Diverse Probleme La Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse Probleme La Logan 1.5 Dci

    Salut !

    Am si eu niste probleme cu MCV-ul era si cazul are 110 000 de km .

    De ceva timp am observat ca dupa 2000 de rpm vibreaza motorul si nu se accelereaza cum trebuie , parca ar fii sugrumat de ceva . Filtrele sunt schimbate deci nu este de acolo . Culmea , dupa ce am schimbat filtrul de motorina a fost OK cateva zile . Ieri a avut o perioada cand iar nu a mai trepidat .

    Alta chestie .. mai imi face figura si nu vrea sa porneasca , ieri eram pe la pestera sugaului si cand am vrut sa plec am dat la automat si nimic ... i am luat contactul , l am pus din nou si a luat o din prima . Sa fie de la RPM sensor ?

    Alte probleme ca sa zic asa tipice de logan , cand e putin mai frig nu creste temperatura la motor , am inteles ca trebuie schimbata sonda ? oricum de noua nu a mers cum trebuie .
    Si problema care ma omoara cel mai mult , ca tot se apropie iarna , ce sa fac sa bage caldura ? ca la - 15 grade afara cu caldura la maxim stau cu haina pe mine .

    Cam astea ar fii , poate le rezolvam
    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

  • #2
    pai la partea cu pornirea e un intreg istoric , de la senzor de turatie , senzor presiune motorina , injectoare defecte, senzor pozitie piston , regulator pompa injectie ,pompa injectie , cablaj etc - recomand un tester inainte de a te apuca de schimbat piese , la partea cu caldura - termostatul inlocuit ar trebui sa rezolve problema , cutia termostat vine si cu sonda de apa pe ea deci practic elimini si problema caldurii si a afisajului pe bord.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #3
      Ieri i am desfacut si curatat toata tevaraia din spatele motorului , toate erau obturate de ulei si calamina , se curata foatrte bine cu Triumf pentru curatat arageze si cu motorina . Se simte o diferenta foarte mare la accelerare . Totusi tot face figuri la pornire , ba porneste la sfert , ba invarte de 3 ori , ba invarte de 1000 de ori . Poate ajung diseara la Kiss sa vedem cine are testerpe acolo , ca la reprezentnta nu m as duce ca nu am incredere nu de alta .

      Ai idee unde este situat termostatul si sonda ? iei cand erau 20 de grade afara bordul nu voia sa treaca de 2 linii .

      Vreau sa i multumesc si lui @Alessandro pentru sfaturi !
      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

      Comment


      • #4
        Bagati ulei bun si nu mai aveti calamina.
        Uleiu slab se arde si se depune peste tot. Unu de calitate rezista la temperaturi inalte.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Octavian___31 View Post
          Bagati ulei bun si nu mai aveti calamina.
          Uleiu slab se arde si se depune peste tot. Unu de calitate rezista la temperaturi inalte.
          Ce pot sa spun ..ii bag Mobil 10W40 , si imi mananca maxim 500 gr la 10 000 Km
          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

          Comment


          • #6
            e suficient de bun Mobil - ul . Eu cred mai degraba ca mergi subturat
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #7
              Originally posted by EUGEN2008 View Post
              e suficient de bun Mobil - ul . Eu cred mai degraba ca mergi subturat
              Subturat ? Schimb la cel putin 2500 rpm plus ca merg foarte mult in afara orasului si nu am cum sa merg subturat ca imbatranesc la volan ) . Problema e ca masina a fost a maica mii si a avut ceva soferi pe ea , care nu prea aveau treaba cu Dieselul .
              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

              Comment


              • #8
                sigur mergeau ei cu ea - subturata.

                Comment


                • #9
                  Referitor la pornit , tot nu ii dau de cap . Am verificat injectoarele , dupa specificatia delphi si nu dau multa motorina pe retur . Merg cam toate la fel . Ma gandesc totusi sa curat injectoarele de mizerie .
                  MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                  Comment


                  • #10
                    Am curatat injectoarele 1 , 2 si 3 , injectorul 4 evident ca nu a vrut sa iasa ( i am bagat pe langa niste lichid de frana , vedem ce se intampla peste cateva zile ) .
                    Injectoarele le am curatat cu un compresor de aer si diluant , a durat cam 30 , 40 de min /injector .
                    Am scos din ele foarte multa mizerie , dar culmea nu foarte mult span .

                    Diferentele sunt foarte mari , porneste relativ bine acum , numai tremura dupa 2000 rpm si se accelereaza Ok .Ieri am facut 600 Km si merge foarte bine .
                    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                    Comment


                    • #11
                      diverse probleme ....cine ma poate ajuta si pe mine cu o ..persoana ..frima ..care vinde vre un motor de 1.5 DCi EURO 3 ...!multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vadim_braia View Post
                        Am curatat injectoarele 1 , 2 si 3 , injectorul 4 evident ca nu a vrut sa iasa ( i am bagat pe langa niste lichid de frana , vedem ce se intampla peste cateva zile ) .
                        Injectoarele le am curatat cu un compresor de aer si diluant , a durat cam 30 , 40 de min /injector .
                        Am scos din ele foarte multa mizerie , dar culmea nu foarte mult span .

                        Diferentele sunt foarte mari , porneste relativ bine acum , numai tremura dupa 2000 rpm si se accelereaza Ok .Ieri am facut 600 Km si merge foarte bine .
                        f bine..felicitari

                        Comment


                        • #13
                          Da-i cu spray deblocant 10-12 lei sprayu.
                          Oricum nu mi se pare normal atatea probleme (legate de motor) in 110000 km

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Octavian___31 View Post
                            Da-i cu spray deblocant 10-12 lei sprayu.
                            Oricum nu mi se pare normal atatea probleme (legate de motor) in 110000 km
                            Poate o sa am timp de el in weekend , am sa incerc sa-l scot cu compresia .

                            Atatea probleme .... hai ca nu sunt chiar asa multe . Se intempla si la case mai mari ..... Motorina proasta si de aici toate problemele .
                            MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                            Comment


                            • #15
                              A mai aparut o mia problema .. sau mare .
                              Sa dam exemplu :

                              Am ajuns la 140 ... nu voia sa treaca de 140 , am lasat-o in frana de motor si la 120 am accelerat-o iar , s-a simtit ca i-a dat putina motorina dar vitezometrul a continuat sa scada pana la 100 , pe urma a urcat pana la 120 si aia a fost , nu vrea sa treaca de 120 . Pana la 120 merge OK .. pe urma brusc se plafoneaza .

                              A mai patit cineva asta ? sa fie de la potentiometru ?


                              Deja ma enerveaza
                              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google