Originally posted by ynp_46
View Post
MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!
Collapse
X
-
Desi vad ca ultimul post este citeva zile,problema mea este actuala si sper sa nu fie grava;cind trece masina(motorul) pe GPL,incepe sa clipeasca martorul ala care arata ca o vana,care am inteles ca este pentru sonda lambda,si dupa citeva secunde se stinge;ideea este ca se aprinde doar cind trece pe gaz,credeti ca ma poate lumina cineva,cu o explicatie?
Comment
-
---incepe sa clipeasca martorul ala care arata ca o vana
si dupa citeva secunde se stinge;ideea este ca se aprinde doar cind trece pe gaz---
ai o mapa la gpl care la temperaturi joase da ceva eroare dar stai linistit ca se stinge dupa ce mergi cu ea mai in forta sigur i-ti face atunci cand o pornesti - este rece si nu pleci imediat - daca stai pe loc si trece pe gpl si esti la relantiu asa face mapa ta care cred ca ai facut-o pt consum redus.
ridica temp de trecere pe gpl ca precis o ai reglata pt vara si incearca sa nu mai stai mult dupa ce o pornesti .
faptul ca se stinge inseamna ca ulterior parametrii intra in <normalitate>.
eroarea va ramine in memorie si trb vazuta la ce refera ea.
chiar spunea cineva aici ca avertizarea se refera si la altceva decat lambda ( si la ori ce eroare de injector face la fel ca de ex.)
talpa ca n-are mare lucru!
,,DE_TOATE,,
Comment
-
chestia aia se intampla si la un reglaj de culbutori neadecvat, lucru care se poate intampla la masinile pe GPL pentru ca in timp se manca scaunele supapelor si se strang culbutorii .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Sonda Oxigen Amonte!
Acum 2 saptamani , am spalat motorul la spalatorie. Toate bune si frumoase, a doua zi cand am pornit motorul ,s-a aprins martorul de la catalizator, am fost la diagnoza si au constatat ca Sonda de oxigen amonte nu mai lucreaza in parametri normali, asa ca am in locuit-o si Totul e OK.Masina este ca si femia, de aceea iti dau 3 sfaturi :1)sa nu o imprumuti, 2) sa nu o bruschezi,3)sa ai grija de ea!sigpic
Comment
-
confirm ce spune Fochimadrian . Am intalnit 2 masini cu sonda amonte arsa dupa spalarea motorului . Dupa uscari si resuscitari repetate cu spray de contacte electrice eroarea de "circuit sonda amonte" se memora in calculator de pe o zi pe alta si se aprindea martorul in bord. Pana nu am pus alta sonda nu am rezolvat problema. Probabil are legatura cu spalatul motorului cat sonda e inca fierbinte , nu inteleg exact de ce "se arde" .Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
aceeasi pb am si eu:martor "chek engine" aprins incontinuu,fie ca merg pe gpl fie ca e pe benzina.se mai stinge din cand in cand dar nu sta stins mai mult de 200 km.si inca o chestie:cand am facut itp-ul acum cateva luni a trecut mai greu la testul de noxe.masina nu are simptome gen oprire la relanti,scadere de putere la acceleratii mari(care apar cand este catalizatorul "bulit").ce parere aveti?
Comment
-
Salut.
Schimba sonda lamda cu cineva si vezi daca mai ai aceleasi simptome cu ledul aprins.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
si sonda aceea(care se afla dupa toba din mijloc parca) se scoate asa usor sau trebuie sa fiu atent la niste chestii?Last edited by adrian2010; 29 November 2010, 15:26.
Comment
-
si eu am aceeasi problema cu martorul pt catalizator, dar mie imi clipeste numai atunci cand e motorul rece fie ca e pe benzina fie ca e pe gpl si degaja un miros innecacios de sulf la evacuare. NUsh ce sa zic, eu nu am spalat motorul niciodata de cand am cumparat-o, poate cel de dinaintea mea inainte sa o vanda, dar de atunci e o jumatate de an si peste 20.000km parcursi, dar numai de cateva zile se manifesta. Pe tester o voi pune in mod sigur, dar sper sa nu fie sonda lambda. E adevarat ca in ultima vreme imi consuma foarte mult pe gpl, dar pe benzina nu consuma in limite anormale.
Comment
-
am mai scris undeva , problema asta o aveam cand mi se strangeau/destrangeau culbutorii. E posibil la masinile care au mers mult pe gpl sa se uzeze scaunele la supape si de acolo problema.Poti incerca un reglaj de culbutori ,sau cum mai zicea cineva pe aici ar putea fi o problema de la configurarea instalatiei GPL .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by adrian2010 View Postsi sonda aceea(care se afla dupa toba din mijloc parca) se scoate asa usor sau trebuie sa fiu atent la niste chestii?
Se desface cu cheia si se scoate mufa.Dar sa fie cu contactul NEPUS.deoarce o va memora ca defect.
Posibil sa fie si cum spune cristi xp:-culbutorii sa trebuiasca reglati
Numai bine.
ps:daca doreste careva sonde sa ma contacteze[amonte si aval]
Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
aia cu palpaitul cand masina e rece , nu are treaba cu sonda defecta , ci cu bunul mers al motorului .Si nu doar la rece pateam , pateam de fiecare data cand stateam la semafor in relanti .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment