ti-au rescris injectoarele in calculator?
Schimbata Toata Injectia Si Tot Porneste Greu
Collapse
X
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postce inseamna daca pentru un max de o secunda presiunea scade de la 230 sau cat cere ECU , la 120-130 si apoi revine la normal ? e normal sa faca asa , sau e ceva defect ?
Comment
-
Daca ai mers turat cativa zeci de km si dupa aia o pornesti din nou in timp scurt si masina porneste normal inseamna ca instalatia de alimentare are aer. Daca porneste greu inseamna ca nu ai suficienta presiune in injectoare. In acest din urma caz incerca sa o pornesti avand si un robot legat la baterii, daca porneste repede injectoarele au returul blocat sau defect.
Comment
-
multumesc la toti pt sfaturi
am incercat tot ca se putea omeneste si tehnic posibil
nu am reusit sa o repar
am vanduto asa cum era si spre surprinderea mea am gasit imediat cumparator
asa ca am scapat de probleme.
va doresc din tot sufletul meu sa nu treceti prin ce am trecut eu cu aceasta masina.am ramas profund dezamagit.
Comment
-
las aici explicatia si ceea ce trebuia sa schimbi si apoi iti pornea la cheie.
SENZORUL DE TEMPERATURA A APEI
explicatie:
- el nu mai traduce temperatura iar dupa ce pornesti motorul (dupa o zi/dimineata) moare (daca observi ca moare) la a-doua cheie ii dai un pic de acceleratie si merge toata ziua si in timpu zilei merge, numai sa nu se raceasca de tot motoru ca o sa moara la fel.
Comment
-
Salutare!!!
Logan 1.5 dci Porneste greu si mai nou se opreste in mers..
Am avut 2 injectoare duse am inlocuit duzele la cele 2 inj cu unele second a mers vre o 20 km fara probleme apoi a inceput sa porneasca din ca in ce mai greu si acum se opreste in mers. Inainte sa schimb duzele am golit rezervorul si am curatat tot c inseamna conducte de mizerie plus pompa si am inlocuit si filtrul cu unul la 50 ron ca sa imi mai adune ceva mizerie in caz ca a mai ramas p conducte sau rezervor iar la 100 km urma sa il inlocuiesc cu unul bun. In momenteul de fata injectoarele sunt in stare buna si in parametrii dar tot face figuri la pornire si se opreste in mers.. Am intarit basica inainte de pornire + pus contactul de 2 ori inainte de pornire si tot degeaba...
Masina are 120000 si trebuie sa ii schimb distributia.
Cineva mai priceput care stie dc nu vrea sa porneasca????
Comment
-
Le a verificat mecanicul dar din kte am vazut a pus niste furtunase pe retur sa vada cum da tind sa cred ca merg oke pt k nu se aud mergand p uscat (tacanitul acela care il aveam knd erau cele 2 defecte)
Azi ma cam racaia palma si am zis sa imi bag capul p sub capota iar acolo am vazut bule d aer p furtunul care merge in pompa,am aerisit fiekre injector si tot degeaba altceva c mi s a parut suspect e ca pe mufa de la pompa unde vine furtunul de retur de la cele 4 injectoare dak o scot tajneste motorina.Este normal???
Daca pompa este uzata de ce prima oara a pornit fara probleme iar apoi din ce in ce mai greu???
Multumesc!!Last edited by Knll; 15 August 2012, 23:34.
Comment
-
Am fost azi cu ea la un servis si mi a gasit acum 3 injectoare care dau p retur prea mult printre care si cele 2 care le am pus second...
Eu as cumpara supape noi dar ma gandesc ca deageaba nu se infunda supapele alea ...Am scos juma de litru de motorina si pilitura nu se vede d la c altceva ar mai putea sa se infunde..???
Multumesc!!
Comment
-
Da frate am facut frumos 5 cepi din aia de se baga la butoaie si am bagat p returul la injectoare si la pompa si merge k noua))))))))))))))))))
35 d milioane ma costa toata vrajeala... 1000 ron de facut pompa sa nu mai am probl cu pilitura apoi 45 de sute de injector sa imi schimbe supapele si mai trebuie sa schimbe si distributia ... Dar cred ca pana la urma ii fac casco si ii dau drumu in vre o rapa))) Asta ar fi cea mai simpla si ieftina solutie.. Sau aia cu cepii
))))
Dak ai tu alte solutii mai ieftine chiar te rog..
Multumesc!!
Comment
Comment