Martor Lichid De Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Lichid De Racire

    Salut,
    ma poate ajuta cineva cu un sfat pentru rezolvarea urmatoarei probleme?
    Am un Logan 1.6 Ambition din 2005. De acum 2 zile mi se aprind la bord toate liniutele de la martorul lichidului de racire. Motorul se incinge foarte tare si in vasul de racire lichidul fierbe. Am avut intuitia sa dau drumul la AC, pe rece si au scazut liniutile la 4 dar motorul tot incins a ramas... asa am reusit sa ajung acasa .Ventilatorul porneste doar 10-15 sec si se opreste. HELP!!!!!!! Multumesc!

  • #2
    vezi sa nu ai blocat - termostatul.... pe inchis si altfel nu se mai plimba lichidul de racire.
    B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

    Comment


    • #3
      sigur e blocat termostatul schimbal

      Comment


      • #4
        Originally posted by tarox View Post
        Motorul se incinge foarte tare si in vasul de racire lichidul fierbe. Am avut intuitia sa dau drumul la AC, pe rece si au scazut liniutile la 4 dar motorul tot incins a ramas... asa am reusit sa ajung acasa .Ventilatorul porneste doar 10-15 sec si se opreste. HELP!!!!!!! Multumesc!
        Bine ca ai mai dat drumul si la A/C, buna intuitie, dupa ce ca-ti fierbea motorul ai continuat sa-l incingi dand drumul la A/C, ala te raceste pe tine nu pe motor...

        Comment


        • #5
          tarox problema poate fi si din alta parte :
          radiator infundat
          pompa nu mai are debit
          poate ar fi cazul sa schimbi lichidul de racire
          sunt depuneri in instalatie
          nu a fost aerisit cum trebuie
          GMV defect (nu e cazul tau
          Ventilatorul porneste doar 10-15 sec si se opreste
          )
          in ceea ce priveste indicatorul de temperatura la toate masinile e la fel are o zona de insensibilitate, de la 70-> 95 va sta la mijloc dupa incepe sa urce spre rosu
          Parerea mea in proportie de 90% termostatul !
          Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

          Comment


          • #6
            adyta---radiator infundat asa dintro data?????----pompa nu mai are debit????? cam greu de crezut ce spui tu,,cu termostatu ai nimerito la fix''

            Comment


            • #7
              nikuniku eu zic ca nu e greu sa se intample cele enumerate mai sus
              Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

              Comment


              • #8
                Scuze de off dar din dorinta de a nu mai deschide al thread degeaba vreau sa va intreb ce tempereatura indica liniutele din borg la un logan 1.4 ,mai precis fiecate liniuta cat inseamna ?

                Multumesc anticipat si inca o data scuze de off .
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vasile78 View Post
                  Bine ca ai mai dat drumul si la A/C, buna intuitie, dupa ce ca-ti fierbea motorul ai continuat sa-l incingi dand drumul la A/C, ala te raceste pe tine nu pe motor...
                  nu neaparat , ACul porneste automat GMVul ,si dupa descriere se pare ca GMVul functiona corespunzator doar cu ACul pornit ,altfel nu .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    tarox

                    Originally posted by vasile78 View Post
                    Bine ca ai mai dat drumul si la A/C, buna intuitie, dupa ce ca-ti fierbea motorul ai continuat sa-l incingi dand drumul la A/C, ala te raceste pe tine nu pe motor...


                    @ vasile78, daca nu porneam A/C riscam sa-i distrug chiuloasa...dand drumul la A/C am reusit sa mai scad temperatura motorului, nu sa-l fortez...mai gandeste-te putin...oricum, aveam nevoie de o rezolvare nu de o critica...sa traiesti!!!!

                    Comment


                    • #11
                      In primul rand verifica senzorul de temperatura. Daca stii unde se afla, cu motorul pornit il scoti. Daca nu porneste GMV-ul, la acel senzor e problema.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Nu sunt total de acord. In perioada asta GMV-ul nu mai are nevoie sa porneasca ca nu mai sunt caldurile din vara. Ori motorul se incinge(a spus ca fierbe lichidul de racire). Probabil si senzorul face figuri dar pentru incalzirea motorului suspectez termostatul sau radiatorul infundat.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #13
                          tot mai e soare , ieri sau alaltaieri am lasat masina in fata casei cu GMVul pornit
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Pornind A/C-ul motorul primeste o sarcina in plus, de aia se incalzeste mai repede si ii scade considerabil puterea, GMV-ul trebuie sa porneasca pe treapta adecvata indiferent daca A/C-ul este pornit sau nu, daca are siguranta arsa nu va porni nicicum... Parerea mea si logic gandind ai avut inspiratie, dar gresita, atunci cand ai pornit A/C-ul avand motorul incins, daca nu-ti pornea GMV-ul? Ardeai chiuloasa... cum spui tu din cunostintele de mecanica.
                            Last edited by vasile78; 1 October 2010, 21:54.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vasile78 View Post
                              Pornind A/C-ul motorul primeste o sarcina in plus, de aia se incalzeste mai repede si ii scade considerabil puterea, GMV-ul trebuie sa porneasca pe treapta adecvata indiferent daca A/C-ul este pornit sau nu, daca are siguranta arsa nu va porni nicicum... Parerea mea si logic gandind ai avut inspiratie, dar gresita, atunci cand ai pornit A/C-ul avand motorul incins, daca nu-ti pornea GMV-ul? Ardeai chiuloasa... cum spui tu din cunostintele de mecanica.


                              in fine...am cunostinte de mecanica cum altii nu au de economie..am dat cu presupusul...nu ma pricep la mecanica deloc, tocmai de aceea am intrebat ce sa fac. Important este ca au fost persoane care mi-au dat un raspuns.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google