Șurub Sub Osia Din Față

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Șurub Sub Osia Din Față

    Salut

    Ieri a trebuit să parchez mașina într-un loc mai puțin ortodox și am rămas pe burtă, mai exact pe puntea din spate și cea din față. Am încercat să dau puțin înapoi, maxim 10 cm (pe moment am crezut că am făcut contact cu solul dar m-am înșelat). După ce am scos mașina (ridicat pe cric și pus bolovani sub roți) m-am uitat să văd dacă s-a stricat ceva.
    Pe spate cred că s-a zgâriat un pic puntea - poate trebuie să îi dau cu vopsea să nu facă rugină...
    Pe față am observat că există un șurub (marcat în poză), care a lăsat șanț în placa de beton pe care am rămas suspendat. N-am urcat mașina pe rampă să văd dacă s-a îndoit sau nu, dar mașina nu pare să aibă probleme (merge în continuare drept, nu trage stânga/dreapta, nu se aud zgomote ciudate etc.)

    Credeți că ar trebui să fac o vizită la service?
    Attached Files

  • #2
    hmm..sper ca nu ai strambat bascula.la drum cum se comporta?
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Ala e surubul de la pivot. In principiu nu s-a intamplat mare lucru, fiindca daca aveai o roata fata suspendata nu te mai puteai misca. Ai frecat-o un pic de solul patriei noastre, iar asta sigur te va face sa ai mai mare grija de ea de-acum incolo...
      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

      Comment


      • #4
        [QUOTE=JREwing;709861]Ala e surubul de la pivot.
        Bina v-am gasit dragi posesori de Logan.
        @JRWwing intrebare (nu te contrazic).Eram acolo cu Vlad cand s-a intamplat isprava.M-am bagat sub masina sa vad eventualele daune.Am observat ca surubul ala prinde bara stabilizatoare de bascula.La Logan l-au facut 2in 1 adica este si pivot si mai tine si bara stabilizatoare?
        Din cate vad eu pivotul trebuie sa fie cumva mai spre janta nu se vede practic in poza deci eu zic ca nu este pivotul.
        Last edited by Caphonne; 13 September 2010, 10:27.

        Comment


        • #5
          @Caphonne: scuze si tie si lui Vlad. Asa e. Surubul ala trece printr-un manson (bucsa) de cauciuc, NU e cel de la pivot, deci si mai putine motive de grija. Scuze inca o data.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • #6
            Nici o problema ma gandeam ca la Logan o fi altfel dar ma si miram sa schimbe astia ceva pe la ele.Bafta.

            Comment


            • #7
              din cate vad masina e ph2 parca ph2 nu avea bara stabilizatoare
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #8
                Are bara stabilizatoare se vede si in poza.
                Attached Files
                Last edited by Caphonne; 13 September 2010, 11:17.

                Comment


                • #9
                  Stai linistit nu ai cum sa indoi bascula poate doar surubul sa-l fi strambat chiar nici el .Acel surub cu acele bucsi se numeste bieleta bara stabilizatoare iar daca bucsile nu s-au spart si nu are joc nu ai nici o problema.In cel mai rau caz ar trebui schimbat si il gasesti in targ cu 15 lei dar nu cred ca va fi cazul.

                  Comment


                  • #10
                    Văd eu la prima revizie.

                    Mulțumesc mult băieți pentru opinii. Eu n-am sesizat probleme în rulare dar am zis să întreb să nu merg cu mașina așa și să fac mai mult rău.

                    Comment


                    • #11
                      Ce e in poza aia e daca nu ma insel e bieleta antiruliu(practic e un surub cu 2 bucse de cauciuc care tin legata bara stabilizatoare de bascula).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SUPERCAR View Post
                        Ce e in poza aia e daca nu ma insel e bieleta antiruliu(practic e un surub cu 2 bucse de cauciuc care tin legata bara stabilizatoare de bascula).
                        Parca zic si eu la fel , surubul de la bieleta antiruliu l-am gasit rupt pe stanga ,pe la 63000 !

                        Comment


                        • #13
                          Ai grija ca puntea spate e mult mai firava decat crezi, pe fata exista cadru motor, lonjeroane, scut ... se sprijina in multe puncte. pe spate e o tabla mai groasa indoita in forma de V intors cu o bara de otel prin V prinsa in capate.

                          In poze este surubul de prindere a barei stabilizatoare, pe scurt nu ai nicio problema.
                          Pentru a scapa de toate dubiile, poti face o verificare de geometrie.
                          Last edited by SorinXp; 3 October 2010, 00:21.

                          Comment


                          • #14
                            Am fost săptămâna trecută până la Budapesta şi înapoi, nu am simţit nicio problemă (doar o uşoară vibraţie în volan la peste 120 km/h)

                            Comment


                            • #15
                              asta e de la gume, echilibreaza rotile, ai table?
                              sigpicMy ride

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google