee, dar nu eram sigur ce trebuie facutsigpic
Comment
-
Multumesc valeriuciprian. Acum macar am o idee despre ce trebuie facut. Imi pare rau totusi ca a trecut week-end-ul si nu am avut timp sa desfac ventilatorul. Oricum parca si-a mai revenit, nu mai face acelasi zgomot puternic, s-a mai diminuat. In orice caz, cand o sa am ceva timp liber o sa fiu gramada pe el. Multumesc inca o data pt poze.sigpic
Comment
-
si cum a fost ? e frumos acolo? probabil a intrat ventilatorul pe treapta a 2-a de racire, se intampla foarte rar , sunt "vitezomani" care nu reusesc de multe ori in viata sa-l porneasca. Din cauza rularii cu 1-a la viteza redusa s-a produs incidentulPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by EUGEN2008 View Postsi cum a fost ? e frumos acolo? probabil a intrat ventilatorul pe treapta a 2-a de racire, se intampla foarte rar , sunt "vitezomani" care nu reusesc de multe ori in viata sa-l porneasca. Din cauza rularii cu 1-a la viteza redusa s-a produs incidentul
Comment
-
-
pai in prima faza poti da jos cureaua de alternator si-l pornesti asa , daca tot mai face inseamna ca e de la pompa de apa sau de la distributie. Daca nu mai face atunci poate fi un rulment alternator , pompa servo sau rolele de accesorii . E mai simplu de diagnosticat asa ca imparti cauzele posibile in doua si elimini mai usor din elePain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by EUGEN2008 View Postpai in prima faza poti da jos cureaua de alternator si-l pornesti asa , daca tot mai face inseamna ca e de la pompa de apa sau de la distributie. Daca nu mai face atunci poate fi un rulment alternator , pompa servo sau rolele de accesorii . E mai simplu de diagnosticat asa ca imparti cauzele posibile in doua si elimini mai usor din ele
Comment
Comment