Probleme Pornire 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire 16v

    Am si eu urmatoarea problema:
    am mers toata ziua cu masina si pe la pranz am decis sa ma opresc undeva sa mananc toate bune si frumoase am oprit masina am stat 30-45 min dupa care am pornit masina fara nici o problema si am plecat am mers aproximativ 500 de metri dupa care am oprit iar la un magazin.Acolo am stat cam 10-20 de min dupa care am dat sa plec si am intanlit urmatoarea problema: am pus contactul(totul normal) si am dat la automat iar in loc sa porneasca s-a stins bordul si a inceput sa tzacane in bord(un releu ceva) si nici macar nu a invartit motorul, cand o lasam al automat timp de 5 secunde bordul se stingea si se aprindea ca si cum ar fi un scurt undeva.Cum incercam sa dau la automat se stingea bordul si nimic.Am scos borna si am pus-o la loc si atunc s-a auzit cum a dat sa invarta dar tzacanitul din bord tot se auzea.Am pornit masina impinsa, si im primiii 50 de metri a dat sa moara iar motorul dar am apucat sa o turez si nu s-a oprit dupa care motorul a mers normal pana acasa dar palpaia lumina de la display.Cand am ajuns am oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca, are aceleasi simtome(deci exclud bateria). Mai multi mecanici au zic sa e bateria dar pare in regula inca nu am apucat sa verific alternatorul. Orice sfat pe care mi-l puteti da e binevenit!!!
    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

  • #2
    2 lucruri simple- un aparat de masura pune pe baterie ... cu motorul oprit - verifica ce valori are, apoi daca mai reusesti sa o pornesti ... iarasi vezi daca iti incarca alternatorul(tot cu un aparat de masura). In plus pe asta ... daca nu iti porneste, incearca sa folosesti claxonul sau farurile ... vezi daca mai funtioneaza cum trebuie. In caz ca nu mai merg - iti trebuie neaparat o baterie noua.
    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

    Comment


    • #3
      @CANTO asta o sa fac in seara asta dar bateria pare in regula,are ochiu magic verde dar chiar nu pot sa zic nimic pana nu verific alternatorul.
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • #4
        de fiecare data cand nu pornea si stingea bordul fara nici macar sa invarta era din cauza bateriei .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          are ochiul verde dar dacaci un element cazut??tocmai astai o problema cand e ochiul verde si nu invarte,atunci a cazut bateria,de alternator nu te lua daca e ochiul verde
          dupa ce pornesti masori pe baterie ce voltaj ai cu farurile stinse si dupa cu ele aprinse,oricum la tine e sigur un element cazut
          ochiul magic arata doar starea unui element

          Comment


          • #6
            sper sa fie bateria.am fost acum la masina si am incercat farurile nimic, nici macar nu s-a deschis din telecomanda.am stat 5 min si am incercat din nou si s-au aprins farurile timp de 10 sec dupa care au murit!
            Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

            Comment


            • #7
              e sigur bateria
              te sfatuiesc sa nuti iei baterie scumpa,rombat de 60-65amperi e suficient,e in jur la 200 ron in p nt

              Comment


              • #8
                Intradevar a fost bateria,am schimbat-o si acum merge super.am gasit acumulator rombat in apromat din militari la 180 lei de 62 amperi.
                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google