If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am inteles. este foarte posibil sa se intample asta, mai ales ca prin locul ala mentionez ca imi arunca cu ulei din cutie. daca s-a intamplat asa, ce ar trebui sa fac? mersi inca o data.
ma rog... am fost cu ea la un mecanic foarte bun. nu e de la planetara... ideea e ca asta nu ma deranjeaza prea tare pentru moment. ideea e sa o fac sa intre iar in viteza. abia am schimbat uleiul din cutie.
Cred ca am o probelma pe la maneta, ambreiaj, cutie....
1,6 16v 2010 20.000 km.
Simptome:- am sesizat ca a inceput sa intre cam greu in viteza, nu mai imi ia maneta din mana ci cam trebuie sa imping eu, se simte deranjant
- daca motorul e oprit intra perfect si lin in toate vitezele, chiar daca ambreiajul e calcat sau nu . Asa o simteam ca merge si cu motorul pornit.
- pornesc motorul.
- daca apas ambreiajul si ii dau drumul se aude un fel de klanc, nu foarte tare dar sesizabil (cu motorul oprit nu face asa, nu se aude nimic).
- daca manevrez schimbatorul (fara ambreiaj) iarasi se aude acel zgomot,
- apas ambreiajul si vreau sa bag in viteza: opune rezistenta si parca intra un pig nesigur, parca se aseaza niste piese un pic fortate...si intra.
Daca tin ambreiajul apasat in continuare pot sa schimb toate vitezele , mestec in ea fara nici o probelma, intra normal, lin si fara probleme
- daca o las pe liber, ridic piciorul de pe ambreiaj si il calc iar pentru a baga in viteza...iar face figuri...
De exemplu in mers, la semafor e pe liber , calc ambr, bag in viteza,,,face figura, plec, calc ambr sa schimb din 1 in 2...fara probleme, asa fara probleme la schimbarea din orice treapta in superioara sau inferioara...
dar daca o scot pe liber...face iar figura cand vreau sa bag in viteza iar.
Si cel mai ciudat: daca stau pe loc, cu motorul pornit si duc schimbatorul catre treapta I, imping foarte putin de el ca si cand as vrea sa bag in viteza MASINA ARE TENDINTA SA PLECE DE PE LOC!!!! asta fara sa calc ambreiajul!!!
Poate aveti cumva vre-o idee ca nu pot sa ajung zilele astea la service...
Timoneria e clasica, nu cu cabluri.
2@ mariusnicolae: am fost pe la reprezentanta, si am primit raspunsuri diferite: unu ca nu e nimic, e destul de normal, au vazut cazuri si mai rele...sa stau linistit si sa merg fara griji....
- alt raspuns , de la un "dacotec": pare ambreiaj UZAT, ami exact ceva pe la place de presiune, "soarele" suprasolicitat, decalit....bla bla....
Partea cea mai proasta: garantia NU acopera NIMIC de la ambreiaj! Asa ca...bani nu am sa-l schimb...sau sa il desfaca si dupa aia sa-mi dea masina in brate demontata...o sa merg asa si o sa urmaresc simptomele.
@ andreixyz : nu te supara, faci misto? ce treaba are LICHIDUL DE FRANA, care POMPA DE AMBREIAJ? Daca a fost un fel de gluma...nu a fost prea reusita.
Cum sa nu tina de garantie la 2 ani si 20.000 de km?
Mergi peste ei cu scandal....poti suna si la Vocea Clientului si ameninta-i pe cei de la reprezentanta cu OPC-ul!
Banuiala mea tot la placa de presiune merge, am mai spus-o deja.
Dar nu te lasa, nu pleca de acolo cu un refuz.
Colegul @ andreixyz a fost probabil bine intentionat, numai ca el a crezut ca ai ambreiaj hidraulic. A fost o greseala, atata tot, nu cred ca a facut misto.
Nu fac deloc misto frate.
Si nici nu-mi dau cu parerea aiurea pt. ca ma ocup exclusiv cu reparatii cutii de viteze manuale.
Ambreiajele pe lichid isi au rezervorul comun cu frana.
Adica functioneaza pe acelasi lichid si ca o protectie atunci cand nivelul de lichid este scazut ambreiajul e primul care ramane fara.
E mica probabilitatea ca nivelul de lichid sa fie problema insa e foarte usor de verificat.
Cel mai probabil placa de presiune si-a pierdut elasticitatea.
P.S. Daca ai ambreiaj pe cablu nu e valabila treaba cu lichidul
Nu sunt specialist in logan deci nu stiu exact ce model de ambreiaj are fiecare motorizare .
Last edited by andreixyz; 28 September 2012, 22:42.
Nu sunt specialist in logan deci nu stiu exact ce model de ambreiaj are fiecare motorizare .
Pai in acest caz, e bine sa te documentezi inainte de a arunca pareri total neavizate, creeand confuzie in randul cititorilor.; noi vorbim despre masini Logan.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Care au cutii de viteze manuale , deci specialitatea mea.
Unul din motivele pt care ma aflu pe acest forum e si cel de a invata.
Pot sa ajut si cu un sfat in domeniul cutiilor de viteze daca are cineva nevoie.
Sincer nu stiam ca doar 1.5 dci are ambreiaj hidraulic iar eu doar cutii de diesel am reparat pana acum la logan.
Cum sa nu tina de garantie la 2 ani si 20.000 de km?
Mergi peste ei cu scandal.....................................
Garantia e praf in ochi, asa pe fata. Ca ti se arde o sonda de marsalier ti-o schimba, daca ai probleme serioase se da vina pe utilizarea defectuoasa, etc etc.
Vei cazul de fata, vezi la dizal injectoarele.
Eu zic ca a cedat placa de presiune, asa se manifesta (posibi 2-3 dinti rupti).
Daca schimbi tot kitul, ia Sachs.
nu stiu ce conditii de garantie s-au dat acum doi ani, dar in 2007 cand am luat eu masina pentru ambreiaj se considerau 45.000km in garantie (cu exceptia scoala si taxi), iar garantia generala era de 18 luni + extenso pana la 3 ani
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment