Suierat La Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat La Frana

    va salut,am un logan de 1.4 are 33 000 km si de vreo 2 luni in intersectii cand tot trebuie sa pun frana suiera frana cand o apas,la revizia de 3 ani trebuie sa merg doar in decembrie...pot sa mai stau cu ea asa pana atunci?trebuie sa va spun ca pana acum nu am avut cu ea nici cea mai mica problema...a functionat perfect.Din ce stiu eu la revizia cu nr 3 se schimba placutele de frana...este oare de la placute sau de la altceva.Astept sa imi raspunda cineva ...va multumesc!

  • #2
    Salut.
    Verifica sa vezi daca cumva freaca fier pe fier
    Numai bine.
    citi km ai cu masina?stiu ca nu e asta un criteriu,dar asa informativ
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Fugi cat mai repede la service sa se uite la placutele de frana , sigur trebuie schimbate , depinde de la masina la masina si de cum s-a mers in cei 33 mii km , unii le-au schimbat la 30 mii , altii la 70 mii km, sigur e de la placute, altceva nu are de la ce ... de sabotii frana spate stai linistit ca duc peste 70 ,80 mii km
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        ori placute de frana uzate, ori a prins praf intre placutele de frana si discul de frana. 33.000 este oarecum putin pentru a uza un set de placute de frana, dar e normal asa daca s-a mers numai in oras.
        sigpic

        Comment


        • #5
          bine multumesc frumos de raspunsuri,o sa merg la reprezentanta.(pentru augustin-ing 33000 km are masina)

          Comment


          • #6
            Man , cum sa spui ca a prins praf intre placute si disc si d-aia scartaie ? Mai ales daca e rulata in oras , locul dintre placute si disc e foarte mic , nu are pe unde intra praf , asta e o prostie . Sunt uzate mai mult ca sigur .
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              "man", atat timp cat exista spatiu se poate aduna acolo orice de dimensiunea aia sau mai mic, respectiv apa sau praf. deci se poate
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by samy0388 View Post
                Man , cum sa spui ca a prins praf intre placute si disc si d-aia scartaie ? Mai ales daca e rulata in oras , locul dintre placute si disc e foarte mic , nu are pe unde intra praf , asta e o prostie . Sunt uzate mai mult ca sigur .
                Pe bune , ma faci sa rad .
                1. Ai vazut tu ca atunci cand speli masina si o lasi in parcare vreo 2,3 zile nemiscata cum iti ruginesc discurile ? apoi pleci cu masina si se curata rugina infima de pe discuri ramanand unde ? in placute evident .
                Si placutele alea avand rugina pe ele - deci si ala e tot un praf - NU scartaie.
                2. Prin tocirea placutelor pe disc ce rezulta ? e o chestie neagra care se depune pe jante - ai sa ramai socat, ce crezi ca e ? PRAF frate ... nu o fi un praf de pamant , dar tot daunator ar trebui sa fie

                Ca sa intre praf intre placuta si disc pentru a scartai trebuie cel putin sa scoti discul de pe masina cu tot cu etrieri plus placute, sa il bagi in noroi cu totul , apoi in praf uscat si iti garantez ca nici atunci nu scartaie si inca franeaza . Iti recomand sa te uiti la 4X4 cum se baga aia prin noroaie - acolo parca te-as crede ca scartaie un pic placutele

                Astept sa mai zica cineva ca scartaie placutele din cauza prafului , nu d-alta , dar sa deschid thread nou , "s-avem de ce ne rade"

                PS vroiam sa dau quote la postul lui bogdan , dar din graba si ras am dat la al meu
                Last edited by 827sam; 17 September 2010, 09:36. Reason: PS vroiam sa dau quote la postul lui bogdan , dar din graba si ras am dat la al meu
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  sustii sus si tare ca placutele lui sunt uzate 100 %. daca nu traiesti experienta nu stii si vorbesti din "cunostinte". se mai intampla la a mea sa mai scartaie din an in paste la franari la viteza mica. de ce? sunt uzate placutele de frana? NU! spune-mi tu, ca tot "le ai" cu astea de la ce este.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Placutele nu scartaie de la contactul lor cu suprafata discului ci din cauza unor vibratii care apar (se intampla la placutele noi sau cele care nu au acel strat de vopsea temo-nustiucum). Zgomote la franare apar cand: placutele sunt extrem de uzate, discurile au acea bavura pe margine destul de groasa, ai intrat cu masina in noroi si ti-a intrat mizerie destula. De la praf nu scartaie, oricum acolo e un mediu continuu supus la praf.

                    LE: mai pot sa scartaie cand placutele au ajuns la un anumit grad de uzura (nu musai unu grad periculos) tot din cauza acelor vibratii care apar, sa nu uitam ca ciclul rece-cald cauzeaza contractari-dilatari
                    Last edited by darksid3; 17 September 2010, 10:00.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bogdan_1984 View Post
                      sustii sus si tare ca placutele lui sunt uzate 100 %. daca nu traiesti experienta nu stii si vorbesti din "cunostinte". se mai intampla la a mea sa mai scartaie din an in paste la franari la viteza mica. de ce? sunt uzate placutele de frana? NU! spune-mi tu, ca tot "le ai" cu astea de la ce este.
                      33 mii km in oras uzeaza placutele suficienta incat sa iti zica mecanicul sa le schimbi, iti garantez , nu vorbesc in necunostinta de cauza , am schimbat la logan la 35 mii placutele de frana, km facuti in 3 ani , si culmea - nu scartaiau , depinde de multi factori , chiar nu vrei sa accepti realitatea ?
                      E normal sa scartaie un pic pana se curata praful de pe disc , dar baiatul zice ca ii scartaie in permanenta.
                      La fel cum scartaie foarte putin pe praf , si nu e scartait - defapt curata discul , asa scartaie si cand sistemul este foarte incins datorita franarilor indelungate si neventilarii discului probabil .
                      Nu sustin ca sunt uzate 100% , sustin ca e timpul sa le schimbe in scurt timp.
                      Ai simtit vreodata in pedala de frana cum atinge fier pe fier ?
                      In fine , crede-ma ca am condus multe masini , multe dacii si nu numai .
                      Constantincj - placutele pot scartai si din cauza materialului de rahat din care sunt facute - dar cum sustine ca abia de 2 luni ii scartaie inseamna ca sunt obosite , si nu din materiale proaste
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #12
                        @ constantincj dupa ce ai fost la mecanic sa verifici palcutele de frana sa scrii si aici care este diagnosticul, ca sa elucidam acest "mister" pentru unii...
                        asa cum am mai spus, placutele de la loganul lui pot fi uzate, dar nu numai din cauza asta pot scartai, iar motivul pentru ca scartaie este faptul ca se aduna impuritati mici si dure intre palcuta de frana si disc si alte motive
                        Last edited by bogdan_1984; 17 September 2010, 10:21.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bogdan_1984 View Post
                          @ constantincj dupa ce ai fost la mecanic sa verifici palcutele de frana sa scrii si aici care este diagnosticul, ca sa elucidam acest "mister" pentru unii...
                          asa cum am mai spus, placutele de la loganul lui pot fi uzate, dar nu numai din cauza asta pot scartai, iar motivul pentru ca scartaie este faptul ca se aduna impuritati mici si dure intre palcuta de frana si disc si alte motive
                          Asa sa fie maestre , chiar as vrea sa ne scrie ce a rezolvat baiatu` la service, bag mana in foc - nu il vor lasa sa plece de la service daca nu schimba placutele cum mi s-a intamplat mie
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            Zgomot – scartait metalic al franelor
                            De obicei indica un contact metal-metal intre placute si discul de frana, cel mai probabil placutele trebuiau schimbate cu mult timp in urma. Alezarea tamburilor/discurilor de frana va fi probabil necesara pe langa inlocuirea sabotilor sau a placutelor de frana.


                            Scartait al franelor
                            Poate fi cauzat de catre vibratiile dintre etrieri si placutele de frana, lucru ce poate fi remediat prin alezarea discurilor, prin aplicarea unei finisari nedirective dupa alezare, instalarea de placute noi sau prin aplicarea de vaselina sau compus izolator fonic in SPATELE placutelor.

                            Sursa
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by darksid3 View Post
                              Zgomot – scartait metalic al franelor
                              De obicei indica un contact metal-metal intre placute si discul de frana, cel mai probabil placutele trebuiau schimbate cu mult timp in urma. Alezarea tamburilor/discurilor de frana va fi probabil necesara pe langa inlocuirea sabotilor sau a placutelor de frana.


                              Scartait al franelor
                              Poate fi cauzat de catre vibratiile dintre etrieri si placutele de frana, lucru ce poate fi remediat prin alezarea discurilor, prin aplicarea unei finisari nedirective dupa alezare, instalarea de placute noi sau prin aplicarea de vaselina sau compus izolator fonic in SPATELE placutelor.

                              Sursa
                              Foarte corect
                              As adauga la scartait al franelor
                              - folosirea placutelor de proasta calitate - de origine nu inseamna ca sunt cele mai bune (aici placutele scartaie la fiecare franare indiferent de temperatura)
                              - incingerea peste limita a intregului sistem de franare si implicit a placutelor de frana datorita fracarii , mie mi se intampla des sa se incinga placutele rau nu din fracare ci de la caldura emanata de motor (placutele scartaie doar la temperaturi mari , deci la rece si la drum lung sunt silentioase )
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google