Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Chiar acolo este amplasată!
    Eu am dat quote la postul 47 ca să fie şi mai evident mesajul transmis de @77sky.

    Comment


    • #62
      Atunci nu are cum sa-mi curga ulei pe alternator. Care sunt motoarele cu riscuri?

      Comment


      • #63
        Evident ca nu curge pe el, doar tasneste spre el
        Asta e si ma inteligenta, in opinia mea, nu vezi deteriorarea sondei, decat atunci cand chiar ai ramas fara directie si te intrebi de ce?
        In plus, iarna eu stiu ce zapada am in scut, stiu zgomotul motorul, care vibreaza in gheata...
        Fain!
        Aveti grija!
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #64
          Cam greu sa tasneasca asa, insa merge o aparatoare dintr-un furtun taiat si prins cu 2 coliere.

          Comment


          • #65
            Originally posted by L3on_rgby View Post
            Cam greu sa tasneasca asa,...
            La ce presiune dezvoltă pompa servo, nu este deloc greu.

            Comment


            • #66
              Cu un furtun mai gros peste cu taietura in jos si cu coliere nu se rezolva? Cred ca merge si in cazul in care sonda e deasupra ceva in genul....insa cu mai multa atentie pentru a conduce scurgerea uleiului departe de alternator.un furtun gros de tot si cu distantiere cred.
              Last edited by L3on_rgby; 11 May 2014, 01:06.

              Comment


              • #67
                vedeti de ce-i bun vechiu' logan 1...totu-i la vedere.

                Comment


                • #68
                  La diesel e GEP, deci nu sunt aceleasi probleme. La Logan II situatia se schimba in functie de motorizare 0,9 si 1,5 cu GEP (posibil si unele 1.2 16v), 1,2 16v cu GPM(pomp mecanica).

                  in toate pozele (1) = pompa
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #69
                    @Kojak: Să ştii că la Logan1 chiar s-au folosit piese şi subansamble mai de calitate.

                    Comment


                    • #70
                      la ce folos...ca le manaca raia (a se citi rugina)

                      Comment


                      • #71
                        sonda respective costa 35 lei la evali si dureaza 5 minute sa o inlocuiesti! mi-a curs si mie destul de mult si am inlocuit-o singur!

                        Comment


                        • #72
                          35 de lei? ieftin ca braga! eu am dat 80 lei anul trecut si parca a inceput iar sa zemuiasca.

                          Comment


                          • #73
                            Cred ca asa e și de originala la.prețul ala

                            Comment


                            • #74
                              Eu m-am uitat azi la al meu , iar la motorul de 1.2 16v vad ca furtunele de la servo le-au pus prin spatele motrului plecand din dreapta acestuia adica pe deasupa cutiei de viteze deci nu mai are treaba cu alternatorul in caz ca se strica sonda aia buclucasa , asta in cazul celor echipate cu AC.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #75
                                Şi eu m-am uitat astăzi şi într-adevăr am un alt traseu al furtunelor de la servo, deci niciun pericol, cel puţin pentru alternator.
                                Când voi ajunge cu maşina în service pentru schimbul de ulei (probabil peste două săptămâni), voi studia mai temeinic problema şi voi inspecta vizual cu mare atenţie sonda buclucaşă.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google