rolele(strict partea pe care ruleaza cureaua) sunt la fel, dar intinzatorul trebuie sa vina cu tot cu bratul cu arc, pe cand rola de ghidare vine simpla, doar cu surubul de prindere
Intrebare Curea Accesorii Si Intinzator
Collapse
X
-
rolele(strict partea pe care ruleaza cureaua) sunt la fel, dar intinzatorul trebuie sa vina cu tot cu bratul cu arc, pe cand rola de ghidare vine simpla, doar cu surubul de prindere
Si rola intinzatoare(intinzatorul) difera ca forma daca ai AC sau nu pe masina !Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
tot in poza de la postul #24 trebuie sa slabesti intinzatorul(rola cea din mijloc pe sub care trece cureaua) pui o cheie inelara cu cot pe surubul din mijlocul ei(dar nu mai stiu de cat e capul surubului nici sa ma tai) si slabesti, adica tragi in sus
nu cred ca reusesti pe deasupra, e mai simplu sa dai jos roata si carenajul din dreapta si apoi cum pui cheia pe surub iti indrepti efortul spre stanga cum stai cu fata la curea
e bine sa te mai ajute cineva, cand slabesti intinzatorul sa scoata cureaua
spor la lucru!
Comment
-
Eu am acum aproape 64.000 km. Masina este un Logan 1.5 dci echipare ambition(printre altele si cu AC).
Am facut distributia la 60.500 km si am schimbat pe langa ulei, filtre, etc: curea distributie + rola si cureaua de accesorii / FARA pompa de apa si fara rola pt cureaua de accesorii(pompa de apa era in stare perfecta iar rola de accesorii am renuntat sa o schimb dupa mai multe discutii avute si cu diversi mecanici si cu alti colegi de forum de aici, toti spunand ca nu are rost sa o schimb la 60.000km si ca trebuie sa tina 120.000 km fara probleme).
Distributia am facut-o in august anul acesta(la 60.500 km cum spuneam mai sus). Totul ok dupa schimbarea distributiei si curelei de accesorii pana spre sfarsitul lui octombrie-inceputul lui noiembrie cand a inceput sa se auda un scartait in zona curelelor/rolelor.
Scartaitul este prezent doar la relanti, daca turez cat de putin motorul(la 1000 rpm ss zicem) zgomotul/scartaitul dispare.
Zgomotul respectiv apare destul de des(la aproximativ 5 porniri din 10) si nu dispare decat atunci cand opresc motorul.
Am mai intrebat si eu in stanga si-n dreapta si mi s-a spus ca ar fi posibil sa fie putin slabita cureaua de accesorii.
Sa fie de la asta? Cum dracu s-a slabit dupa doar ~2 luni si vreo 2500 km parcursi? Se poate cumva regla sau singura solutie este schimbarea din nou a curelei de accesorii + rola?
M-am uitat de curiozitate la curea si este "centrata" ok pe rola, nu se vede nimic in neregula cum era intr-una din pozele de pe thread.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Pfff si abea ma bucurasem in august c-am facut revizia cea mare si nu mai dau(bani) prin service-uri pana la 70.000
Fulia ca fulia ca aia daca era ok atunci n-aveam cum sa prevad problema dar m-as zgaria pe ochi sa fie pompa de apa ca o aveam la mine cand am facut revizia dar din cauza ca cei 2 mecanici care au verificat masina(+ochiometrul meu) au confirmat ca nu exista pic de scurgere sau urme sa fi curs vreodata am lasat-o de schimbat la 120.000.
Multumesc pentru raspunsul rapid pe care l-ai dat Octavian___32.
Edit: dupa un alt search am mai gasit si topicul asta ce poate fi de ajutor: http://www.loganclub.ro/forum/proble...ii-t18484.html
In concluzie trebuie sa ajung la service sa vad exact despre ce este vorbaLast edited by god; 20 December 2010, 20:45.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Originally posted by Shadow View PostPentru ca nu pot edita postul anterior fac altul sa va arat poza.
Vedeti cum calca spre exterior. Am vazut la alte loganuri ca , calca pe centru (partea aceea gri mai deschis exista si in stanga , la mine este decat in dreapta)NU APASA ACCELERATIA MAI MULT DECAT POATE DUCE INGERUL TAU
Comment
-
am avut o problema asemanatoare si am rezolvato singur schimband 3 curele in decurs de 2 luni , masina circula in regim taxi . fulia de la alternator la mine cand a fost schimbata cei din service au pus una cu 5 canale iar cele de la pompa,ac,arbore sunt cu 6 , iar cureaua este tot cu 5 canale. daca verificati si aveti la fel trebuie sa puneti cureaua pe fulia de sus (pompa directie) pe canalul din interior(spre motor) iar pe cele de jos (ac si arbore) spre exterior(aripa dreapta) iar pe alternator vine canal pe canal si se aliniaza si pe role iar cureaua si dupa multi km. daca o dai afara arata ca una noua. sper sa va fie de folos
daca stie cineva poate ma ajuta cu un raspuns , am un zgomot puternic la intinzator cand masina este putin subturata si anume nervurile de pe intinzator loveste in cuiul opritor(de ghidaj) in prtea de sus , este slabit arcul?se mai poate face ceva sau trebuie sa schimb intinzatorul cu tot cu rola?..., daca gaseam o curea mai scurta poate se spanuia mai tare intinzatorul si asa nu mai ajungea sa loveasca in cui. poate a mai patit cineva la fel si poate sa-mi spuna
Comment
-
Doar o parere, sar putea sa fie problema din cauza fuliei alternatorului.Fuliile de pe benzinare sint destul de proaste si pot produca asemenea vibratii.Si eu am avut probleme cu fulia , sa rezolvat cu fulie de dizel.Acuma cureaoa fuge mult mai lin.Gasesti mai multe informatii la "probleme fulie alternator".
Comment
Comment