Intrebare Curea Accesorii Si Intinzator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare Curea Accesorii Si Intinzator

    Salut baieti ,

    Acum ceva timp (intre timp am rezolvat problema) am patit un necaz sa il numesc asa. Cand baietii de la Service Autorizat DACIA (si anume Redac Craiova) mi-au schimbat cureaua de accesorii mi-au pus-o gresit pe intinzator iesea un pic afara in partea stanga cum privesti motorul. Asta se intampla acum vreo 2 ani .... am observat acum cateva luni cand am ramas cu masina in drum. Pur si simplu s-au aprins toate becurile si s-a oprit motorul din mers.

    Alta problema dubioasa , daca alternatorul nu incarca (CA NU INCARCA , PENTRU CA AM MASURAT) de ce nu s-a aprins martorul de bord ?

    Urmatorul pas : duc masina la Service pentru constatare. Fulie rupta , Ax alternator blocat (rezulta alt alternator) , baterie masina dusa.

    Costuri totale 21 de mil (alternator + fulie + baterie)

    Ce v-as ruga daca poate unul dintre voi sa imi arate o poza la loganurile voastre (specific am laureate de 1,4) cum trebuie sa vina cureaua pe intinzator (acela mobil) as fi foarte recunoscator. Pozitia corecta , pentru ca acum nu mai sta in afara cureaua insa as vrea sa vad cum arata si la alte loganuri ... pentru ca nu sunt in totalitate sigur ca au montat-o corect.
    Last edited by Shadow; 27 August 2010, 10:19.
    LoganClub Craiova

  • #2
    "... unul dintre voi sa imi arate o poza la loganurile voastre (specific am laureate de 1,4) cum trebuie sa vina cureaua pe intinzator (acela mobil) ..."

    Pana pune cineva o poza, uite o alta cu modul de asezare a curelei de accesorii pe fulia pompei de directie asistata. Observa ca trebuie sa ai un canal liber pe fulie in partea dreapta cum te uiti la motor. Poate te ajuta cu ceva chestiile astea.
    Cat despre rola intinzatoare, aceasta "calca" pe spatele curelei, ca si cea infasuratoare dealtfel, deci nu are vreo treaba cu striurile curelei. Doar intinderea corespunzatoare conteaza.
    Attached Files
    Last edited by gl_mmm; 27 August 2010, 11:28.

    Comment


    • #3
      Originally posted by gl_mmm View Post
      "... unul dintre voi sa imi arate o poza la loganurile voastre (specific am laureate de 1,4) cum trebuie sa vina cureaua pe intinzator (acela mobil) ..."

      Pana pune cineva o poza, uite o alta cu modul de asezare a curelei de accesorii pe fulia pompei de directie asistata. Observa ca trebuie sa ai un canal liber pe fulie in partea dreapta cum te uiti la motor. Poate te ajuta cu ceva chestiile astea.
      Cat despre rola intinzatoare, aceasta "calca" pe spatele curelei, ca si cea infasuratoare dealtfel, deci nu are vreo treaba cu striurile curelei. Doar intinderea corespunzatoare conteaza.
      Salut ,

      Iti multumesc pentru raspuns , modul de asezare a curelei este corect , exact ca in poza ta si de asta stiam , deasemenea stiam ca trebuie sa aiba un canal liber. Ai dreptate ca , cureaua calca pe rola intinzatoare cu partea din exterior insa eu ma refeream la pozitia curelei pe rola intinzatoare (pentru ca , cureaua este mai subtire ca rola) si deasemenea cum calca inspre partea stanga a rolei , inspre partea dreapta a rolei la asta ma refeream sau pe centrul rolei. O sa fac o poza sa iti arat exact la ce ma refer !
      LoganClub Craiova

      Comment


      • #4
        Pentru ca nu pot edita postul anterior fac altul sa va arat poza.

        Vedeti cum calca spre exterior. Am vazut la alte loganuri ca , calca pe centru (partea aceea gri mai deschis exista si in stanga , la mine este decat in dreapta)
        Attached Files
        Last edited by Shadow; 27 August 2010, 16:30.
        LoganClub Craiova

        Comment


        • #5
          Originally posted by Shadow View Post
          Salut baieti ,
          duc masina la Service pentru constatare. Fulie rupta , Ax alternator blocat
          Costuri totale 21 de mil (alternator + fulie + baterie)
          eu tind sa cred ca si galetul pe care vine rola intinzatoare trebuia schimbat. mie cand mi s-a rupt cureaua de accesorii se strambase ala... acum nu stiu ce sa zic... calca cat de cat binisor , adica nu ramane cureaua pe langa...

          nu ma pot pronunta...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            Așa e la mine, Laureate 1.4 2005, cureaua schimbată de două ori într-un an. Sper să te ajute pozele.
            Attached Files

            Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

            Comment


            • #7
              Fantastic , exact asa aveam si eu cureaua pusa inainte sa mi se blocheze axul de la alternator. Era un pic iesita in exterior si mi-a blocat fulia din capul alternatorului si instantaneu s-a blocat si axul rezultand alt alternator.

              PS : Rola intinzatoare sau galetul nu are nimic , functioneaza perfect.

              LE : pentru costi : nu mi s-a rupt cureaua niciodata , nici macar atunci cand mi s-a oprit masina , pur si simplu s-a rupt fulia si invartea in gol nu mai prindea axul alternatorului pentru ca si el era blocat din cauza ca a fost descentrata cureaua atata timp.
              Last edited by Shadow; 28 August 2010, 10:35.
              LoganClub Craiova

              Comment


              • #8
                flavius nu e bine deloc , cureaua trebuie sa stea aprox la jumatatea rolei , nicidecum inafara. Fulia de sus cred ca nu e cea potrivita , ar trebui sa mai aiba un canal spre interior sa poti muta cureaua mai spre blocul motor. Ai avut fulia schimbata vreodata?
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #9
                  ma gandeam ca a fortat galetul cand s-a blocat axul la alternator. evident ca a rupt si fulia alternatorului.

                  la flavius e "nasoala" rau treaba acolo. mergeti intr-un servis bun si puneti galetul si rolele noi si eventual niste distantiere ceva ...
                  sa nu patiti Doamne fereste ca mine ...
                  http://www.loganclub.ro/forum/s_au_r...le-t24372.html
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #10
                    Exact asa am avut-o si eu pusa si mi s-a dus totul .... insa acum eu zic ca este pusa corect voi ce parere aveti ?! Astept si alte poze.
                    LoganClub Craiova

                    Comment


                    • #11
                      Fulia aia de sus n-am schimbat-o niciodată și da, mai are un canal înspre blocul motor, dar ăla cică trebuie să rămână liber. Prima dată mi-a sărit cureaua de accesorii în urmă cu vreun an și o lună și dacă îmi aduc bine aminte, mecanicul care mi-a schimbat-o atunci o pusese să nu stea în afară. Prin februarie sau martie mi-a sărit a doua oară și de data asta am schimbat-o la un service, iar de atunci n-am mai avut probleme. Înainte, la fiecare pornire auzeam timp de câteva secunde un fâșâit venind dinspre zona curelei ăsteia, până am schimbat-o, apoi n-a mai făcut, deci tind să cred că aia s-a uzat mai repede decât în mod normal. Ce trebuie să fac eu acum? Să mă duc la service și să le dau peste nas?

                      Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                      Comment


                      • #12
                        probleme rola intinzatoare curea accesorii

                        salut sunt nou pe forum si am si eu o intrebare ? cate role intinzatoare are cureaua de accesorii cu AC SI DA? Unii spun ca doua ,altii doar una si se aude un scartait . o fi de la rola?
                        Last edited by kosmyn_COX; 29 August 2010, 16:15.
                        NU APASA ACCELERATIA MAI MULT DECAT POATE DUCE INGERUL TAU

                        Comment


                        • #13
                          @kosmyn_cox: Bun venit pe forum! Raspuns: o rola intinzatoare si una infasuratoare.
                          @flavius1991: la cum arata rola intinzatoare (din postul 6) sigur este o problema acolo. Cureaua trebuie sa aiba contact pe toata latimea ei, cu rola. Cand spui ca ai schimbat cureaua, ai schimbat si rolele?

                          Comment


                          • #14
                            Nu, n-am schimbat și rolele, mi s-a spus că nu e neapărată nevoie. Să-nțeleg că ar cam trebui, nu? Dacă o las așa, bănuiesc că va fi "scuipată" în timp cureaua, eventual să apară și alte probleme.

                            Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                            Comment


                            • #15
                              flavius1991 ori o arunca dupa rola intinzatoare ori iti descentreaza axu la fulia de la alternator .... pana il blocheaza ... ori mai grav Doamne fereste. Trebuie sa iti traga de intinzator cu o tubulara de 13 si sa iti fixeze cureaua sa calce pe toata rola.

                              Daca te procepi poti face si singur virezi rotile maxim dreapta si in partea dreapta a masinii pe acolo pe la roata are o aparatoare care este prinsa in 3 cleme (din plastic) dai aparatoarea jos si se vede intinzatoru bagi cheia de 13 tragi spre tine si impingi cureaua.
                              LoganClub Craiova

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google