Poate face cineva niste poze sa ne arate cum ajungem la acele bucse si cum se numesc ele pentru a fi cumparata. Si daca se poate sa imi spune si mie cineva cum pot verifica nivelul de ulei din cutie ( cu poze de preferat).
Problema Cutie Viteze
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
cu bucsele nu te pot ajuta, nu stiu despre ce este vorba, dar busonul de umplere cutie(pe unde poti verifica si nivelul la ulei) se afla in partea din fata a cutiei, este alb, din plastic, tip fluture
daca deschizi capota te uiti in dreapta jos, cam sub baterie...trebuie sa-l vezi
apoi, daca esti indemanatic il pot desfileta si introduci o sarma prin orificiu si vezi cam pe unde e nivelul uleiului.....ai grija sa n-o scapi inauntru
oricum daca ai mai mult de 4-5 ani poti sa-l schimbi direct.....costa cam 75 de lei 3 litri de ulei de cutie dacia extragear....eu mi l-am schimbat saptamana trecuta pentru ca deja sesizam un sirenaj in mers, masina e din 2004
dupa ce l-am schimbat zgomotul a disparut
Comment
-
zgomot ciudat in cutie
Salut! 1.5 dci 2005 115.000 km
Huruit care devine puternic dupa 40-50 km la ora cu transmitere de vibratii in coloana volanului.Se accentueaza pe curbele de dreapta si culmea dispare pe curbele de stanga.Huruitul a aparut dupa efectuarea , in service a unui reglaj al directiei, soldat cu deplasarea rotatiei volanului cu citeva grade, spre stinga. Explicatia a fost-uzura in caseta de directie.Cert e ca nu mai ,,trage,, si nu mai uzeaza neuniform anvelopele dar ma pricopsit cu zgomotul acesta din zona cutiei de viteze. Zgomotul a aparut prograsiv si se accentueaza. Un sfat, a mai patit-o cineva ?Sper sa nu trebuiasca sa ,,operez,, cutia.
Comment
-
problema marsarier
Amcumparat de curand un logan 2007 1,4 59000 km, bineinteles ca atunci nu am observat (cum se intampla cand cumperi sh) dar acum cand incerc sa bag in marsarier cateodata se aude un carait, alteori se simte o trepidatie. Nu se intampla de fiecare data, sa zicem cam 1 din 10 schimbari in marsarier. Ma poate ajuta cineva! Multumesc anticipat
Comment
-
silviugimi apesi ambreiaju lasi sa treaca 2-3 secunde apoi bagi in marsarier si nu o sa mai caraie,motivu, e singura treapta,la toate tipurile de masini,care nu are sincron de franare a pinionului de marsarier
daca bagi cu japca mercedes sa fie si tot caraie
Comment
-
Pentru cei care au cutii de viteze cu timonerie obisnuita ( fara cabluri ), ca sa ajungeti la bucsa ce trebuie inlocuita, va bagati sub masina si fix sub locul unde se afla schimbatorul de viteza veti gasi ceva de genul:
Bucsa este partea aceea alba de plastic ce se vede in interior.
De acea imbinare va mai fi prins un levier. Ca sa il desfaceti va trebuie o cheie de 10. Faceti schimbarea, strangeti la loc si 10.000 de km o sa aveti schimbatorul ca nou. Apoi incepe din nou sa joace
Nu stiu cum se numesc sau daca gasiti la reprezentate. Eu unul cand m-am apucat sa le explic ce vreau le dadea system error. Folosind motor de cautare cu textul "bucsa timonerie logan" am gasit mai multe persoane care vand aceasta piesaAttached FilesLast edited by 77sky; 9 May 2011, 07:24.
Comment
-
salut
grea intrebare in sensul ca e greu sa-ti dau un raspuns fara sa fac valuri
cel mai bine e sa-l schimbi pt ca asa recomanda producatorul
acum ce se poate intampla daca nu o faci.....cam nimic
mare grija insa sa nu ai pierderi de ulei si sa fie la nivel
asta e foarte important
si daca il schimbi neaparat sa pui ce recomanda producatorul
daca nu ma insel la logan recomanda 75w900746127271
Comment
-
Originally posted by nikuniku View Postsilviugimi apesi ambreiaju lasi sa treaca 2-3 secunde apoi bagi in marsarier si nu o sa mai caraie,motivu, e singura treapta,la toate tipurile de masini,care nu are sincron de franare a pinionului de marsarier
daca bagi cu japca mercedes sa fie si tot caraie
sunt insa multe masini care au ambreiaj sincronizat
si nu ma refer la nave spatiale ci masini obisnuite
de ex audi modele din '93 '94
Originally posted by AGENTUL NYT View Post-din ce am citit pina acum,tu ai avea probleme cu crabotii,astia sunt cei care "trag maneta in viteza",ei pot fi sau nu pot fi defecti,sau inelele care ii tin,ori sau rupt si le ai prin cutie,ceea ce e naspa,ori si-au pierdut elasticitatea
-sincroanele directioneaza pinionul de viteza sa nu iti caraie,cand e stricat sincronul,cutia fluiera ca si cum nu ai avea valvolina,sau caraie
-jocul manetei de viteza poate fi cauzat si de bucsa de sub masina,binenteles bucsa care vine pe tija,sa nu desfaci acel colier care vine strans pe tija care iti directioneaza vitezele in cutie ca nici in service nu ti-l poate face,doar in fabrica
stima !!!
poti sa detaliezi asta cu crabotii?0746127271
Comment
Comment