Amortizoare Defecte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare Defecte?

    Va salut.
    Am o problema si nu stiu daca e normal asa....Deci am sa explic prin cuvinte iar daca nu se intelege , voi urca si niste poze.
    Ridic capota si in zona amortizoarelor exista un spatiu cam de 6-7 mm intre sasiu si garnitura de pe axul amortizorului...Piulita din capatul amortizorului nu e desfacuta...Acelasi aspect e pe fiecare amortizor.
    Am intrat la banuieli pentru ca in ultimul timp se aud "trancaneli" cind trec peste denivelari mai mari...(pietris...sau gropi din asfalt).
    Loganul il am din 2006.

    Multumesc anticipat pentru pareri.

  • #2
    Aceeasi problema o am si eu si suspectez flansele de la amortizor. Tot atata spatiu e si la mine. Am fost la dealer sa ma uit la loganuri noi si la prieteni si la nici unu nu era asa spatiu mare.

    Comment


    • #3
      Spatiul dintre sasiu si "garnitura" este firesc si ai sa observi ca variaza in functie de inclinatia masinii. Troncaneala pe macadam sau gropi este data, de regula, de defectiunea capetelor de bara.

      Comment


      • #4
        La mine e spatiu nu gluma aproape dublu fata de alte logane. La mine numa flansele pot sa fie ca restu au fost verificate de n ori deci la capitolul bucse(pivoti, capeti de bara etc.) ii ca nou.

        Comment


        • #5
          Si eu am aceeasi problema , care o fi cauza ?

          Sa fie din cauza bucselor antiruliu ? sunt cam duse
          Last edited by cristimar; 2 October 2010, 17:09. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Sigur este din pivoti si bucsi antiruliu

            Comment


            • #7
              salut! troncanelile de care spuneti la mine au continuat chiar si dupa ce am schimbat capetele de bara si traversa antirasturnare cutie viteze. mecanicul mi-a zis ca sunt si niste zgomote din planetara si din bucsile de bascula superioara, dar cel mai tare troncane flansa din capatul amortizorului fata dreapta. Am dat deja sa mi le schimbe, dar mi se pare piperat flansa la 50 ron iar rulmentul aferent 60 ron-preturi de magazin, nu de service. Daca mai adaug si manopera, mi-as fi procurat un Monroe-amortizor cu totul.

              Comment


              • #8
                Nu cred ca faceai ceva cu un amortizor...eu stiam ca se schimba in pereche, adica ambele pe puntea respectiva.
                Mi-am luat si eu duminica flansele alea din capat si am vrut sa le schimb, ca astea vechi au cauciucul ala maltratat de la vaselina pusa de meseriasi de-a lungul timpului.
                Nu am reusit...se invartea amortizorul cu totul si nu aveam cu ce sa tin contra...am incercat cu un imbus, dar nu aveam priza buna.
                O sa merg la o vulcanizare, ca am vazut ca aia au o "tiganeasca" d'aia, au sudat o teava de un imbus si ai putere cu aia.
                Keyboard error or no keyboard present.
                Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                Comment


                • #9
                  si eu am aceai problema am schimbat si flansele , rulmentul ,bucsele si beletele si tot se aude troncanelile de la mai poate fii?

                  Comment


                  • #10
                    s-a mai discutat problema distantei dintre oala si amortizor. ASA TREBUIE SA FIE. Asa cum s-a mai zis mai sus difera distanta respectiva in functie de inclinatia masinii si in functie de pozitia rotilor.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Constructia ,,upside-down" la amortizoarele tip pcpherson face ca la bracaj, unghiul amortizorului sa scada, deci e perfect normal acel spatiu

                      troncanelile sunt de la rulmentii de sarcina, flansa amortizorului sau din alta locatie neaflata in legatura cu subiectul, cap bara etc

                      te invit sa citesti regulamentul de postare a unui topic nou
                      Last edited by DeLuXe; 24 November 2010, 23:58.
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #12
                        va salut daca imi puteti spune si mie ce amortizoare imi recomandati pe spate la un logan berlina.multumesc

                        Comment


                        • #13
                          moroe, kayaba, bilstein b4/b6, sachs, boge ... si bilsteib b8 pentru pretentii sportive

                          monroe, scuze
                          Last edited by DeLuXe; 30 March 2011, 21:36. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #14
                            zgomotul se aude fata sau spate? daca este spate s-ar potea sa fie repartitorul.
                            la mine ziceam ca se rupe masina cand treceam peste o denivelare. am ajuns la mecanic... mi-a pus cateva picaturi de ulei pe repartitor si ...gata. foarte silentioasa
                            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                            Comment


                            • #15
                              ms frumos DeLuXe stii cumva si cum se schimba amortizoarele pe spate? Sau altcineva. Va multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google