Intrebare Curea Accesorii Si Intinzator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    rolele(strict partea pe care ruleaza cureaua) sunt la fel, dar intinzatorul trebuie sa vina cu tot cu bratul cu arc, pe cand rola de ghidare vine simpla, doar cu surubul de prindere

    Comment


    • #32
      rolele(strict partea pe care ruleaza cureaua) sunt la fel, dar intinzatorul trebuie sa vina cu tot cu bratul cu arc, pe cand rola de ghidare vine simpla, doar cu surubul de prindere

      Si rola intinzatoare(intinzatorul) difera ca forma daca ai AC sau nu pe masina !
      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

      Comment


      • #33
        nu difera ca forma, sunt la fel, difera doar lungimea curelei si pozitionarea anexelor pe motor
        uita-te in prima poza de la postul #24 e pt modelul cu AC

        Comment


        • #34
          inca o intrebare de unde se slabeste cureaua sa o schimb cu role cu tot?
          NU APASA ACCELERATIA MAI MULT DECAT POATE DUCE INGERUL TAU

          Comment


          • #35
            tot in poza de la postul #24 trebuie sa slabesti intinzatorul(rola cea din mijloc pe sub care trece cureaua) pui o cheie inelara cu cot pe surubul din mijlocul ei(dar nu mai stiu de cat e capul surubului nici sa ma tai) si slabesti, adica tragi in sus
            nu cred ca reusesti pe deasupra, e mai simplu sa dai jos roata si carenajul din dreapta si apoi cum pui cheia pe surub iti indrepti efortul spre stanga cum stai cu fata la curea
            e bine sa te mai ajute cineva, cand slabesti intinzatorul sa scoata cureaua
            spor la lucru!

            Comment


            • #36
              Eu am acum aproape 64.000 km. Masina este un Logan 1.5 dci echipare ambition(printre altele si cu AC).
              Am facut distributia la 60.500 km si am schimbat pe langa ulei, filtre, etc: curea distributie + rola si cureaua de accesorii / FARA pompa de apa si fara rola pt cureaua de accesorii(pompa de apa era in stare perfecta iar rola de accesorii am renuntat sa o schimb dupa mai multe discutii avute si cu diversi mecanici si cu alti colegi de forum de aici, toti spunand ca nu are rost sa o schimb la 60.000km si ca trebuie sa tina 120.000 km fara probleme).

              Distributia am facut-o in august anul acesta(la 60.500 km cum spuneam mai sus). Totul ok dupa schimbarea distributiei si curelei de accesorii pana spre sfarsitul lui octombrie-inceputul lui noiembrie cand a inceput sa se auda un scartait in zona curelelor/rolelor.
              Scartaitul este prezent doar la relanti, daca turez cat de putin motorul(la 1000 rpm ss zicem) zgomotul/scartaitul dispare.
              Zgomotul respectiv apare destul de des(la aproximativ 5 porniri din 10) si nu dispare decat atunci cand opresc motorul.

              Am mai intrebat si eu in stanga si-n dreapta si mi s-a spus ca ar fi posibil sa fie putin slabita cureaua de accesorii.
              Sa fie de la asta? Cum dracu s-a slabit dupa doar ~2 luni si vreo 2500 km parcursi? Se poate cumva regla sau singura solutie este schimbarea din nou a curelei de accesorii + rola?

              M-am uitat de curiozitate la curea si este "centrata" ok pe rola, nu se vede nimic in neregula cum era intr-una din pozele de pe thread.
              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

              Comment


              • #37
                Foarte probabil sa fie fulia de la alternator, verificare in service.
                De asemenea e probabil (nu foarte) sa fie pompa de apa pe duca.

                Comment


                • #38
                  Pfff si abea ma bucurasem in august c-am facut revizia cea mare si nu mai dau(bani) prin service-uri pana la 70.000
                  Fulia ca fulia ca aia daca era ok atunci n-aveam cum sa prevad problema dar m-as zgaria pe ochi sa fie pompa de apa ca o aveam la mine cand am facut revizia dar din cauza ca cei 2 mecanici care au verificat masina(+ochiometrul meu) au confirmat ca nu exista pic de scurgere sau urme sa fi curs vreodata am lasat-o de schimbat la 120.000.

                  Multumesc pentru raspunsul rapid pe care l-ai dat Octavian___32.

                  Edit: dupa un alt search am mai gasit si topicul asta ce poate fi de ajutor: http://www.loganclub.ro/forum/proble...ii-t18484.html

                  In concluzie trebuie sa ajung la service sa vad exact despre ce este vorba
                  Last edited by god; 20 December 2010, 20:45.
                  ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                  Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                  Comment


                  • #39
                    Da, la un service care sa nu-ti bage pe gat si alte chestii (adica sa spui clar ce suspectezi).
                    Oricum nu dispera, toate se rezolva.

                    Comment


                    • #40
                      E intinzatorul de la cureaua de accesorii, mai exact rulmentul din rola, cand ai schimbat cureaua s-a fortat un pic intr-o parte si a inceput scartaitul.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Shadow View Post
                        Pentru ca nu pot edita postul anterior fac altul sa va arat poza.

                        Vedeti cum calca spre exterior. Am vazut la alte loganuri ca , calca pe centru (partea aceea gri mai deschis exista si in stanga , la mine este decat in dreapta)
                        aceeasi treaba e si la mine desi am schimbat rolele si cureaua de vreo 2 luni .Cred k asa e din fabrica
                        NU APASA ACCELERATIA MAI MULT DECAT POATE DUCE INGERUL TAU

                        Comment


                        • #42
                          Salut, sa imi explice si mie cineva unde se afla cureaua de distributie si cureaua de transmisie. eventual poze. craciun fericit

                          Comment


                          • #43
                            la magazinu de piese auto craciun fericit si sa nu umbli la ele

                            Comment


                            • #44
                              am avut o problema asemanatoare si am rezolvato singur schimband 3 curele in decurs de 2 luni , masina circula in regim taxi . fulia de la alternator la mine cand a fost schimbata cei din service au pus una cu 5 canale iar cele de la pompa,ac,arbore sunt cu 6 , iar cureaua este tot cu 5 canale. daca verificati si aveti la fel trebuie sa puneti cureaua pe fulia de sus (pompa directie) pe canalul din interior(spre motor) iar pe cele de jos (ac si arbore) spre exterior(aripa dreapta) iar pe alternator vine canal pe canal si se aliniaza si pe role iar cureaua si dupa multi km. daca o dai afara arata ca una noua. sper sa va fie de folos

                              daca stie cineva poate ma ajuta cu un raspuns , am un zgomot puternic la intinzator cand masina este putin subturata si anume nervurile de pe intinzator loveste in cuiul opritor(de ghidaj) in prtea de sus , este slabit arcul?se mai poate face ceva sau trebuie sa schimb intinzatorul cu tot cu rola?..., daca gaseam o curea mai scurta poate se spanuia mai tare intinzatorul si asa nu mai ajungea sa loveasca in cui. poate a mai patit cineva la fel si poate sa-mi spuna
                              Last edited by constantin3; 8 February 2015, 23:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                Doar o parere, sar putea sa fie problema din cauza fuliei alternatorului.Fuliile de pe benzinare sint destul de proaste si pot produca asemenea vibratii.Si eu am avut probleme cu fulia , sa rezolvat cu fulie de dizel.Acuma cureaoa fuge mult mai lin.Gasesti mai multe informatii la "probleme fulie alternator".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google