Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oameni buni!
    Va dau un singur sfat pe aceasta tema cu scurgerea lichidului sau uleiului de servodirectie: este un traductor sau senzor cum il numesc altii care s-a defectat: este simplu se inlocuieste cu altul nou: 50 ron pe net original. se schimba de cineva care a mai facut acest lucru , dece va spun asta pentru ca riscati sa rupeti conducta de lichid dumneavoastra si dupa dati din lac in put. Bafta.

    Comment


    • #32
      E arhicunoscuta problema aici pe forum.
      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        problema cu sonda/senzorul de la servodirectie am avut-o si eu...am schimbat-o cu una noua de la mine din oras si treaba a durat maxim 10 min de inlocuit...eu cumparasem si lichidul de servo pentru ca s-a scurs destul din el.
        cateva poze cu sonda:
        Attached Files
        sigpicLogan-Club-Ploiesti

        Comment


        • #34
          Mie unu la un sandero de 1,6 imi arunca pe la fulia de la pompa.
          Cand crapa o schimb.

          Comment


          • #35
            Si la mine am observat ca tot pe la fulie curge.cred ca are un simering acolo.o las asa ca nu curge mult

            Sent from my Grand X In using Forum Runner

            Comment


            • #36
              Am si eu o problema, referitoare la servo :cand rotesc volanul, stanga sau dreapta ,apare un scartait, si nu stiu de la ce ar putea fi!! Am lichid de servo,si nici nu am vazut urme de ule pe vreo piesa!
              Tinc fest !!

              Comment


              • #37
                scartul vine de la ''cauciucurile'' alea de la telescoape :ala din compartimentul motor si celalalt de pe axul telescopului

                Comment


                • #38
                  La mine scartaiau capetele de bara.Am pus ulei cu o seringa si s-a rezolvat problema!

                  Comment


                  • #39
                    Daca aveti probleme cu monocontactul presiune ulei servodirectie trebuie inlocuit deoarece uleiul curge pe alternator si inlocuirea lui va costa foarte mult.In plus modelul acesta de pompa servo mecanica daca nu inlocuiti senzorul care regleaza presiunea duce la fortarea semeringului de pe pompa care se inlocuieste cu tot ansamblul[800 Ron].

                    Comment


                    • #40
                      Am schimbat si eu monocontactul de la servo, nu este o operatiune f complicata dar trebuie atentie sa nu pice ulei in electromotor. Ptr cei care doresc sa o schimbe ,, acasa,, aveti nevoie de o punga care sa o puneti pe electromotor si nu mai stiu exact o cheie 11 sau 13, vedeti si voi. dupa ce ati scos mufa si merge desfacut monocontactul la mana pregatiti unul din degete sa il puneti pe filetul conductei de unde scoateti monocontactul ca sa nu curga ulei. montati noul monocontact printro miscare rapida de infiletare si strangeti, nu f tare, tinand de conducta( la fel si la desfacere).Eu asa am procedat si am pierdut fix 4 picaturi de ulei care au cazut pe punga pusa deasupra electromotorului. Bafta!

                      Comment


                      • #41
                        iulius s.p.
                        '''Daca aveti probleme cu monocontactul presiune ulei servodirectie trebuie inlocuit deoarece uleiul curge pe alternator si inlocuirea lui va costa foarte mult.In plus modelul acesta de pompa servo mecanica daca nu inlocuiti senzorul care regleaza presiunea duce la fortarea semeringului de pe pompa care se inlocuieste cu tot ansamblul[800 Ron].''''

                        si cum face senzorul ala reglarea presiunii?

                        Comment


                        • #42
                          Sonda Srvodirectie Defecta = Alternator Ars

                          Am un Logan laureate din 2009. Nu am multi Km. cu el (17000). La un moment dat am simtit miros de ebonita incinsa, si mi s-a aprins becul de baterie de la bord. Am verificat si numai incarca alternatorul. Ce se intamplase, sonda de la servodirectie la modelul nou este montata deasupra alternatorului. S-a defectat sonda si a curs lichid pe alternator la releu si la colector si a facut un mare scurtcircuit de le-a terminat pe amndoua. Am dus alternatorul si i-am schimbat releul si colectorul (180 Ron) + sonda 50 Ron.. Mai greu a fost de dat jos alternatorul de pe masina. Am facut si foto daca este cineva interesat le postez.
                          DECI AVETI GRIJA, VERIFICATI PERIODIC SA NU CURGA LCHID PE LA SONDA

                          Comment


                          • #43
                            Daca poti pune si poza.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #44
                              Da, o mare tampenie a proiectantilor Renault!
                              Era sa o patesc si eu, noroc ca sunt atent la detalii si verific periodic lichidele; am trimis masina urgent in service, s-a inlocuit sonda, s-a curatat alternatorul de maglavais.

                              Prima data sesizasem un nivel scazut al lichidului servo. Cand am completat, am realizat fenomenul.
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #45
                                Sonda defecta = alternator ars

                                Am atasat si fotografiile solicitate
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google