Nu stiu de ce am impresia ca si cauciucurile de iarna joaca un rol important in toate fenomenele care apar pe sezonul de iarna.
Cauciucurile de vara sunt mult mai tari si frecarea cu asfaltul difera fata de cele de iarna care au un cauciuc moale cu profil mai pronuntat.
Voi astepta pana da caldura sa pun rotile de vara si cred ca totul va reveni la normal. Adica volanul va merge mai usor iar cand ii dai drumul revine la pozitia de mers inainte usor, sunetele de la servo vor reveni si ele la normal...
Cauciucurile de vara sunt mult mai tari si frecarea cu asfaltul difera fata de cele de iarna care au un cauciuc moale cu profil mai pronuntat.
Voi astepta pana da caldura sa pun rotile de vara si cred ca totul va reveni la normal. Adica volanul va merge mai usor iar cand ii dai drumul revine la pozitia de mers inainte usor, sunetele de la servo vor reveni si ele la normal...
Am mai umflat cauciucurile se simte o diferenta, insa tot merge mai greu decat cele de iarna. Se poate sa fie de la uzura?
Am un logan mcv din 2007, la servodirectia de pe acesta trebuie completat cu ceva lichid?
Comment