Troncanit la denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    adica in zona cu rosu ? da , este putina diferanta cam 5 mm , adica stau in aer , da-mi o poza cu buscele alea de care zici tu ca in partea de jos al amortizorului nu vad nici o bucsa sau te referi la bascule ?
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Este vorba de bucsele cu rulmenti care se strang cu piulita speciala de 27

      Comment


      • #18
        adica astea se mai strang din cand in cand ? si la mine se aud niste troncaneli

        Comment


        • #19
          De cele mai multe ori se inlocuiesc;se uzeaza cauciucul care sustine rulmentul.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            am sa o bag in service cand am timp si am sa va spun de la ce e , nici nu stiu ce sa mai zic , pentru ca toate piesele care se vad arata bine , unele sunt noi (cap bara , bielete antirului, bascula,etc)

            Comment


            • #21
              odata cu capul de bara trebuiesc schimbat si altceva?, daca da ce anume.

              Comment


              • #22
                Uite ce spun colegii in acest sens, aici.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google