Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu se poate pune o aparatoare deasupra alternatorului?

    Comment


    • #47
      Nope! Cel mai bine era sa modifice pozitia acelei sonde. Absolut idiot plasata, exact deasupra alternatorului.
      La noul Logan l-au plasat intre scut si motor.
      Un coleg deja s-a prezentat in service cu el bulit, ghiata formata, in combinatie cu vibratiile motorului, l-a busit zdravan.

      P.S. Uite aici primul post spre exemplificarea noii pozitii, se pare ca intri si tu in aceeasi categorie
      Last edited by 77sky; 11 May 2014, 00:00.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #48
        La ce motorizari e asa? Si la 1.2? Luni ma si uit ce si cum

        Comment


        • #49
          Ma gandesc sa fac cumva o aparatoare sa numai curga pe alternator.
          A facut cineva asa ceva sa nu fiu nevoit sa descopar "apa calda"

          La Logan II. La primele modele este aproape de masca, este ferit alternatorul.
          Last edited by pfm18i; 11 May 2014, 00:01. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            deci la logan 1, 2006, poate aparea problema asta?

            Comment


            • #51
              Mâine mă uit şi eu, uite de asta e atât de bun forumul şi cititul lui!

              Comment


              • #52
                La ce motorizari e problema? Mor de curiozitate daca si la 1.2, dar si de rusine ca nu imi stiu motorul pe de rost. Inca nu i-am schimbat nimic si poate d-aia. Mai buine sa prevenim decat sa tratam. Sigur se gaseste o solutie. Dsca dupa schimbarea sondei lambda cea noua am blindat-o sa nu se mai rupa firele, si in privinta asta o sa fac ceva daca exista riscul. O aparatoare din tabla sau ceva.

                Comment


                • #53
                  pe de-o parte...pe de alta putem da si in extrema celalata.

                  recunosc ca nici nu m-am uitat acum recent cand am schimbat uleiul de servodirectie...maine ma uit si io

                  Comment


                  • #54
                    In ce extrema? Sa fim paranoici? Mai bine decat sa o lasam balta pana crapa.

                    Comment


                    • #55
                      io recunosc, am tendinte!

                      Comment


                      • #56
                        Daca nu era duminica, ma uitam si eu dimineata. Luni ma uit. Sigur se gaseste o solutie. Forumul asta e unul din motivele pentru care mi-am luat dacie.

                        Comment


                        • #57
                          L3on_rgby, iti scapa detaliile...Postul 47, editat, chiar nu iti spune nimic?
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #58
                            Scuze, da nu am vazut post scriptumul. Da acolo pare sonda aia sub alternator. Acelui coleg i-a curs uleiul si nu a suferit alternatorul. Primul lucru in asemenea cazuri e sa opresti repede motorul.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by 77sky View Post
                              La noul Logan l-au plasat intre scut si motor.
                              Un coleg deja s-a prezentat in service cu el bulit, ghiata formata, in combinatie cu vibratiile motorului, l-a busit zdravan.

                              P.S. Uite aici primul post spre exemplificarea noii pozitii, se pare ca intri si tu in aceeasi categorie
                              Ca să fie şi mai clar!

                              Comment


                              • #60
                                Nu vad bine? Mie imi pare sonda aia sub alternator.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google