Probleme 2000rpm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme 2000rpm

    In jurul turatiei de 2000rpm masina "da in nas", merge sacadat. Cand motorul este rece si este in regim de "soc" nu se simte, doar cand este cald, in accelerarea treapta 2 dupa o frana de motor dar si in alte regimuri. Am schimbat bobina dar tot asa face. Cine controleaza scanteiile ?

  • #2
    ai schimbat bujiile ? fisele ?
    asa s-a manifestat si la mine , cand am schimbat bujiile si-a revenit .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Momentul scanteii pentru fiecare cilindru este calculat de ECU, informatia se trimite la bobina, bobina ridica tensiunea care se propaga la bujii prin fise. Degeaba schimbi bobina daca ai atenuari pe fise.

      Comment


      • #4
        bujiile sunt proaspete, dupa schimb nu sa prezentat ameliorarea problemei. Fisele nu am avut cu ce sa le schimb dar au fost masurate ohmetric si erau in parametrii. Nu am detonatii (diagnoza cu Clip renault).

        Comment


        • #5
          vezi gapu la bujii, sau vorba lu cristi, bujiile, de aici pare a fi, cere la un preten sa faci un test

          la 1.6 0.9 tre sa ai, vezi sa fie ambrii craci la fel daca ai cu 2 craci, poti sa incerci si cu gap de 0.7
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            Omul a zis mai sus ca bujiile sunt proaspete. Fisele pot fi ok ohm-metric, insa nu si materialul izolant. Motorul se comporta la fel si in plaja de turatii de la 2000 RPM in sus ?

            Comment


            • #7
              reglajul de culbutori ?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                reglaj de culbutori facuti acuma 1000 KM ... doar in jurul turatiei de 2000
                Last edited by Ciochy; 5 October 2010, 00:59.

                Comment


                • #9
                  Cum se comporta in cazul in care masina sta pe loc si ambreiajul este apasat ?

                  Comment


                  • #10
                    pai la relantii merge rotund ... si pana in 1800 merge rotund si dupa 2200 merge rotund
                    sar putea sa mai am o plaja de "sacadare" pe la 3800 rpm da nu prea ajung eu cu turatia acolo

                    Comment


                    • #11
                      FRATE!! Si loganul mei gpl face asa,iti trebuie turatie mai mare,zice ca e recomandat sa schimbi la 3000

                      Comment


                      • #12
                        ) nu e vorba de schimbat e vorba de zgaltaiala la o accelerare constanta cand ajunge pe plaja descrisa

                        Comment


                        • #13
                          Se comporta la fel si pe gaz si pe benzina?.

                          Sau doar pe gaz?
                          Last edited by cocian; 5 October 2010, 12:10. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            si si, dar mai pronuntat pe gaz

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu citi km are masina ta,dar din cite ai facut la ea si nu ai facut rau pentru ca trebuia sa pornesti cu inceputul,te-as sfatui sa masori compresia,sar putea sa fie slaba ,sau diferente intre cilindri,nu poa sa coste o avere un test de compresie,apropo cine tia reglat culbutori banuiesc ca ti ia reglat bine?.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google