MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    care e senzorul de detonatii? are legatura cu cele 2 mufe de pe corpul clapeta?

    Comment


    • #77
      nu
      e un senzor pe blocul motor . Nu am acu o poza , probabil o sa puna vreun coleg de pe forum .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #78
        senzotul de detonatii este sub galeria de admisie numarul 146
        Attached Files

        Comment


        • #79
          dupa aproximativ 60 km s a stins singur.

          Comment


          • #80
            ala e senzorul de detonatie ...e un senzor care detecteaza detonatiile "rateurile" la motor...la mine s-a defectat la montajul unor conducte de AC din neatentia "mecanicilor" respectivi...asa mi-au spus cei de la reprezentanta cica au dat cu conductele in el... costa 50 la dezmembrari si 250 cu tot cu montaj la reprezentanta.
            Attached Files
            My ride

            Comment


            • #81
              knock senzor sau senzor de detonatie
              My ride

              Comment


              • #82
                azi mergand catre casa si avand numai 1800 rpm in tr5 am apasat puternic pe pedala de acceleratie moment in care s-au auzit cateva trosnituri metalice sub capota, urmate la scurt timp de un tremurat al motorului si de aprinderea intermitenta a martorului antipoluare. La fel face si pe gaz si pe benzina. Fisele de la bujii nu sunt ca le-am controlat si merg in parametrii normali. Astept un raspuns de la voi, ca maine ajung la mecanic si reau sa il pun sa verifice ba una, ba alta

                Comment


                • #83
                  bujiile mai mult ca sigur , asa am patit la a mea pana nu a mai mers deloc , a fost nevoie sa iau alte bujii

                  Comment


                  • #84
                    1800 tr si tr5 ... iti dai seama ca a inebunit motorul ... aia este turatie in tr 5 ?

                    Comment


                    • #85
                      eram in localitate intr-o zona destul de aglomerata si am redus viteza din cauza faptului ca acolo cam stau aia cu radarul pe mvc si n-am mai schimbat in tr inferioara dat fiind faptul ca nici nu ma grabeam.

                      Comment


                      • #86
                        benzina proasta -> avans -> detonatii
                        benzina nearsa bujii proaste,fise,bobina
                        joc de culbutori aiurea .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          am fost la mester si mi-a dat verdictul: bobina de inductie. Am crezut ca tot n-o fi aia de vina si pana nu am schimbat tot ce era de schimbat cu ale lui dp masina nu m-am convins. Asta e, inca 300 lei in plus.

                          Comment


                          • #88
                            bine ca s-a rezolvat si n-a trebuit sa schimbi mai multe prin eliminare
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #89
                              Intrebare :
                              Logan nou 1.6 85 CP, achizitionat ieri, 5 km pe bord, momentan 90, intrebare despre martorul antipoluare. In momentul in care pun contactul ramane aprins(in carte scrie ca trebuie sa se stinga dupa cca 3 sec, eh la mine ramane aprins, dar cand pornesc masina se stinge . E vreo anomalie , sau sunt paranoia ? )) Ideea e ca la fostul 1.4 se stingea ca la manual.
                              Ms
                              Last edited by MyhayInferno; 10 November 2011, 22:51.

                              Comment


                              • #90
                                Va salut, tot legat de catalizator in aceasta dimineata cand am pornit masina am observat martorul activ. Chiar nu inteleg de la ce s-o fi declansat martorul, iar motorul are si el o problema, se zbate.. si nici nu mai sta la turatia normala. Aveti idee ce are ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google