Problema Electrica;rezistenta UCH Consuma Curent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cel mai simplu deconectezi borna minus. Un fir de la ampermetru il legi la borna baterie, folosind o banda izolatoare, iar celalalt fir al ampermetrului, la cablul de masa. Apoi incui masina cu telecomanda, si astepti cca 30 min. Trebuie ca in acest interval sa scada la 0.02 A. Max 0.04A.

    Comment


    • #32
      Am scos mufa CD blaupunkt, si a ramas doar modul confort gemuri= 0.11A si inainte aveam 0.53A consum cu toate bagate.
      Fara alarma, fara modul, fara CD= 0.06A consum!
      Acum sa astept si 30 minute.

      0.07A cu alarma pusa, fara CD, fara modul geamuri.
      Incepe cu consumul de 0.43A si se opreste la 0.07A

      0.08A
      cu alarma
      cu modul geamuri
      fara CD

      maine incerc si cu CD, se intampla ceva, ieri aveam 0.53A si cu CD pus
      oare CD-ul consuma asa mult? ori se misca ceva pe la mufele UCH ?
      Last edited by petree; 3 January 2014, 00:09. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Dupa 30 min scade consumul la 0,02 A (20 mA) masurat cu un multimetru digital profesional (in serie).
        Daca nu vreti sa asteptati 30 min. scoateti mufa de la plafoniera si becul din portbagaj. UCH-ul se poate seta sa stinga mai repede becul din portbagaj. Eu l-am setat la 2 minute.
        Grija mare la cd-urile ...mp3 - urile si statiile care nu sunt bine legate sau au curent de standby ridicat. Daca nu pornesti masina des ...ramai fara baterie. Noroc ca nu e asa de frig .

        Comment


        • #34
          Revin cu alte teste:
          Am legat CD-player la masina
          Am 0.09a si 0.08A si cu CD cu aparat DT830B cel mic
          Adaug si poze cu doua aparate de masura
          Unul arata consumul de 0.08A DT830B cel mic pus pe 10A
          Unul arata 0,00A consum cu aparat DT9208A cel mare pus pe 20A

          Vreau sa spun ca si bateria ZAP SILVER 70A cu 540Ah este un gunoi !
          Am fost plecat cu masina cam 40 minute (alternatoru incarca 14.35) si la sfarsit am curent de 12.60V,
          o las putin si scade la 12.50V

          Ramane sa verific aparatele de masura sa vad care arata corect

          DT830B cel mic 0.08A consum pus pe 10A

          DT9208A cel mare 0.00A pus pe 20A

          De cand verific consumul fara motor am umblat si la mufele UCH
          posibil sa fie ceva acolo, la inceput aveam 0.53A 0.43A consum si acum
          am 0.08A consum, nu stiu ce sa cred.
          Attached Files
          Last edited by petree; 3 January 2014, 17:46.

          Comment


          • #35
            In poza 3 DT9208a ai selectat 20A ca(curent alternativ), trebuia 20A cc, o pozitie in sus, A pe verde.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #36
              Multumesc pentru sfat, am pus cum ai spus (t0rquemada) si arata ambele aparate consum de 0.09A
              Multumesc t0rquemada

              Comment


              • #37
                Orice instalatie electrica montata aditional pe masina poate sa consume suplimentar in standby daca nu exista un intrerupator pe alimentarea ei.
                Lucrul asta duce la scurtarea vietii bateriei deoarece la pornire nu va mai asigura acelasi curent ea fiind deja consumata.
                Drumurile scurte de oras nu incarca suficient bateria.
                Un compromis se poate face alimentand bateria cel putin cateva ore bune (la sfarsit de saptamana de exemplu) cu un redresor electronic ...

                Comment


                • #38
                  Iar pt. alarma montata aditional ? Cum ar putea cineva sa-i puna intrerupator ?

                  Comment


                  • #39
                    Aici e diferenta de pret si nebuniile pe care le face in timp alarma (legat de consumul in standby ...).
                    Din pacate toate sunt facute din acelasi "bob de orez"

                    Ma refeream mai mult la modulele aditionale pe care le au multi dintre noi .... modul de ridicare geamuri, mp3-uri luate din metro sau selgross ..., remotul de la amplif ... nu la o la o alarma ordinara
                    Last edited by lau; 5 January 2014, 03:02.

                    Comment


                    • #40
                      Lau, ai dreptate, aviz folosire autoturism pe distante scurte, la care adaugam si diferiti consumatori montati de noi, modul geamuri senzor perimetru, etc. Unde mai pui ca de acasa la munca fac 11 km (10 minute), de acasa la magazin 3 km, unde si cand sa se incarce acumulatorul.
                      Voi renunta la modul geamuri si senzor perimetru, si voi avea un consum de 0.06A doar cu alarma pusa, o sa pun acumulatorul pe redresorul din cand in cand.

                      Multumesc pentru pareri si sprijin colegilor si spor la treaba.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Nu renunta la ele.
                        Mai incarca bateria pe redresor ca sa o ai la capacitate si sa-i lungesti viata.
                        Suplimentar eu mi-am montat un mini voltmetru cu termometru si asa stiu tot timpul cum stau cu bateria. L-am inghesuit in masina pe unde am putut.

                        Comment


                        • #42
                          Verificare consumatori Logan cu motorul oprit 2014

                          Verificare consumatori Logan cu motorul oprit, in primul rand dupa ce pui aparatul de masura trebuie sa astepti FIX 30 de minute pana se decupleaza UCH !, abia pe urma afli daca ai consumatori pe masina fara motor oprit. La mine consumul doar cu alarma
                          ( fara senzor perimetru si modul geamuri ) am 0.01A

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google