Troncanit la denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Troncanit la denivelari

    Se aude pe partea dreapta, numai uneori atunci cand trec peste denivelari, franez sau plec de pe loc.Intensitatea zgomotului difera.
    Am schimbat pana acum:

    amortizoare MONROE
    flanse+rulmenti SWAG
    bucse bara antirului MEYLE
    suport motor hidroelastic FEBI

    Nu se simte nicio ameliorare.Masina are arcuri sport(-60mm), insa le am de 2 ani deci nu este asta problema.Am verificat si culisele portetrierilor insa este ok.Masina a fost verificata pe partea de directie si la Renault, insa degeaba, nu s-a depistat zgomotul.
    Am observat ca se aude cu preponderenta in momentul in care trec peste denivelari si masina se "ridica" in suspensie apoi coboara....un fel de denivelari lungi.
    Bieleta antirasturnare e ok, cadru motor e strans, scutul la fel....orice surub este strans,verificat.Jocuri in caseta nu am depistat.
    Zgomotul este unul metalic, un cloncanit mai exact.
    ceva idei?

  • #2
    Si la mine face la fel, dar numai dupa ce masina sta - de exemplu - peste noapte sau e mai rece afara.
    Tot pe partea dreapta, ca un frecat intre ceva metalic si altceva.
    Am fost la service de i-am innebunit: dupa ce face o data, de doua ori pana plec din fata blocului, nu mai face zgomot pana a doua zi.
    Am remarcat ca, daca inainte de a pleca de pe loc, ma apas de cateva ori pe suspensia dreapta fata, scrasneste scurt (exact cum aud eu din masina) si gata.
    Chestia e insa ca nu pot localiza sursa, fiindca scrasneste o data sau de doua ori si atat.
    Probabil asa "face toate" si noi suferim cu nervuletzu'.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      verificati caseta de directie pe canal, nu pe elevator.la mine au depistat problema doar pe canal. si am schimbat caseta.acum face la fel in mers, dar cand ma duc la dealer nu pot sa o depisteze decat daca pozitia volanului e una specifica. nu am reusit sa depistez inca pozitia volanului. in momentul in care o voi face o sa ii faca filmulet si o sa o schimbe iar.

      am fost al dealer, au tras de ea au vazut ca troncane, apoi cand s-au dus sa ia aparatul foto/video nu a mai troncanit.interval de 2 minute.
      fara

      Comment


      • #4
        La mine nu conteaza nici pozitia volanului, nici bracarea rotii. Nu face la plecarea de pe loc, ci doar la trecerea peste primul obstacol, fie ca trec peste ralantizoare, fie ca plec din parcare (care e inaltata cam 5 cm fata de drum).
        Explica-mi te rog de ce caseta, din moment ce ea, in sine, e fixa si nu are treaba cu suspensia sau trecerile peste denivelaturi (astea sunt preluate prin bielete)?
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #5
          @JREwing, am patit si eu asa exact ca tine...da la mine se auzea pe denivelarile de la drumu rau de la garaj pana pe strada (aproximativ 100m), la mine se punea nisip sau pietricele micute pe flansa de la telescop, acolo unde culca arcul si cand intram in groapa scrataia o vreme...incearca sa cureti mizeria de acolo cu furtunu de apa...

          Comment


          • #6
            Salut.

            -6cm??? Cand ridici masina, banuiesc ca arcurile nu ating in ambele parti masina. Adica e mai scurt arcul decat cel original de ex, si daca greutatea nu-l preseaza nici nu ajunge pana in capat. Problema este ca nu stiu denumirea locasului unde este montat arcul, ca sa fiu mai explicit dar sper sa prinzi ideea.
            Cand dai peste o denivelare mai mare, probabil se intampla la fel, si cand revine masina, da arcu in tabla si-ti suna cum spuneai tu. Bineinteles loveste si amortizorul, fiindca acela este fixat in ambii parti si se extinde. Cum arcul, cand roata se distantieaza de la masina si dupa care se lasa iar in jos, nu este prezent sa preia socul de la amortizor, si amortizorul este bruscat, uleiul sau gazul din acesta se comprima (stii cum ii cand incerci sa apesi brusc...), practic se intareste si se aude o lovitura acolo unde amortizorul este prins, fiindca acolo se aplica forta de la lovitura. Ai verificat si asta?

            Comment


            • #7
              exact aceeasi problema am avut eu si aveam un surub desfacut la scutul de sub motor si cutie
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #8
                Se poate face un artificiu sa dispara bataile -1 se imbraca tot arcu cu furtun siliconic (cu care se uda in gradina)-2 intre rulmentul de presiune de la amortizor si flansa de cauciuc se pune o "saiba" de plastic de 2 mm (dintr-un bidon de ulei) chestie probata si merge

                Comment


                • #9
                  am fost din nou la service, si niimic se uitau la masina si ridicau din umeri , gen "asa face toate"....am plecat acasa si am inceput sa iau fiecare surub la re-re-reverificat pana am gasit suruburile de la bratul inferior slabite cam 2,5 rotatii fiecare.
                  am strans, acum e perfect.

                  Comment


                  • #10
                    zic si eu o parere in cunostinta de cauza
                    cele mai mari probabilitati sunt de la arcuri , cand ei o denivelare freaca pe marginea talerului de la amortizor .
                    asa face la mine cand trec peste speed-bumper-uri.

                    Comment


                    • #11
                      cata,,,e rezolvata tati :P
                      la clio exista niste flanse de cauciu intre arc si talerul la amortizor.
                      oricum, inca o data nota 20 cu + pt raspunsuri.

                      Comment


                      • #12
                        un amic a patit ce spui tu este de la suportii barei de torsiune ori pui niste gume sa stranga mai tare ori faci ce ia facut lui in service cu barosul ,,ciocan,, a batut in coliere cu putere,spor la treaba

                        Comment


                        • #13
                          salut,

                          eu aveam zgomot pe dr spate doar la trecerea peste cocasele de pe strada.
                          s-au strins balamalele la usi si s-a pus vaselina (erau slabite bine ca au mers strinse 2 ture).
                          acum zgomotul a disparut, bine ca a fost doar atat.

                          succes

                          Comment


                          • #14
                            la mine cand o duc in garaj , am o rampa , cam ceva de genul (poza) si cand o urc sau o cobor se aude un fel de (in timpul urcarii) harrr si (dupa ce am ajuns pe loc drept) carr(ca si cum freaca), umat de o scartaitura ca si cum ar cadea ceva, banuiesc flansele de la amortizor, sau basculele (au fost schimbate cam acum 2 ani) , cum imi dau seama daca sunt uzate ? ma rog poate ma insel , ma puteti ajuta sa aflu de la ce e ? precizez ca se aude numai pe fata
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Uita-te in compartimentul motor sa vezi pozitia flanselor de la amortizoare;daca sunt deplasate sau ridicate este posibil sa se fi uzat bucsele inferioare de la amortizor(cele de sub caroserie)
                              Last edited by Seba; 29 October 2011, 21:54.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google