Suierat La Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by constantincj View Post
    bine multumesc frumos de raspunsuri,o sa merg la reprezentanta.(pentru augustin-ing 33000 km are masina)
    Salut.
    Am vazut,dar mai tirziu"vorbeam si la telefon in timpul ala cind scriam"
    Numai bine.
    Si eu am schimbat placutele pe la 32.000(pe ceas,reali sunt +1900km atunci am schimbat ceasurile )deci la 34.mii km si mai mergeam lejer cam 2-3 mii.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      k o sa revin cu informatii luni dupa ce rezolv problema,va multumesc!

      Comment


      • #18
        da...au schimbat placutele de frana...erau uzate

        Comment


        • #19
          Bafta in continuare si sa o stapanesti sanatos ! ce marca ai pus ? zi-ne si un pret
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #20
            sau ... fabricile de placute, mai ales palcutele fara pretentii nu sunt tocmai sinceri cand vine vorba de componenta placutelor si in afara de metale galbene si prafuri mai baga si prostii, aschii, incompatibile cu discul, scartaie, incercati placute sanatoase, sa vedem daca mai scartaie

            ps. spray-urile de curatat sisteme de franare nu sunt dero cu apa, si nu sunt numai marketing, vedeti poate le si folositi daca tot va (te) plangi ca iti scartaie franele
            samy0388: vezi ca aici nu suntem in competitie ... dar nici nu suntem prosti
            intunecatule: tu la masina ta ti-ai aleza discurile? sti care e probabilitatea ca la alezaj sa apara microfisuri?
            Last edited by DeLuXe; 20 September 2010, 12:32.
            sigpicMy ride

            Comment


            • #21
              Nu sunt in competitie cu nimeni , nu consider prost pe nimeni , dar nu am voie nici macar sa imi exprim parerea ? omu a zis ca ii scartaie franele de la praf )
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #22
                Originally posted by DeLuXe View Post
                intunecatule: tu la masina ta ti-ai aleza discurile? sti care e probabilitatea ca la alezaj sa apara microfisuri?
                N-am alezat niciodata nimic. Nu vreau sa fiu mai "catolic" decat Papa
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  @ samy0388 ai face bine sa iti revizuiesti atitudinea pe forum fata de useri, sa nu iei la misto si sa nu ironizezi. daca si doar daca se insala nu il iei la misto si faci pe tine de ras in fata calculatorului.
                  bafta la prins praf intre placute de frana si disc
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Prefer sa inchei aici discutia . Nu am ce sa revizuiesc fata de nimeni . Nu e nimeni specialist intr-ale mecanicii prin forumu asta , ne dam fiecare cu parerea , consider ca e dreptul meu sa "ma" rad sau nu despre ce spune fiecare , asta e dreptul la libera exprimare . Nu mai comentez despre ce s-a discutat , cu praful intre placute . Discutia era oricum la nivelul intelectual al gainii , sa discuti despre praf intre placute si disc , sa te mai si certi din cauza asta , si apoi tu sa mai si crezi cu tarie chestia , pe mine ma depaseste , sincer iti spun.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      bosch si au costat 120 lei,va multumesc de raspunsuri!

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu o problema asemanatoare. De cand am schimbat rotile(vara-iarna) mi-a aparut un fluierat scurt la apasarea oarecum energica a franei(daca apas usor , nu fluiera) , care se aude doar la roata stanga spate. Acelasi fluierat , dar mai putin intens se aude si la cuplarea franei de mana. Daca frana de mana este cuplata si apas pedala de frana , fluieratul nu se mai aude. E posibil ca la schimbarea rotilor sa fi intrat ceva mizerie in tambur? Ce altceva poate fi?

                        Comment


                        • #27
                          Freaca sabotii in taler sau in ghidajele alea de acolo. Dai tamburii jos cureti acolo unde freaca si dai cu niste vaselina, cu grija sa nu dai pe "ferodo", dai numai pe partea metalica unde face contact. De preferat ar fii o vaselina rezistenta termic.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Aha..deci de la lipsa de gresare este...eram contrariat ca a coincis cu schimbarea rotilor , si nu imi inchipuiam cum a intrat ceva in tambur , ca sa produca scartaiul...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google