Problema Cutie Viteze

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt de acord ca cei de la garantii sunt de cele mai multe ori niste gretosi, dar eu unul nu as renunta asa usor.
    La o adica ai platit niste bani pe un produs care are o garantie de 4 ani, sau 3 ani cat naiba mai are. Varul meu si-a luat in 2010 un 1,4 preference la care a prins 4 ani garantie. In primavara asta a inceput sa "planga" ceva ulei pe la burduful de planetara stanga. Bineinteles ca s-a dus la service, iar cei de acolo i-au spus ca e ceva normal.
    Am facut poze la burduf si m-am dus eu cu el, le-am spus celor de acolo sa-si revina sau vor afla si cei de uzina cam cat de normal NU e asa ceva.
    Rezultatul a fost ca acum varul meu are burduf nou, cu tot cu uleiul din cutie schimbat
    Morala este sa nu te lasi, trebuie sa-ti cunosti drepturile, iar la doi ani si 20.000 de km chiar nu e utilizare necorespunzatoare, ci e viciu de fabricatie.

    Comment


    • Multumesc de raspunsuri.

      @ andreixyz: cand am citit postul tau eram desul de suparat si poate m-am grabit cu concluzia ca ai fi unul din userii care chiar fac mistouri gratuite si strica treaba pe aici prin forum. Acum am inteles ca intentia a fost buna si apreciez asta. Deci ambreiajul este normal, cu cablu care intra intr-o furca...etc. Iar timoneria este tot clasica, Nu pe cabluri...e cam ca la Dacia 1300.
      Astea stiindu-le astept daca ai vre-o parere in aceste conditii. Important: pot sa merg asa? Se poate agrava? Stric ceva sau e doar acel mic disconfort la manevrarea manetei? Ca am cam inceput sa ma obisnuiesc, deja nu mi se mai pare atat de naspa...apas ambreiajul si bag in viteza un pic mai incet, mai calm, si merge.

      2) problema cu garantia: din pacate treaba e chiar serioasa, trecuta clar si vizibil in carnetul de garantie - nu se acorda garantie la ambreiaj si tot ansamblul- scrie , din pacate foarte clar. Cat ar parea de aiurea, din punct de vedere legal si contractual, asta e. Chiar nu am sustinere legala pt. scandal (decat daca e vre-un coleg de forum avocat specializat in asta si ar vrea sa preia cazul.)
      Motivatia a fost ca romanii fac tot felul de tampenii cu masina, cara marfa, liniute, bla bla, si asa ca au pus ambreiajul la consumabile, alaturi de becuri de exemplu. Daca se arde un bec doar nu ai pretentia la garantie, si ambreiajul...e tot aia.
      3) n-am nici un fel de sansa (bani) sa schimb ambreiajul. chiar nu am. as ca daca nu mai pot sa circul o trag pe dreapta si ma fac ca bag benzina dar de fapt pun banii deoparte si cu cata benzina as baga un an...schimb ambreiajul.
      Faza e ca ar fi foarte posibil sa fie nevoie doar de una din piese, placa, rulment sau disc...nu tot kitul dar nu stiu pana nu desfac si asta ar insemna sa desfac masina si sa o iau asa acasa...daca nu raman si dator pt. manopera la demontare.
      repet intrebarea: merg asa sau agravez lucrurile?

      Comment


      • Originally posted by CeDeBe-L View Post

        2) problema cu garantia: din pacate treaba e chiar serioasa, trecuta clar si vizibil in carnetul de garantie - nu se acorda garantie la ambreiaj si tot ansamblul- scrie , din pacate foarte clar. Cat ar parea de aiurea, din punct de vedere legal si contractual, asta e. Chiar nu am sustinere legala pt. scandal (decat daca e vre-un coleg de forum avocat specializat in asta si ar vrea sa preia cazul.)
        Bine ca te-ai documentat; postari de genul celor; du-te peste ei, fa scandal, mi se par total nepotrivite; sa-ti ceri drepturile in cunostinta de cauza e altceva iar uneori vorba buna da mai bine. Altfel te pui intr-o situatie, cel putin penibila.

        Originally posted by CeDeBe-L View Post

        Faza e ca ar fi foarte posibil sa fie nevoie doar de una din piese, placa, rulment sau disc...nu tot kitul
        repet intrebarea: merg asa sau agravez lucrurile?
        In general se inlocuieste tot kitul;
        Tu stii mai bine cum se manifesta masina; evita smunciturille pentru a proteja transmisia.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Masina nu smuceste, adica nu mai mult ca la toate loganurile cu care am mai mers, 4-5 la numar (prieteni, vecini...). toate au o cuplare un pic mai brusca la schimbarea treptelor (cel mai mult din 1 in 2) mai ales ca ambreiaju cupleaza cam la jumatate sau mai sus din cursa completa a pedalei si acolo ai tendinta sa ridici un pic mai repede piciorul. Deci smuceli neobisnuite nu am sesizat.
          Repet: probelma ar fi acea usoara rezistenta la intratul in viteza dupa ce maneta a fost pe liber.
          Deja am rugat 3 posesori de Logan sa faca o tura prin cartier (fara sa le spun de prima data de ce) si nici unul nu a sesizat nimic deosebit, ba mai mult unul dintre ei a zis ca ce usor merge maneta si pedalele!!!
          Am mers si eu cu Loganul acelui vecin si chiar mergea greu maneta intra mult mai rau ca a mea (70.000 km avea) si mai ales era extrem de dura pedala de acceleratie (1.6 8v).

          Comment


          • Si cel mai ciudat: daca stau pe loc, cu motorul pornit si duc schimbatorul catre treapta I, imping foarte putin de el ca si cand as vrea sa bag in viteza MASINA ARE TENDINTA SA PLECE DE PE LOC!!!! asta fara sa calc ambreiajul!!!

            Asta e absolut normal.Nu e o defectiune

            Tot mai multa lume se plange de acest gen de problema la ma multe marci.
            Kiturile de ambreiaj sunt din ce in ce mai proaste si dau asemenea simptome.
            Materialul din care e facuta placa de presiune isi pierde elasticitatea si nu mai decupleaza corect, adica e ca si cum nu ai calca pana la podea pedala.
            Atata timp cat nu trebuie sa tragi tare de levierul schimbatorului si ai rabdare o poti amana , insa cand devine mai grav nu o lungi foarte mult pt. ca pe langa kit de ambreiaj o sa termini si cutia.
            Atunci cand te hotarasti sa-l schimbi, sa pui doar kit complet pt ca altfel e riscul mare sa nu rezolvi problema si te mai "distrezi" cu alta manopera si piese.
            Last edited by andreixyz; 1 October 2012, 20:05. Reason: Automerged Doublepost
            0746127271

            Comment


            • Aha...inseamna ca nu-i prea...

              Multam ca m-ai linistt cu tendinta de a pleca din loc...deci e normal. Ok.

              Refertor la senzatia "cat de tare trag de schimbator": duminica am fost la intalnirea LGC Braila si am rugat 2 colegi sa se plimbe un pic cu masina mea...si ei au zis ca nu au simtit nimic deosebit la comportamentul schimbatorului. Concluzionez deci ca nimeni nu a simtit nevoia "sa traga TARE" de schimbator si ca imi vad de treaba. Oricum atent o sa fiu in continuare.

              Doar ca idee...e posibil sa fie ceva din furca? Din ce am vazut la fosta dacie 1300 cand ma duceam pe la mecanic, furca aia misca rulmentul de presiune care apasa parca pe placa...
              Si final: am mai citit despre ambreiaje si cutii si lumea lauda Sachs...e cam scumpe...Valeo si Luk sunt aproape la juma de pret....oricum Valeo e cam ultimul in clasament.....asta pentru candva cand o fi sa fie....

              Comment


              • De multe ori lumea se plange de aceeasi problema pe care o ai si tu acum zicand : "exclus kitul de ambreiaj pt ca l-am schimbat in urma cu putin timp" . Adica au pus ceva ieftin. Sau problema mai apare atunci cand schimbi doar discul pt ca patineaza. Placa de preiune isi pierde din elasticitate odata cu uzura discului iar daca schimbi doar discul , cel nou fiind mai gros placa nu se mai departeaza indeajuns de mult. De asta se schimba kit. La masinile mai vechi placile de presiune nu aveau probleme de elasticitate si se putea folosi in continuare cu disc nou. Placa se schimba doar atunci cand era foarte uzata in zona unde lucreaza rulmentul de presiune , sau uneori se facea chiar o improvizatie(inel de metal). Multi schimba doar discul si acum si e ok insa probabilitatea sa nu fie ok e destul de mare si nu prea merita riscul pt ca o sa se adauge o manopera la toata operatiunea care in unele serviceuri costa cat tot kitul.
                Deci nu cumpara ceva ieftin atunci cand o sa schimbi ambreiajul .
                0746127271

                Comment


                • Originally posted by Octavian View Post
                  Garantia e praf in ochi, asa pe fata. Ca ti se arde o sonda de marsalier ti-o schimba, daca ai probleme serioase se da vina pe utilizarea defectuoasa, etc etc.
                  Vei cazul de fata, vezi la dizal injectoarele.

                  Eu zic ca a cedat placa de presiune, asa se manifesta (posibi 2-3 dinti rupti).
                  Daca schimbi tot kitul, ia Sachs.
                  Sunt de acord cu ce zice Octavian. Incearca sa verifici placa de presiune! Dar sa nu te duci la orice "meserias"
                  cizme ugg ugg ugg-uri

                  Comment


                  • Salut ! Am un Logan 1,5 dci , 2007, 160000 Km. De 2 zile face un zgomot in treapta a 4-a, a 5-a si slab in a 3-a. Este un huruit si o usoara vibratie a masinii. Am fost la reprezentanta si prima varianta a fost sa verifice uleiul si este la nivel. Cer o parere pentru ca ei au spus sa o dea jos si pretul doar pentru dat jos este enorm. Daca a patit cineva si daca este mai ieftin sa cumpar o cutie sh sau sa o repar pe asta? Si se poate sparge ceva in ea sau bloca daca mai merg asa pana gasesc o solutie ? Multumesc.

                    Comment


                    • Sal
                      Sunt rulmentii dintre vitezele 4 si 5
                      Nu merita a cuperi o alta cutie pt atat
                      La mine manopera de dat jos si montat pe masina e 300 ron iar cea de reparat cutia e 250 ron
                      0746127271

                      Comment


                      • Deoarece s-au dezvoltat in paralel doua topicuri avand acelasi subiect, vom inchide unul din el, ramanand celalalt dedicat diverselor probleme legate de aceasta tema: Probleme la cutia de viteze

                        Multumesc de intelegere
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google