Problema Cutie Viteze

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Buna la toti, si An Nou Fericit!!!
    Am si eu o problema.
    De aproximativ o luna de zile, nu-mi mai intra bine in viteza; adica imping levierul, intra de jumatate si cand las pedala de ambreiaj imi arunca levieru schimbatorului inapoi la pozitia neutra. Intra in viteza daca las incerc de 2 sau 3 ori. Smecheria asta o face in special la vitezele 1, 2, 3, atat inainte cat si inapoi.
    Am schimbat uleiul in cutia de viteze, am pus un inel de cauciuc deasupra nucii schimbatorului ca sa nu aiba joc vertical (aprox 4 mm sus-jos; insa am comparat si am vazut ca si la alte loganuri schimbatorul are tot asa un mic joc pe verticala si merge bine schimbarea vitezelor).
    Dupa ce am schimbat uleiul in cutie am observat o imbunatatire a comportamentului insa dupa vreo 500 de km problema a reaparut. Intra destul de greu in viteza si trebuie uneori chiar sa fortez putin levierul schimbatorului.
    Ce sa fie? Ambreiajul sau, doamne fereste, cutia de viteze?
    Masina e un Kiss FM de 1.4 din 2007 cu 96000km.
    Multumesc anticipat.

    Comment


    • #77
      Originally posted by IancuMIC View Post
      @andreixyz
      Nu cred sa existe cutii de viteze cu comanda manuala care sa aiba sincronizator la marsarrier. .
      Duster cu 6 trepte de exemplu are....
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #78
        Originally posted by SM 05 UOX View Post
        Buna la toti, si An Nou Fericit!!!
        Am si eu o problema.
        De aproximativ o luna de zile, nu-mi mai intra bine in viteza; adica imping levierul, intra de jumatate si cand las pedala de ambreiaj imi arunca levieru schimbatorului inapoi la pozitia neutra. Intra in viteza daca las incerc de 2 sau 3 ori. Smecheria asta o face in special la vitezele 1, 2, 3, atat inainte cat si inapoi.
        Am schimbat uleiul in cutia de viteze, am pus un inel de cauciuc deasupra nucii schimbatorului ca sa nu aiba joc vertical (aprox 4 mm sus-jos; insa am comparat si am vazut ca si la alte loganuri schimbatorul are tot asa un mic joc pe verticala si merge bine schimbarea vitezelor).
        Dupa ce am schimbat uleiul in cutie am observat o imbunatatire a comportamentului insa dupa vreo 500 de km problema a reaparut. Intra destul de greu in viteza si trebuie uneori chiar sa fortez putin levierul schimbatorului.
        Ce sa fie? Ambreiajul sau, doamne fereste, cutia de viteze?
        Masina e un Kiss FM de 1.4 din 2007 cu 96000km.
        Multumesc anticipat.
        sal
        trebuie sa verifici timoneria
        cel mai probabil ea nu te lasa sa cuplezi complet
        incearca sa decuplezi timoneria de la CV si sa bagi direct de la cutie in viteze
        daca intra ok e o problema din timonerie
        daca nici direct de la cutie nu se cupleaza complet e o problema din interior si trebuie desfacuta urgent altfel o sa inceapa sa uzeze mansoanele de cuplare si sare din viteze chiar daca se cupleaza complet
        0746127271

        Comment


        • #79
          Am si eu Logan de 1.4 din '07 si intalnesc des o problema mentionata de mai multe ori si pe acest forum: face figuri cutia, in special la rece, nu prea vrea sa intre in treapta 1. Insa spre uimirea mea, am observat treaba asta si la motor CALD de cateva ori, chiar si cu uleiul schimbat!

          Iar de multe ori nu cupleaza in R.

          Comment


          • #80
            Problema arhicunoscuta de posesorii de logan;inainte de a cupla marsarierul baga intr-a I a sau a III a si dupa aceea intra fara probleme.Pentru vit.I, la plecarea de pe loc iti face probleme? In alte conditii intra mai greu a I a; doar la viteza f. mica.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #81
              daca timoneria e buna. fara jocuri si cablul reglat cum trebuie nu cablu de puturos adica foarte strans sa tina jos atunci nu are probleme la viteze inainte cu marsarierul e o alta problema, ca la toate cutiile sincrone dar mai ales nu scimba fata spate sau invers pana ce roata nu s-a oprit total

              Comment


              • #82
                Ms de raspunsuri baieti!

                Comment


                • #83
                  Salut! Am un logan MCV 1.6 16v, 57000 km din 2007. De ceva timp am observat un joc stanga-dreapta la maneta schimbatorului de viteze. Comanda este pe cabluri. Din ce m-am uitat eu am vazut ca este un joc la cuplarea dintre cablu si furca cutiei de viteze (nu stiu daca asa ii zice).
                  Ati intalnit careva problema asta? Cum ati rezolvat-o?
                  In poza atasata am incercuit zona cu pricina.
                  Multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by andreixyz View Post
                    sunt specialist in reparatii cutii de viteze
                    daca aveti intrebari legate de cutia de viteze va stau la dispozitie
                    caraie in treptele mici si picura ulei pe la planetara. trebuie schimbat uleiul?

                    Comment


                    • #85
                      Problema Cutie Viteza

                      salut
                      am un logan benzina 1.6 si aveam o problema cu marsarierul in sensul ca in momentul cuplarii caraia destul de rau de fiecare data.
                      Cand am fost la revizie am sesizat problema,masina fiind in garantie,si dupa ce au facut mai multe verificari au discutat cu cei de la pitesti si au hotarat sa desfaca cutia sa vada ce si cum,bun,dupa demontarea cutiei sa constata ca un ax cu roata dintata in capat,presupun pinion,are uzura desi eu nu vada acea uzura si sa hotarat schimbarea lui acum asteptand sa vina piesa de la pitesti.
                      intrebarea mea,este se poate asa ceva si dupa demontarea cadrului motor pt scoaterea cutiei nu trebuie facuta geometria si evntual un ulei nou in cutie?

                      am uitat sa mentionez masina este din 2010 si are 13000km
                      Last edited by savu; 16 June 2012, 00:00. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #86
                        Salut! Si mie la service mi-au demontat cadrul motor ca sa-mi schimbe kit-ul de ambreiaj si nu e nevoie de refacerea geometriei si nici de schimbarea uleiului din cutie. Eu am aproape 130.000 km si n-am schimbat niciodata uleiul din cutie.

                        Comment


                        • #87
                          Trebuia in prima faza sa mai "strangi" putin cablul de ambreiaj , poate poate
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • #88
                            Au masurat si reglat ei cablu dar tot facea

                            Comment


                            • #89
                              salutare. la mine tine ambreiajul sus de 6 ani de cand o am (de noua). nu ma deranjeaza deloc.are rost sa mai umblu la cablu ? are 70.000

                              Comment


                              • #90
                                daca nu iti face probleme nu are rost sa umbli

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google