Acum 2 saptamani am lovit masina Renault Symbol in bordura tramvaiului 41.Dus la service pe platforma.
Defectiuni:
-bieleta directie rupta
-cadru motor stramb
-amortizor stramb.
Inlocuite toate pe casco..facut geometrie.....si gasit fuzeta lovita, comandata si schimbata.Refacut geometrie...toate unghiurile ok mai putin caderea care este cu 33minute in interior, adica mai pe scurt roata sta asa /////(roata stanga).
Neschimbata a ramas doar bascula inferioara , despre care cei de la Serus au zis ca nu are nimic.Ei spun ca e din cauza suspensie sport(nu cred asta in ruptul capului), si din cauza jantelor care difera de cele stock(am 6.5J R15).Am stabilit sa se moonteze arcurile stock + jante stock de tabla si sa se refaca geometria.Sunt mai mult decat convins ca nu se va simti nicio diferenta.
In afara de brat inferior pe care il banuiesc...desi e greu de cazut ca acesta s-ar fii lungit in urma accidentului(astfel incat roata sa stea ////, adica sa fie deschisa de la baza), mai degraba se indoia spre spatele masinii, se rasucea, deci se micsoara ca lungime...ce credeti ca imi auzeaza pb asta?
Oare oala amortizorului sa se fii deplasat catre dreapta??si atunci e normal sa stea roata asa/////.
Sau lonjeronul inferior sa o fii luat-o la plimbare???
Daca sunt ultimle cauze amintite...mai e vreo sansa sa se repare???
Momentan masina este inca la Serus, am refuzat sa o iau de la ei...desi mi-au zis ca au facut pb cu ea si nici macar la viteze mari nu trage stg sau dr....acum ca va tocii un pic cauciucul....nu se mai pune(in viziunea lor).
Va rog...idei, sfaturi, etc
Defectiuni:
-bieleta directie rupta
-cadru motor stramb
-amortizor stramb.
Inlocuite toate pe casco..facut geometrie.....si gasit fuzeta lovita, comandata si schimbata.Refacut geometrie...toate unghiurile ok mai putin caderea care este cu 33minute in interior, adica mai pe scurt roata sta asa /////(roata stanga).
Neschimbata a ramas doar bascula inferioara , despre care cei de la Serus au zis ca nu are nimic.Ei spun ca e din cauza suspensie sport(nu cred asta in ruptul capului), si din cauza jantelor care difera de cele stock(am 6.5J R15).Am stabilit sa se moonteze arcurile stock + jante stock de tabla si sa se refaca geometria.Sunt mai mult decat convins ca nu se va simti nicio diferenta.
In afara de brat inferior pe care il banuiesc...desi e greu de cazut ca acesta s-ar fii lungit in urma accidentului(astfel incat roata sa stea ////, adica sa fie deschisa de la baza), mai degraba se indoia spre spatele masinii, se rasucea, deci se micsoara ca lungime...ce credeti ca imi auzeaza pb asta?
Oare oala amortizorului sa se fii deplasat catre dreapta??si atunci e normal sa stea roata asa/////.
Sau lonjeronul inferior sa o fii luat-o la plimbare???
Daca sunt ultimle cauze amintite...mai e vreo sansa sa se repare???
Momentan masina este inca la Serus, am refuzat sa o iau de la ei...desi mi-au zis ca au facut pb cu ea si nici macar la viteze mari nu trage stg sau dr....acum ca va tocii un pic cauciucul....nu se mai pune(in viziunea lor).
Va rog...idei, sfaturi, etc
Comment