Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am schimbat-o acu o saptamana ...piesa la magazin in cutie cu marca de origine si timbru din ala smecher m-a costat 89 lei. la dacia service era 2 milioane.

    Comment


    • #17
      tot de la florin_dnf am luat si eu acum cateva saptamani. se numeste sonda presiune ulei servodirectie (sau manocontact servo) si la el m-a costat 80 lei +100 transport. la dealer sare de 300 lei. la fel s-a manifestat si la mine treaba si de cand am schimbat-o nu mai am probleme. mecanicul mi-a zis ca e o problema destul de des intalnita.
      Ratacit in spatiu...

      Comment


      • #18
        Este o piesa gandita cu partea dorsala. Metal imbinat cu plastic... Inca un reper proiectat sa se strice.

        Comment


        • #19
          Azi am luat presostatul de servo din târgul de la Vitan cu 50 de lei, original cică, siglă Renault, made in Italy, şi mi l-au schimbat la service-ul Romatud cu 25 de lei. Băiatul care a făcut operaţia asta a stropit toată zona murdărită cu decarbusolv, de mi se cam înmuiaseră picioarele, s-a curăţat bine pe acolo dar mă temeam să nu facă vreun scurt prin alternator. În fine, cam riscant dar se pare că nu era prima oară când făcea la fel. Aşadar am scăpat de grija presostatului dar am dat de altă belea; ceea ce credeam a fi scurgere de la acest manocontact pe conducta de servo ce trece pe sub compresorul de AC, se dovedeşte acum a avea altă sursă. Să fie oare pierdere de ulei din compresor ?
          sigpic

          Comment


          • #20
            sau mai tragic ... din pompa de servo .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Ups, Doamne fer' !
              sigpic

              Comment


              • #22
                Salut
                Am si eu o problema legata de scurgere ulei servo la componenta de deasupra alternatorului, numai ca la mine nu e vorba de acea sonda (din metal cu plastic), ma folosesc aici de pozele de la postul 7 si 8, (multumesc!!) ci de aceea piesa cilindrica de culoare neagra, care are acel "umar" cu filet, mai exact suprafata din partea dreapta a acestei "conserve", cat si furtunul care vine de la recipientul cu ulei servo si care se mufeaza in partea de jos sunt murdare de ulei, de unde trag concluzia ca e vorba de vreo garnitura a "conservei", sau .... daca cineva a mai intalnit problema sau cunoaste cauza, astept sugestii. Merci!!

                Comment


                • #23
                  Probleme cu servo directia

                  Salut!!am si eu o intrebare legata de sonda servodirectiei.am observat ca musteste de ceva timp si sa umezit si alternatorul.azi de dimineata am observat cand am plecat de pe loc cu viraj dreapt aproape la max sa auzit un zgomot gros cnd a ajuns la maxim volanu.sa fie dl pompa?sau o trb sa mai completez cu ulei in pahar?ce sfat imi puteti da si mie.

                  Comment


                  • #24
                    prima data verifica nivelul uleiului
                    mai mult ca sigur ca trebuie sa completezi

                    Comment


                    • #25
                      schimba sonda si cureaua de accesorii daca a ajuns ulei pe ea. Nu mai lungi agonia sa nu strici cumva si alternatorul .
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #26
                        Pe la sonda aia curge ulei ...am schimbat o si eu ,curge prin mufa cu contacte pe langa cei doi pini

                        Comment


                        • #27
                          s-a mai vorbit de subiect . sonda nu face altceva decat sa-ti arate daca mai ai ulei in vas. se sparge membrana de manocontact poti so o si anulezi sau sa infunzi orificiul ca sa nu mai curga. asta pana faci rost de 325 lei sa iei o sonda noua . poti pune si de solenta care e ceva mai ieftina

                          Comment


                          • #28
                            in caz ca pompa de servo are poerderi se poate repara sau se schimba cu totu??

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by radu cornel View Post
                              ... asta pana faci rost de 325 lei sa iei o sonda noua...
                              Manocontactul de servo e 50 lei în Vitan, de unde ai scos 325 ?!
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                asa am patit si eu dar am rezolvat-o foarte simplu:
                                - am dat sonda jos
                                - am bagat acolo un dop dintr-un platic f gros treaba este super acuma

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google