MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da,ma gindeam ca ai spalat cu presiune.
    E posibil sa se fi oxidat cumva contactele de la sonda lamda anonte.
    Sau sa fi bagat benzina mai prosta.
    Se va stinge in timp becul.Numai sa nu fie scoasa cumva mufa.
    Mai mergi cu ea asa,se va stinge cam in citiva zeci de km.
    Preventiv,trage-i o forja sanatoasa si vezi daca se stinge.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      iam dat ieri forja de m-am saturat eu...si tot nu s-a stins, azi ma apuc sa desfac mufa de la sonda lamda cea din saxofon.

      Comment


      • #18
        De unde ai alimentat?
        Incearca cu rompetrol efix
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #19
          nu are legatura cu benzina, ca pana cum tot de la omv am bagat si nu am patit nimic
          am bagat benzina acum 2 zile am mers cu masina iar de cand am dat cu apa la motor s-a aprins cazalizatorul

          Comment


          • #20
            Da,Atunci lasa-l ca se va stinge el...........sper
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Vip3R View Post
              ii trebuie o cheie tubulara de 13(nu mai stiu sigur) pentru a da masca jos de la motor, cele 3 suruburi, apoi scoate mufa si pe mufa baga o cheie inelara de 22 pana ajunge unde trebuie.
              cred ca e naspa daca mergi cu sonda scoasa. eu am mers vreo 500 km cu mufa scoasa, deci sonda dezactivata si nu s-a intamplat nimic. cu sonda dezactivata ECU isi ia amestecul dupa harta de injectie.
              In nici un caz sa desfaci sonda de pe galerie, 95 % sanse sa strici filetul sondei si pe cel al galeriei ,practic filetul e lipit datorita temperaturilor mari la care e supusa galeria , acea sonda se desface foarte greu ,parca ar fi sudata, si iti trebuie mare noroc sa mai poti reutiliza sonda.
              Last edited by crull; 3 October 2010, 16:18.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Raziel View Post
                Nu trebuie neaparat sa fie tubulara. Se poate face treaba si cu fixa sau inelara.
                Si cu sonda conectata si functionala ? Nu-si face amestecul tot conform hartii de injectie ?
                Sonda de oxigen ajuta la identificarea factorului lambda.
                cu inelara poate...cu fixa am incercat si am bulit "desenul" de pe surub

                Originally posted by crull View Post
                In nici un caz sa desfaci sonda de pe galerie, 95 % sanse sa strici filetul sondei si pe cel al galeriei ,practic filetul e lipit datorita temperaturilor mari la care e supusa galeria , acea sonda se desface foarte greu ,parca ar fi sudata, si iti trebuie mare noroc sa mai poti reutiliza sonda.
                ai facut tu operatia asta???
                eu da, se scoate usor fata de cum spui tu...iar filetul n-are nici pe michiduta.
                Last edited by Vip3R; 3 October 2010, 23:11. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Da sunt patit, acum depinde si cati km are masina, am un prieten prin service dacia pe care il sun inainte de fiecare operatie pe care o fac singur si il mai intreb una alta, omu chiar ma avertizat ca va fi minune daca voi scoate sonda intreaga.Zicea ca din 10 sonde desfacute abia una iese intreaga.

                  Comment


                  • #24
                    sa vad cum se comporta si maine, daca tot asa face figuri incerc sa ii dau cu degresant de contacte.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Vip3R View Post
                      eu am spalat motorul, si nimic nu s-a intamplat. masina are 4 ani si e laureate plus.
                      ca sfat: deschide mufa de la sonda lambda din compartimentul motor si las-o sa se scurga din ea daca are ce, daca e uscata da cu spray de contacte, sterge bine si pune la loc.
                      cel mai sigur faci o diagnoza si afli exact ce are.
                      si eu am patit la fel.scos mufa,lasat sa se usuce,curatat iar apoi stearsa eroarea altfel nu se va stinge becul in bord

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Raziel View Post
                        Nu trebuie neaparat sa fie tubulara. Se poate face treaba si cu fixa sau inelara.
                        Si cu sonda conectata si functionala ? Nu-si face amestecul tot conform hartii de injectie ?
                        Sonda de oxigen ajuta la identificarea factorului lambda.
                        doar daca ii dai blana , atunci merge dupa hartile de injectie . La mers constant merge dupa corectii lambada.
                        Pentru initiatorul topicului , mergi fratele meu la diagnoza sa vezi ce si cum nu face contact .Becul acela ti-l aprinde si in caz ca nu functioneaza alti senzori nu doar lambda .Se numeste check engine , nu se numeste verifica sonda de catalizator . Motorul mai are cativa senzori . Daca vrei sa pricepi bine, daca nu dai blana la masina pana te plictisesti ca oricum nu se stinge daca ii dai tu blana .
                        Daca eroarea nu persista, s-ar putea sa ai noroc daca scoti bornele de pe baterie si o lasi ceva timp cu ele scoase sa se stearga . Daca nu se sterge inseamna ca e memorata si persista si trebuie stearsa cu diagnoza .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          merci frumos cristi!

                          Comment


                          • #28
                            Erorile pot fi sterse si din meniul diagnoza la care are acces oricine. Se intra in modul diagnoza, se apasa butonul de pe panou pana la pagina cu afisarea erorilor, pe urma se apasa si se tine apasat iti dai tu seama cat.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by alex_comisaru View Post
                              si eu am patit la fel.scos mufa,lasat sa se usuce,curatat iar apoi stearsa eroarea altfel nu se va stinge becul in bord
                              am scos mufa, am lasat-o sa curga ceva lichid rosu din ea desi nu stiu de unde l-a achizitionat, am dat cu spray de contacte, plus lasata 8 ore sa se scurga. a doua zi mi s-a stins becul.

                              Comment


                              • #30
                                ai avut noroc ca sa stins.eu am lasat-o mai bine de 24 ore si nu sa stins pana nu am sters eroarea + ca trebuia sa plec a 2 a zi in concediu cu masina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google