ce motor este ? euro 4 sau euro 5
MARTOR CATALIZATOR APRINS, Ajutor!!!
Collapse
X
-
Originally posted by Radu16v View PostVa salut, tot legat de catalizator in aceasta dimineata cand am pornit masina am observat martorul activ. Chiar nu inteleg de la ce s-o fi declansat martorul, iar motorul are si el o problema, se zbate.. si nici nu mai sta la turatia normala. Aveti idee ce are ?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by MyhayInferno View PostIntrebare :
Logan nou 1.6 85 CP, achizitionat ieri, 5 km pe bord, momentan 90, intrebare despre martorul antipoluare. In momentul in care pun contactul ramane aprins(in carte scrie ca trebuie sa se stinga dupa cca 3 sec, eh la mine ramane aprins, dar cand pornesc masina se stinge . E vreo anomalie , sau sunt paranoia ?)) Ideea e ca la fostul 1.4 se stingea ca la manual.
Ms
Astea euro 5 au alt sistem de injectie si cred ca ramane aprins ca si la diesel pana pornesti motorul .Daca se stinge dupa ce pornesti masina , totul e ok ,doar ca n-au mai modificat ei cartea ca sa corespunda noilor modele .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
am si eu problema cu loganul meu laureat 1.4. Martorul catalizator la bord aprins, fum nu se vede de nici o culoare, insa miroase ingrozitor de inecacios esapamentul, un fel de gaze nearse. daca stau pe loc cu motorul pornit , e teroare !Undeva sub masina prin zona catalizator -toba mica se desprinsese unde era imbinata. In service au sudato, insa zgomot cand accelerez tot are, zgomotul este mai evident cand e motorul rece, dupa ce se incing tevile,,se mai atenueaza un pic. Masina are doar 39 mii km, motorul merge rotund, are vlaga...Care sa fie problema ? Catalizatorul defect ? Acesta problema o am de circa 3 luni. Pana acum legat de operatiuni motor, doar schimburi filtre si ulei, si acum cateva luni curea + role distributie masina avand peste 6 ani.
Comment
-
Inseamna ca nu au sudat cum trebuie tevile si ai scapari, de aici probabil si eroarea de gaze in bord.
Daca scapa pe langa (inainte de catalizator) posibil sa dea eroare in bord, catalizatorul nu ajunge la temperatura optima de functionare si se fac depuneri de funingine.
Verifica (baga-te sub masina cu motorul pornit) daca ai cumva scapari de gaze la galerie inainte de catalizator.
Daca nu ai, foarte probabil sa scapi printr-un tratament de forje sa incingi bine catalizatorul sa arda depunerile si te duci la unu sa-ti stearga eroarea, n-ar mai trebui sa apara.
Daca ai scapari trebuie sa remediezi problema.
Comment
-
Originally posted by click View Postam si eu problema cu loganul meu laureat 1.4. Martorul catalizator la bord aprins, fum nu se vede de nici o culoare, insa miroase ingrozitor de inecacios esapamentul, un fel de gaze nearse. daca stau pe loc cu motorul pornit , e teroare !Undeva sub masina prin zona catalizator -toba mica se desprinsese unde era imbinata. In service au sudato, insa zgomot cand accelerez tot are, zgomotul este mai evident cand e motorul rece, dupa ce se incing tevile,,se mai atenueaza un pic. Masina are doar 39 mii km, motorul merge rotund, are vlaga...Care sa fie problema ? Catalizatorul defect ? Acesta problema o am de circa 3 luni. Pana acum legat de operatiuni motor, doar schimburi filtre si ulei, si acum cateva luni curea + role distributie masina avand peste 6 ani.
Sincer n-as dori sa fie asta.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
am batut usor cu pumnul in catalizator, motorul oprit insa nu se aude nimic. M-am bagat sub masina , zgomotul pare a venii inainte da catalizator insa nu se vede nimic...Pe sus la motor nici un sunet ciudat, problema e sesizabila in mers, in sarcina, cand accelerez. O sa aplic si tratamentul forja si benzina efix de la rompetrol.
Comment
-
Dupa vreo patru zile de la montarea noului catalizator s-a stins de la sine martorul.Ca diferente notabile urca mult mai repede in turatii,are zvac mai bun in treptele inferioare, lipsa mirosului puturos din spate si un motor mult mai slientios.Consumul de asemenea a revenit la cel de dinainte.A trebuit sa schimb toata linia de evacuare, toba finala era plina de bucati negre cu gaurele mici dispuse ca celulele unui fagure de albine."light up the darkness" Bob Marley
Comment
Comment