Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

    Presupun că e puţin confuz titlul dar nu ştiu ce reprezintă componenta de deasupra alternatorului conectată pe circuitul de servo şi care dă un semnal electric la computer probabil. O fi vreun traductor ceva... Ideea e că e udă această componentă şi a picurat puţin şi pe alternator. Ce trebuie făcut ?
    sigpic

  • #2
    Mergi la un service serios sa'ti spuna acolo ce trebuie facut, care sunt cauzele si care pot fi urmarile.
    E posibil ca pe forum multi "priceputi" sa'si dea cu parerea fara sa aiba habar de nimic...
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #3
      e pompa aia
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        Originally posted by Niki B View Post
        Mergi la un service serios sa'ti spuna acolo ce trebuie facut, care sunt cauzele si care pot fi urmarile.
        E posibil ca pe forum multi "priceputi" sa'si dea cu parerea fara sa aiba habar de nimic...
        Mă gândeam că poate are vreo garnitură ce trebuie schimbată, ceva simplu.
        sigpic

        Comment


        • #5
          fix deasupra la alternator nu e pompa ci e o sonda - si mie imi supura acea sonda si am schimbat-o... e in jur de 1.5 -3 milioane in functie de service. Nu se poate repara.
          B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

          Comment


          • #6
            Originally posted by Canto View Post
            fix deasupra la alternator nu e pompa ci e o sonda - si mie imi supura acea sonda si am schimbat-o... e in jur de 1.5 -3 milioane in functie de service. Nu se poate repara.
            M-ai spart ! ca să zic aşa...

            Cred că-i montez o umbreluţă alternatorului.
            sigpic

            Comment


            • #7
              despre piesa asta din stanga motorului este vorba?
              mie imi da lichid pe la mufa si am curatat-o pana acum de vreo 3 ori plus spray de curatat contacte.

              am strans-o cu 2 chei(una sa tina contra) si de atunci nu prea mai arunca dar tot scapa cate putin. calu de la mufa intotdeauna e plin de lichid de servo.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                eu ma refer la aceasta sonda care este incercuita cu alb
                faza e ca acea mufa poate duce la :
                ->scurt alternator
                ->pierderea presiunii pe instalatia de servo - uzura prematura pompa servo ... alti banii alta distractie.
                Attached Files
                Last edited by Canto; 7 September 2010, 12:40.
                B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Canto View Post
                  eu ma refer la aceasta sonda care este incercuita cu alb
                  faza e ca acea mufa poate duce la :
                  ->scurt alternator
                  ->pierderea presiunii pe instalatia de servo - uzura prematura pompa servo ... alti banii alta distractie.
                  Da, despre acea sondă încercuită de tine este vorba. Primul reflex a fost să controlez nivelul lichidului de servodirecţie din rezervor, e la nivel. Se pare că pierde foarte puţin, dar, aşa cum zice şi Viper, şi sonda şi cablul electric sunt mereu umede.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    si eu tot la acea sonda ma refeream, doar ca n-am incercuit-o.

                    la mine se pare ca-mi da o eroare foarte naspa: "masa insuficienta la sonda lambda" si din 1000 in 1000 km se aprinde martorul antipoluare creste consumu, etc...desi sonda lambda este noua.
                    plus ca bateria a trebuit sa o incarc pe alternator deoarece mi-a ramas fara curent dupa 30 min de stat cu farurile aprinse.


                    a scos acreva mufa de la sonda? sa vada ce mishto musteste a lichid? ma si mir ca functioneaza. eu am completat cu 200g de lichid mobil 1. bine ca nu e scump.

                    Comment


                    • #11
                      sfatul meu inlocuiti-o, daca nu vreti sa aveti probleme mai tarziu si cu alte componente, sau macar mergeti la dezmembrari ceva ... si poate faceti rost de ea mai ieftin, dar ar fi bine sa faceti rost de ea de noua.
                      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                      Comment


                      • #12
                        Da, Canto, nu văd altă soluţie decât de înlocuit.
                        Oi putea s-o înlocuiesc singur sau e musai în service ?
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          S-a mai discutat aceasta problema... dati un search si vedeti ca mai este, sau mai simplu...
                          http://www.loganclub.ro/forum/proble...ie-t144p8.html cu poze si metode de rezolvare...Succes...!!!
                          Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari

                          Comment


                          • #14
                            pentru initiatorul topicului , ia legatura cu florin_dnf de la el am cumparat si eu una , si am rezolvat problema .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              M-am edificat acum, la început nu ştiam cum se numeşte acea componentă, nu ştiam deci ce să caut.
                              Da, Cristi, mulţumesc.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google