Problema Cutie Viteze

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O posibila cauza a acestei probleme ar putea fi inelele sincroane de la cutia de viteze deplasate.E posibil ca problema sa inainteze si la sincroanele vitelelor 2 si 3.Un mic truc ar fi : cu piciorul apasat pe ambreiaj sa o turezi undeva la 4000 rpm si sa o bagi in viteza 1.
    La mine a facut chestia asta un mecanic bun,sef de service si de atunci nu mi-a mai facut nici un fel de problema, doar in march-arrier intra din 2,3 incercari cateodata!!
    Tinc fest !!

    Comment


    • #17
      kalimera22: ms mult, o sa incerc maine. Problema cu march-arrier-ul o am si eu dar nu ma ingrijoreaza asa tare, am fost la service demult si mi-au spus "asa face toate" )

      Comment


      • #18
        Am fost astazi sa vad o masina sa o cumpar si avea ceva ciudat la levier, de intrat in viteze intra usor dar cand este pe liber levieru are o miscare stanga dreapta prea usoara nu opune nici un fel de rezistenta...masina a fost condusa de o femeie an 2005 1.6 50.000km...ce poate avea ?am inteles ca are o bucsa de plastic care se poate uza daca ai obiceiul sa o freci mereu stanga-dreapta cand e pe liber...

        Comment


        • #19
          Acelasi joc l-am avut si eu cand era pe liber, am fost la service si mi-au pus o saiba sau ceva de genu...de atunci nu am mai avut probleme.
          La mine nu opune nici un fel de rezistenta cand bag in viteza, trebuie sa imping levierul pana la capat, inainte impingeam putin si sarea singura in viteza...nu-mi dau seama ce are

          Comment


          • #20
            Originally posted by Kalimera22 View Post
            O posibila cauza a acestei probleme ar putea fi inelele sincroane de la cutia de viteze deplasate.E posibil ca problema sa inainteze si la sincroanele vitelelor 2 si 3.Un mic truc ar fi : cu piciorul apasat pe ambreiaj sa o turezi undeva la 4000 rpm si sa o bagi in viteza 1.
            La mine a facut chestia asta un mecanic bun,sef de service si de atunci nu mi-a mai facut nici un fel de problema, doar in march-arrier intra din 2,3 incercari cateodata!!
            nu trebuie neaparat sa turezi pana in 4000 rpm ,e destul un mic "sprit" pe acceleratie si intra perfect . Acum intrebare , voi la ce viteze incercati sa bagati in 1a ? Ca in mod normal nu te lasa sa bagi in 1a din mers , decat pana ce aproape esti oprit cu masina .Daca vrei sa bagi 1a ,la 40 la ora , probabil nu o sa intre, sau o sa mearga foarte greu ,oricum cu "sprit" pe acceleratie intra la orice viteza . Cand cutia este aproape noua o sa te lase sa bagi lejer 1a cam la orice viteza si usor , dar cu timpul nu merge si nici nu se recomanda .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              In treapta I nu bag niciodata cand merge masina decat atunci cand aproape s-a oprit. Intra foarte usor in viteza, nu se pune problema ca nu ma lasa sa bag in viteza doar ca asa cum am scris si mai sus, trebuie sa imping levierul pana la capat, inainte impingeam putin si sarea singura in viteza

              Comment


              • #22
                -din ce am citit pina acum,tu ai avea probleme cu crabotii,astia sunt cei care "trag maneta in viteza",ei pot fi sau nu pot fi defecti,sau inelele care ii tin,ori sau rupt si le ai prin cutie,ceea ce e naspa,ori si-au pierdut elasticitatea
                -sincroanele directioneaza pinionul de viteza sa nu iti caraie,cand e stricat sincronul,cutia fluiera ca si cum nu ai avea valvolina,sau caraie
                -jocul manetei de viteza poate fi cauzat si de bucsa de sub masina,binenteles bucsa care vine pe tija,sa nu desfaci acel colier care vine strans pe tija care iti directioneaza vitezele in cutie ca nici in service nu ti-l poate face,doar in fabrica


                stima !!!
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  AGENTUL NYT: multumesc mult pt informatii.
                  Cutia de viteze nu a carait niciodata si nici nu fluiera. Pentru a schimba acesti craboti sau inelele care ii tin (depinde ce este stricat) este complicat? m-ar interesa si ca pret estimativ...daca e prea scump mai bine schimb cutia cu totul )

                  Comment


                  • #24
                    nu cred ca este exagerat de scump,nu cred ca pretul unei asemenea operatiuni ar fi mai scump ca o cutie SH cumparata,nu mai stiu preturile,nu am mai avut contact cu preturile,daca mai alte neplaceri ma poti contacta prin PM,daca te pot ajuta ,placerea va fi de partea mea
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #25
                      Salutare
                      Am un Logan DCI 65cp resoftat din 2006 cu 150000KM si pe langa unele pb normale la el, am capatat si un joc mare stanga-drapta in schimbatorul de viteza, pe multa lume nu deranjeaza der eu sunt mai nebun am gasit uramatoarea solutie.
                      Eu am schimbat de cateva zile cele 2 bucsi de la timonerie de sub masina(ieftin 2-3 lei) si bucsa de plastic care vine pe cutia de viteza (o sa fac o poza dc e nevoie), aici este mai complicat nu stiu daca se gaseste in comert(poate se poate incarca cu ceva material) se schimba foarte usor.neaparat schimbate toate 3 pt a simti diferenta.Am intampinat oarecum probleme la punere innapoi a sigurantei de sustinere!(cand bagam intr-a 5 sau R sarea siguranta si odata cu ea si bucsa de plastic, am reusit pana la urma sa vedem cat o rezista ) ) dar in rest cutia fuctioneaza ca noua chiar am comparat cu o masina noua.(!!!NU trebuie umblat la lungimea tijei care face legatura intre schimbator si maneta!!)in rest totul a decurs bine.
                      Mult noroc celor care au aceeasta problema si care vor s-o repare.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sacalu009 View Post
                        Salutare
                        Am un Logan DCI 65cp resoftat din 2006 cu 150000KM si pe langa unele pb normale la el, am capatat si un joc mare stanga-drapta in schimbatorul de viteza, pe multa lume nu deranjeaza der eu sunt mai nebun am gasit uramatoarea solutie.
                        Eu am schimbat de cateva zile cele 2 bucsi de la timonerie de sub masina(ieftin 2-3 lei) si bucsa de plastic care vine pe cutia de viteza (o sa fac o poza dc e nevoie), aici este mai complicat nu stiu daca se gaseste in comert(poate se poate incarca cu ceva material) se schimba foarte usor.neaparat schimbate toate 3 pt a simti diferenta.Am intampinat oarecum probleme la punere innapoi a sigurantei de sustinere!(cand bagam intr-a 5 sau R sarea siguranta si odata cu ea si bucsa de plastic, am reusit pana la urma sa vedem cat o rezista ) ) dar in rest cutia fuctioneaza ca noua chiar am comparat cu o masina noua.(!!!NU trebuie umblat la lungimea tijei care face legatura intre schimbator si maneta!!)in rest totul a decurs bine.
                        Mult noroc celor care au aceeasta problema si care vor s-o repare.
                        pune si tu o poza ca si eu am aceeasi problema

                        Comment


                        • #27
                          nu pot pune poze: sunt la munca si am toate lincurile de upload blocate.da-mi o adresa de mail si ti le trimit

                          Comment


                          • #28
                            Ca sa nu mai deschid alt topic, ma confrunt si eu cu o problema, si nu as vrea sa ma duc in service sa-si dea cu parerea toti meseriasii...

                            Dimineata, doar dimineata, sau ma rog, cand este motorul rece, atunci cand plec de pe loc dupa cativa metri atunci cand vreau sa o bag pe a 2-a, masina da senzatia (asa pot sa descriu) ca defapt e a 4-a si sare in a 2-a ca sa zic asa, si ma smuceste...dar cu siguranta eu o bag in a 2-a. Cursa schimbatorului, bineinteles ca nu este ca una noua, dar nici nu se simte "ca o lingura" ca sa zic asa.
                            Deasemenea, mie cursa in a 2-a mi se pare destul de lunga...vine cam in spate schimbatorul in opinia mea, dar nu agata. De agatat cam agata putin in a 1-a cand e motorul rece.

                            Ce ar putea fi? Daca imi puteti spune si ce sa verific ca sa elimin posibilitatile, v-as fi recunoscator...
                            Just Hold Onnnnnn....

                            Comment


                            • #29
                              unde se prinde levieru schimbatorului pe cutie este un ,,capison'' de cauciuc dal la o parte si vei gasi un surub cu cap de 10mm sau 12mm desfal si in interiorul ,,bucsei" exterioare trebuie sa mai fie una cu 1,2mm mai inalta decat bucsa exterioara

                              Comment


                              • #30
                                Azi m-am bagat pe sub masina pt a verifica acele “bucsi” de la schimbator. Am incercat sa desfac acel “capison” de cauciuc care este prins pe cutie insa nu am reusit Tin sa precizez ca schimbatorul in punctul mort are joc “inainte-inapoi” aproximativ jumatate de cm si “stanga-dreapata” 1 cm, este normal sa aiba acest joc? :|

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google