Salut
Astazi mi s-a intamplat un lucru caruia nu i-am gasit o explicatie. Fulia de la alternator s-a desfacut si a cazut in scut imediat ce am pornit motorul. Automat am ramas fara servodirectie, incarcare pe baterie, pompa de apa si aer conditionat.
Dupa mai multe incercari am reusit sa montez la loc fulia si apoi cureaua pt. accesorii (in loc de cheie imbus de 27 am folosit o piulita adecvata la care am sudat o tija).
Ceea ce nu imi explic este faptul ca fulia s-a desurubat desi sensul de rotatie al motorului tinde sa o stranga pe axul alternatorului. Daca cineva a mai patit acest lucru il rog sa-mi dea si mie detalii despre modul de rezolvare a problemei.
Masina este un Logan 1,6 90 cp are 4 ani si 48 000 km. Distributia cureaua pt accesorii intinzatoarele si fuliile sunt cele originale.
Astazi mi s-a intamplat un lucru caruia nu i-am gasit o explicatie. Fulia de la alternator s-a desfacut si a cazut in scut imediat ce am pornit motorul. Automat am ramas fara servodirectie, incarcare pe baterie, pompa de apa si aer conditionat.
Dupa mai multe incercari am reusit sa montez la loc fulia si apoi cureaua pt. accesorii (in loc de cheie imbus de 27 am folosit o piulita adecvata la care am sudat o tija).
Ceea ce nu imi explic este faptul ca fulia s-a desurubat desi sensul de rotatie al motorului tinde sa o stranga pe axul alternatorului. Daca cineva a mai patit acest lucru il rog sa-mi dea si mie detalii despre modul de rezolvare a problemei.
Masina este un Logan 1,6 90 cp are 4 ani si 48 000 km. Distributia cureaua pt accesorii intinzatoarele si fuliile sunt cele originale.
Comment