Problema Electrica;rezistenta UCH Consuma Curent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Electrica;rezistenta UCH Consuma Curent

    Buna ziua!
    Problema mea este urmatoarea: mi se descarca bateria de la doi consumatori, rezistenta UCH si cea de iluminare interioara dar consumul e mult mai mare pe UCH. Toate astea se intampla fara cheie in contact.
    Daca scot rezistenta de UCH, pun contactul, am bordul in regula,cuplez demarorul, se roteste arborele dar nu porneste motorul.
    Seara decuplez masa de la baterie pt ca sa nu se descarce pana dimineata.
    Poate cineva sa-mi dea un sfat?

  • #2
    cred ca te referi la sigurante. daca ai bateria descarcata e din alta cauza
    sigpic

    Comment


    • #3
      Salut.
      Ai modificat la ea ceva?Ma refer la partea electrica?
      Numai bine.
      ps:daca scoti siguranta de la UCH-nu va porni inveci,deoarce acesta si calculatorul de injectie si bucsa antidemaraj comunica intre ele.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #4
        vreo alarma legata aiurea? daca totul e standard atunci ai cablajul ciupit pe undeva sau vre-un releu a luat-o razna.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          Problema a inceput dupa ce am schimbat cablul de ambreiaj.
          Presupun ca dupa ce scot cheia din contact singurul consum ar trebui sa fie de la ledul care clipeste intermitent, consum care imi apare pe rezistenta de lumini interioare.
          Dar cand pun rezistenta de UCH,(fara cheie in contact), si apoi montez minusul la baterie, apare consum mare, plesneste, scantei.
          M-ar interesa daca asa e normal si se intampla si la alte masini sau doar la mine.
          Electricianul la care am fost mi-a spus ca e o problema cu calculatorul.

          Da, asa e de fapt siguranta nu rezistenta.

          Nu am facut modificari la instalatia electrica.
          Last edited by iulian539; 6 September 2010, 21:16. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Apropo citi ani are masina? Sar putea ca masina sa fie in regula si sa fie acumulatorul de vina,dute la un servis sati masoare bateria.

            Comment


            • #7
              Incearca sa conectezi alt UCH, vezi daca mai face.
              Poate ai un consumator cu probleme, gen motorasul de la stergatoare, dezaburitorul, ventilatorul.
              Daca nu.... UCH defect. Cumperi unul SH si il decodezi sau unul nou.
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • #8
                S-ar putea ca am rezolvat problema...
                Aseara m-am gandit ca acel consum ar putea sa nu fie permanent ci sa apara doar atunci cand montez firul la baterie.
                Azi dimineata am pus un ampermetru intre borna de minus a bateriei si firul de minus.
                Acul a iesit din scala dar apoi curentul masurat a scazut repede la zero.
                De data asta am reusit sa aud un releu, sau ce-o fi, in bord, in momentul asa-zisului scurt circuit.
                Am ajuns la concluzia ca nu e un consum permanent si ca de fapt bateria era terminata.
                Mai ramane sa ma asigur ca si la alte masini se intampla acelasi lucru.
                Nu stiu insa ce sa cred despre parerea electricianului care imi zicea ca e o problema de computer.
                Am pus o baterie buna si am sa vad daca slabeste iar.

                Comment


                • #9
                  daca ai ampermetru, poti sa masori curentul cand motorule este oprit, asa cum ai incercat mai sus. masina are un consum, dar se considera normal daca este in jur de 20-30 mA, asta daca nu ai alarma sau alti consumatori
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Scriu si eu aici cu o problema care, cred eu ca este legata de UCH. Semnalizarea pe partea stanga spate este mai slaba decat cea din dreapta si ceva mai lenta cand se aprinde, am schimbat becul si tot degeaba. Am dat jos lampa si nu am constatat nici-o problema. Un ajutor din partea dvs ar fii bine venit si imi cer scuze ca am postat aici dar nu am gasit ceva asemanator. Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      becurile au aceeasi putere?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Da, au aceeiasi putere si ca sa fiu sigur le-am schimbat si intre ele, rezultatul este la fel. Problema asta am observat-o dupa ce am cumparat baterie noua ca ceea originala a masinii s-a stins subit si sunt sigur ca pana atunci nu mi-a facut asa ca se vede foarte bine diferenta atat seara cat si ziua

                        Comment


                        • #13
                          verifica daca legatura cu masa e buna

                          Comment


                          • #14
                            Da la asta m-am gandit si eu dar nu stiu unde sa umblu pentru a verifica. Dar daca ar fii intradevar masa din cate stiu eu si am vazut si pe la alte masini cand semnalizezi se aprinde si pozitia sau cand calci frana scade din intensitate, ceea ce la mine nu se intampla asta

                            Comment


                            • #15
                              E o problema de masa la mufa electrica din spatele stopului din stanga.
                              Scoate mufa si vezi daca se comporta la fel. De obicei in interiorul stopului traseul de masa catre becuri are un contact imperfect. De asemenea noaptea se poate vedea o fractiune de secunda cum se aprinde martorul de ceata in bord (clipeste) si becul de ceata fura din intensitatea luminii de la semnalizare (in bord se aprinde prin returul de la becul de ceata ....).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google