Moare Motorul La Decelerare !!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare Motorul La Decelerare !!!!!!!!!!!

    Salut,am un LOgan din 2005,65000 km si mi-a aparut urmatoerea problema,cand pornesc motorul ptr prima oara pe zii,merge ok,dar de indata ce sa incalzit cind o scot din viteza si o las pe liber sau trebuie sa frinez din cauza unui obstacol sau pieton motorul nu mai ramine la relantiu ci scade turatia spre 500 dupa care se si opreste,se aprinde martorul de la baterie si de la ulei si dai si pornesteo de urgenta din nou altfel riscand sa il lovesc pe cel din fata mea.Mentionez ca am fost la meridian si "operatia a reusit,pacientul a murit",dupa care am fost la un service de cartier unde macar si-au dat interesul si au curatat clapeta+mpp+aplicat la clapeta un mastic ptr etanseizare+virificat pompa de benzina(face presiune si debitul ramine constant),dartot asa functioneaza,trbuie sa fiu atent la turometru si sa oaccelerez rapid sa nu scada sub 500 ture.
    Mai rau este ca am nevoie zilele astea de masina si merg cu "morcovul.....la acceleratie".Momentan nimeni nu intelege ce are.
    Masina este cip cirita de 3,5ani dar nici o problema pina acum.

  • #2
    era incinsa bine pompa de benzina cand au probat-o? ca e posibil ca defectul sa se reproduca doar cand e calda. Urmatorul pas ar fii sa iei o compresie , nu cumva cip- uiala sa-i fii afectat supapele
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #3
      senzorul de turatie a fost verificat?e un senzor care face belele destul de des.se afla intr-o fereastra pe cutia de viteze si citeste de pe volanta.se murdareste.verifica si sonda lambda.
      Attached Files
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Salut aceeasi problema am avut si eu acum 2 zile.Am ramas "blocat "intre Sinaia si Busteni si am stat vreo 2 ore am mers cate 1-2 metri si la un moment dat cand opream scadea turometru sub 500/rot /min si murea motorul.Afacut de vreo 3 ori asa si apoi am tras pe dreapta.Dupa ce s-a mai racit motorul a mers normal (se deblocase si drumul,si am mers normal chiar si cu a 4-a).La intoarcere dupa 5 zile am trecut prin Bucuresti unde am mers o ora cam la fel de incet si iar aceeasi problema.Am un logan pe benzina de 1.6 din oct. 2007 si am 19100 km.Ce ma sfatuiti?

        Comment


        • #5
          Se pare ca pina nu pui tu insuti mina nu mere,m-am enervat si am inceput singur sa curat si sa ung fiecare piesa in parte si se pare ca acum merge,nu mi-a mai murit motorul doar parca sta mai turata din cauza ca m-am jucat cu MPP,dar daca functioneaza .................
          Se pare ca cei de la service nu o sa puna niciodata si suflet in ceea ce fac.

          Comment


          • #6
            Schimba MPP-ul si nu vei mai avea probleme.
            Asa pateam si eu, chiar mai urat, dupa ce turam mai sanatos si daca nu bagam intr-o viteza imediat cadea pana la 500 si uneori isi revenea, alteori murea.
            Mi-am batut capul si cu senzorul de pe volanta, dar pana la urma am schimbat MPP-ul cu unul chinezesc si de atunci merge de rupe. M-a costat 25 RON fata de unul originel VDO made in Mexico de 150 RON, mare branza.
            Ca sfat, la MPP-ul nou lungimea tijei era mai mica decat la cel vechi, drept care, cand am dat prima cheie s-a dus turatia la 4000. L-am scos din nou si am tras incet (printr-o miscare lina) prin rotire pana am dus-o la dimensiunea celei vechi.
            Dat din nou cheie si a mers ok din prima.

            Succes,

            Comment


            • #7
              daca puneai de vreo 5 ori contactul si il tineai vreo 15 secunde , isi invata in final pozitia .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Mersi mult de sfaturi.

                Comment


                • #9
                  ce este MPP? mersi

                  Comment


                  • #10
                    motoras pas cu pas. regulatorul de aer de ralanti.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Daciana mea inca este in garantie si in trafic greu (bara la bara), cand las acceleratia dupa mai multe porniri si opriri ince pe si tot imi moare la ralanti.
                      Ce ma sfatuiti? Ce sa le cer la astia de la service ca nu am incredere in profesionalismul lor?
                      Multumesc!

                      P.S.
                      Daca pot face eu si nu-mi afecteaza garantia, m-as murdarii bucuros pe mana.

                      Comment


                      • #12
                        dute la garantie si cerele corp clapeta,la ei nu se schimba separat motorasul,se schimba ansamblul cu totul.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am rezolvat-o (adica Fane-CL) , mi-a marit ralantiul cu inca 50 rotatii(atat ia dat voie mai mult nu a mers) si merge brici.Incearca si tu sa vezi diferenta ca la service(si eu o mai am o luna in garantie)au zis ca nu are nimic masina.

                          Comment


                          • #14
                            Daca imi schimba corp clapeta o sa ma puna la plata sau se face pe gratis in garantie?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google