Scurgere Lichid Servo Din Componenta De Deasupra Alternatorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    http://www.polmot.ro/aditivi-ulei/52...odirectie.html, oare este bun de ceva ?
    Mie îmi curge pe la fuliea de la pompa , îmi curge puțin ,cam transpira mai abundent dar tot s-a murdărit pe acolo.

    Comment


    • #77
      Am verificat azi si e totu' ok, curat, fara pic de scurgeri.

      Comment


      • #78
        @alexsr nu-ti recomand asa ceva e practic similar cu radiator stop leak , ambele sunt o mizerie , pe moment fac bine dar pe termen lung te-a nenorocit de bani. Rezolva problema altfel , adica depisteaza exact cauzele scurgerii inlocuind piesa defecta , acea solutie posibil sa rezolve pe moment scurgerea iar pe mai tarziu sa inlocuiesti toata pompa servo.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #79
          Ai dreptate , m-a entuziasmat prețul și comoditatea solutiei.

          Comment


          • #80
            Aceiaşi recomandare ţi-o fac şi eu, practic nu merită să te zgârceşti la tărâţe!

            Comment


            • #81
              La 1.2 e sub alternator acea sonda. E accesibila doar pe elevator după ce se demontează scutul.
              Attached Files
              Last edited by 77sky; 12 May 2014, 08:23.

              Comment


              • #82
                ca solutie temporara, desurubati sonda, puneti inauntru o garnitura de 10mm diametru (taiati din ceva, cauciuc sau chiar o tablita de aluminiu...) si insurubati la loc - merge perfect si nu mai pierdeti lichid

                singurul moment in care se simte este cand manevrati volanul pe loc, la capat de cursa scade putin turatia la ralanti - in rest nicio diferenta - asta pentru ca rolul sondei este sa ii spuna calculatorului de injectie sa mareasca turatia de ralanti (cu 100 rpm) atunci cand presiunea din circuitul de servodirectie scade sub un anumit prag.

                daca asta nu va deranjaza, solutia poate fi "vesnica".... (la mine e asa de vreo trei luni, si o sa mai stea o vreme asa)

                pentru cei care nu sunt convinsi - scoateti mufa sondei si vedeti cum e...
                O informatie face cat o mie de sfaturi...

                Comment


                • #83
                  Salut dragi colegi! Zilele trecute am observat in zona grupului AC o substanta uleioasa pe diverse fire de pe acolo.In masina e totul ok in sensul ca face rece de rece.O sa incerc ceva foto pentru elucidare. Astept parerile voastre. Cu stima!!!
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    Nu cumva ala este senzorul de presiune de pe servodirectie? Pe instalatia de AC nu exista astfel de senzor. Atentie ca lichidul care picura pe la sonda poate ajunge pe alternator si corodeaza....
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #85
                      Habar nu am ce senzor este? Da...prin acel tub trec fire si da am gasit acel lichid vascos pe alternator.Poate fi o problema cu servo?

                      Comment


                      • #86
                        Ce se vede in poze e sonda de presiune servodirectie(16).

                        Verifica nivelul in vasul lichidului de servodirectie!
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #87
                          Si schimba sonda cat mai repede....
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #88
                            Cauta "manocontact" sau senzor presiune servodirectie....
                            E boala veche, mai ales la primele modele Logan. Este exact piesa din pozele 1 si 4.

                            Comment


                            • #89
                              Multam mult colegi.Luni fuga la service.Drumuri bune si scuze pentru postarile dovedite off topic pana la urma.

                              Mirosul se simte si cu AC-ul oprit? Incearca un tratament de curatare al cailor de aer si inlocuieste filtrul de particule(daca exista pe masina).O idee! Bafta!
                              Last edited by danyel; 3 August 2014, 16:44. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #90
                                Azi am inlocuit sonda de la servo.Totul ok. Acum stie cineva cum pot curata componentele din jurul piesei?Am pe acolo o gramada de ulei si se vede ca dracu. Multam!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google