pui o siguranta identica cu cea de pe blocul de lumini. acum nu sunt langa masina sa verific valoarea. Cablul cu care faci legatura, 2,5 mm conductor litat. incearca sa folosesti papuci, sa nu legi pur si simplul firul. schema 2 este ok.
Alimentare Fază Lungă Far Dreapta Direct De La Farul Din Stânga
Collapse
X
-
Curentul pe faza lungă ar trebui să fie: 60 W / 12 V = 5 A
Ca atare, ar trebui să-i pun una de vreo 7 A ca să nu se ardă la primul spike.
Releul pe care l-am luat e nemţesc cred (Maluska FRC3A) la 12Vcc / 70 A (14Vcc) şi a fost numai 14 lei.sigpic
Comment
-
Despartirea catre faruri se face la tabloul de sigurante din masina si atunci ori tabloul de sigurante are o buba , ori firul de la la tabloul de sigurante la far e ciupit sau rupt. Puntea catre sigurantele F11 si F12 se face pe tabloul de sigurante , se prea poate sa fie un contact imperfect la sigurante sau punte (pe spatele tabloului).
Asta ca o justificare a defectului , bine ca ai rezolvat asa.
Comment
-
În mod sigur, firul de la tabloul de sigurante la farul din dreapta e întrerupt. Spun sigur pentru că atunci când am comutat pe fază lungă maneta, am măsurat +12V pe ambele siguranţe corespunzătoare. Acum, după ce am făcut schema cu releul, am scos siguranţa de la fază lungă dreapta şi am tăiat şi firul original de la mufa becului ca să nu am surprize de scurt că deh, doar de aia există Murphy.sigpic
Comment
Comment