Martorul De Ulei Nu Se Mai Stinge Deloc....sugesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martorul De Ulei Nu Se Mai Stinge Deloc....sugesti

    am citat pana acum de martorul asta ca se stinge mai greu ca la nu stiu cate secunde....in fine....eu am problema finala....la mine nu se mai stinge deloc.....sugesti si ideei ca sa stiu la ce sa ma astept....am tot citit pe aici si nu am gasit nimic....
    JUST ME.....30-rdd......

  • #2
    ai verificat nivelul de ulei pe joja?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      deloc , adica nici cu masina pornita ??? :O
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        da ai ulei in motor? :| asta nu am mai auzit
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Cand ai schimbat ultima oara uleiul?

          Comment


          • #6
            Originally posted by 30rdd View Post
            am citat pana acum de martorul asta ca se stinge mai greu ca la nu stiu cate secunde....in fine....eu am problema finala....la mine nu se mai stinge deloc.....sugesti si ideei ca sa stiu la ce sa ma astept....am tot citit pe aici si nu am gasit nimic....
            Posibile cauze:
            -Sonda (manocontactul) defect/a
            -cablajul da la masa undeva
            -nivel ulei scazut
            -pompa de ulei chiar nu realizeaza presiune

            Ai mers cu becul aprins? Daca nu s-a gripat motorul e de bine, inseamna ca problema e la partea electrica.
            Attached Files
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #7
              sau sonda bulita.... verifica joja...daca e ulei... sonda...daca nu e ulei... completezi...sau faci un schimb cu totul si.... numai pornesti motorul ala nici batut.
              A fost Fane mai rapid de mana si mai exact.
              sigpic

              Comment


              • #8
                revizia am facut-o acum 1000 km,ulei e verificat ,are destul......am mers cu becul aprins 100 km si nu a facut nici o figura a mers la fel doar ca era becul aprins in bord.....si pana acum cateva zile becul se stingea mai greu dar cum se stingea,usor asa,nu se stingea deodata,se stingea treptat.....inclin sa cred ca e pe la contacte pe acolo ceva sau sonda,pompa functioneaza,cel putin pana acum nu s-a auzit nimic.....app am deskis busonul de ulei in timp ce motorul mergea se era ulei pe acolo.......
                cine stie de niste preturi pt o sonda de ulei sau cam la cati banii sa ma astept ca o sa ma ajunga treaba asta?
                JUST ME.....30-rdd......

                Comment


                • #9
                  da de ce nu mergi frumos la service sa verifici , si preferi sa dai cu presupusul ca e sonda ? Daca pompa nu face destula presiune si o sa gripezi motorul in timp si nu imediat .Oricum daca pompa moare , se duce dracu motoru inainte sa apuce sa-ti aprinda becuri .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Un prieten a patit asa la un Audi A6...problema mare a fost ca pompa de ungere era bolnava dar nu i s-a aprins nimic in bord. S-a trezit ca tre sa schimbe set-ul motor. 3000 oiro distractia.
                    Mergi in service s-o bage pe tester.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      am avut si eu problema cu martorul de ulei care nu se mai stingea,uleiul era in regula,am fost in service si mi-au schimbat sonda de ulei nu m-a costat nimic pt k masina era in garantie

                      Comment


                      • #12
                        in primul rand ai ulei in motor - verifici joja , daca da schimbi sonda si verifici pompa astea doua numai in servis .

                        Comment


                        • #13
                          haz de necaz,fara vreun apropo la nimeni....dar joja unde e?
                          din ce am citit eu,pe colegul 30rdd il duce mintea,ca sa desfaci busonul de umplere cu ulei in timp ce merge motorul sa vezi ca ai ulei pina in rampa culbutori,nu oricine ar face asta,tind sa cred ca ai vreun contact imperfect,sau senzorul ulei termenat,pompa de ulei as lasa-o pe ultimul loc dar sincer nu as omite sa ma uit si la ea,evident daca nu te stii in stare ca ai cunostinte mecanice putin mai avansate,mai bine mergi in service
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google