Turatie Nejustificata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Nejustificata

    in timpul rulajului la schimbarea vitezei dintr-o treapta in alta motorul se tureaza pt cateva secunde fara ca aceasta turatie sa se manifeste in cresterea vitezei dupa care revine la turatia adecvata vitezei cu care se ruleaza conform treptei respective dupa care masina creste in putere,viteza
    Rog pareri ,de la ce se trage aceasta problema ,daca cineva a intampinat-o si dak a rezolvat-o, cum?
    Ms anticipat

  • #2
    Din ce zici se pare ca patineaza ambreiajul.Daca ai pe cablu incearca sa il slabesti, daca pedala are cursa libera si tot asa face, discul e dus...
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      patineaza discul. daca slabesti cablul si nu merge ar trebui schimbat discul

      Comment


      • #4
        a mea de noua a facut asa, dupa 30000km tot asa face. si-am si prajit discul de vreo 3-4 ori pana acum. dar nu strica sa slabesti cablul cu 1-2 spire.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          si mie mi s-a intamplat la 10 mii dar s-a turat pana s-a plafonat . de 2 ori mi s-a intamplat in 3 ani . prima data am crezut ca a intrat preshul la acceleratie dar a 2-a oara m-am convins ca nu era adevarat. bine ca nu mai imi face
          STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

          Comment


          • #6
            Am patit si eu sa imi porneasca secventa de mers inapoi de la alarma, iar motorul s-a turat la max, ramanand acolo. Am oprit motorul si cand l-am repornit a plecat direct in turatie maxima... pe moment am rezolvat cu metoda romaneasca - 2 pumni in computer, si m-am uitat sa nu se fi blocat cablul de acceleratie, dar era perfect liber...

            Pareri de la ce ar putea fi?

            Comment


            • #7
              Scoate borna de plus de la baterie vreo 2-3 minute si pune-o inapoi sa vezi daca mai face asa.

              Comment


              • #8
                Vezi sa nu tii tu piciorul pe acceleratie timp de 0.00005 secunde imediat dupa ce calci ambreiajul , fara gluma , daca piciorul de pe acceleratie nu se ridica inainte de a calca ambreiajul se tureaza masina , e normal , si asta se intampla foarte des la o masina submotorizata , apasand tare pe acceleratie (masina grea si motor slab) trage greu , in momentul cand calci ambreiajul tinde sa accelereze , indicat ar fi sa ai jocul bun de picioare ridicat accceleratie-apasat ambreiaj , mie mi se intampla chestia asta la un astra h sedane 1.6 115 cai , cand o turez mai mult, chiar daca ii calc ambreiajul dupa ce ridic de pe acceleratie , tot tinde sa urce turatia ... nu cred ca e vorba de defectiune (nu dati cu cartofi, oua, rosii in mine, dadeam doar o idee )
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  are dreptate samy in legatura cu sincronizarea
                  asa pateam si eu cand eram incepator(in primele luni), nu ma sincronizam si se ratzoia tata la mine k de ce accelerez cand schimb viteza)

                  Comment


                  • #10
                    eu patesc asa dupa 18 ani si ceva de soferie cu acte,cand merg cu masina tatalui meu,un 1,4 golan,e chestie de nesincronizare,incearca sa iei piciorul de pe acceleratie intai si apoi calci ambreiajul,vezi daca mai face asa...stima
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      altfel spus : invatul trebuie sa aiba si dezvat
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #12
                        de aceeasi parere ca si a lui AGENTUL NYT. asta mi se intampla si mie la inceput cand am cumparat loganul, pana m-am invatat cu pedalele.
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google