imi spune si mie cineva care e releul de servodirectie ca nu mai am servo la 1,5 dci-65 cai si am obs ca a umblat cineva la releele de linga bat..............
Problemele de servodirectie
Collapse
X
-
care stie cat costa un furtun pentru servodirectie, imi curge ulei si mi se pare ca e de la un furtun si as vrea sal schimb, volanul se invarte corect, nu merge mai greu, deci tind sa cred ca e doar un furtun, pana schimb trebuie sa completez cu ulei.
apropo uleiul se scurge pe scut.
Comment
-
Originally posted by lorenzlorenzu View Postnu, gandeam sa-l schimb la un nr de km sau de ani, si vroiam sa stiu ce se foloseste
Elfrenaultmatic d2
GM Dexron III G 34075; Ford Mercon M-931220
ZF TE-ML 04D /17C; Allison C-4-28723699; Voith G607.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Am avut si eu o problema la servodirectie...Nivelul lichidului de servo ajungea in 2 saptamani de la maxim la minim...am facut schimbul de ulei + filtru de ulei+filtru de aer si mecanicul a gasit mult ulei in scut, s-a uitat foarte suspicios la motor sa nu curga de pe acolo....a gasit problema - pierdeam ulei de servo destul de mult...si mi-a recomandat sa ma duc la cineva sa mi-o repare (el era specializat doar pe schimb ulei).
Mentionez ca uleiul de servo curgea pe alternator (cred ca asa se cheama).
Am mers la un mecanic care a lucrat la reprezentantul Dacia din Botosani... mi-a spus ce piesa sa iau (monocontact servo directie - parca asa se chema), iar la magazin era 230 de lei...si era o mufa cu o piulita in capat...
Poate o sa ziceti ca sunt kitros....dar nu am vrut sa dau atatia bani pe o piulita...
Dar problema mi-a rezolvat-o foarte usor mecanicul...de fapt monocontactul asta e senzorul care arata in bord daca mai e lichid de servo in vas...mi-a anulat senzorul fara sa imi afecteze instalatia de servo si mi-a recomandat sa ma mai uit din cand in cand la bidonas la nivelul lichidului. Sunt vreo 3 luni de atunci si nu am mai completat lichidul de servo pentru ca nu a fost nevoie.
Recomandarea mea e sa va uitati sa nu va picure lichid de servo pe alte componente ale masinii ca sa nu aveti surprize neplacute mai tarziu...
Toate bune !Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari
Comment
-
Trebuie sa urmaresti sa nu iti picure lichidul...in cazul in care picura iti recomand ori sa schimbi monocontactul ori sa te duci la un mecanic priceput si sa iti anuleze senzorul si dupa aia garantat nu mai ai probleme...
Mie la reprezentanta mi-a spus ca aproape toate au problema asta pentru ca sistemul de servo e romanesc...si cica daca schimb monocontactul poate sa ma tina 1 luna sau poate sa ma tina 2 ani...deci ramanea la alegerea mea daca il schimb sau nu...Last edited by sebyup; 21 October 2009, 08:49.Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari
Comment
-
Atasez 2 poze cu problema prezentata mai sus...
PS. Rog administratorii daca se poate sa uneasca cele doua posturi ale meleDaca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari
Comment
-
Pompa servo transpirata sau nu?
Salve. Uite cum arata pompa mea de servo. E cazul sa imi fac probleme?
Vorba multa, saracia omului
Comment
-
Originally posted by tutupiciu View PostBravo mitosu
piesa se cheama coloana de directie - defectul pe care l-ai avut e o raritate - apare doar daca un dadanog a scapat coloana pe jos, inainte de montaj pe autoturism - strica rulmentii coloanei... restu' e logan
Comment
-
Iulian dormi linistit, o data la cateva luni verifica nivelul in vasul de expansiune, eventual marcheaza-l de acum cu un marker , pana nu se formeaza picaturi pe carcasa pompei nu e cazul de investit bani in pompaPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Oooook, Eugen. M-ai linistit
Btw: te referi la nivelul din vasul de lichid servo, corect? Ala alb si relativ transparent (ca ii vezi nivelul numai noaptea si luminandu-l cu lanterna pe partea cealalta), montat in fata, langa radiator....right?
Salve!
Vorba multa, saracia omului
Comment
Comment