If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut.
Am schimbat cureaua si dupa aceea cand iau viraj maxim dreapta scade relantiul si cateodata se opreste motorul.
Unde sa fie beleaua ? Cureaua este intinsa .
Calculatorul motorului nu primeste informatia de la senzorul de presiune al servodirectiei si nu poate face corectiile necesare pentru mentinerea relantiului constant.
Am uitat sa mentionez ca atunci cand merge pe gpl se opreste . Relantiul scade sub 300-400 rot/min se balbaie apoi se opreste .
Pe benzina se balbaie dar nu se opreste.
Am fost la mecanicul care asigura service la firma care lucrez si zicea ca trebuie schimbat uleiul .
Cred ca miroase a idiot mecanicul.
Multumesc.
Nu trebuie sa fii dur in exprimare.Daca e mecanic de generatie veche,trebuie inteles ca limitele lui profesionale sunt reduse.Daca e tinar si nu se pune la punct cu noutatile,e vina lui...!
La un logan phase 1, benzina, e normal ca atunci cand dai cu o roata din fata intr-o bordura, sau urci un "politist culcat" rotiile sa-ti roteasca volanul din mana?
Servodirectia merge ok, asa cum merge la logan benzina (mai greu putin decat la logan diesel si la masini straine, Opel spre ex.) nu face zgomote.
Si pompa mea scapa ulei dar pe la axul rolei, se poate desface si repara acasa ?
Ludovic6: la mine se misca volannul (trepideaza) cand merg pe drum cu pietris, borduri nu prea am urcat, si la speedbumps nu simt nimic ca trec usor peste ele.
Pai si eu trec usor, dar nu se simte la speedbumps ca treci perpedincular peste ele.
Cand vrei sa parchezi pe marginea unui drum (jumate pe trotuar jumate pe strada)si urci o bordura la 45 de grade, poti sa faci asta cu o singura mana pe volan sau tre sa tii cu ambele tare ca bordura 'vrea' sa-ti indrepte volanul? (cu viteza mica, normal, si fara sa fortezi servodirecita = adica sa rotesti volanul cand rotiile urca bordura, trebuie sa vii cu ele carmite dinainte sa ajunga la bordura).
Eficienta servodirectiei este in functie de valoarea turatiei motorului,iar cei ce urca o bordura cu motor la relanty,vor resimti efectul.La alte brenduri,pentru a reduce eficienta servodirectiei la viteze mari,cind si turatia este mare,se by-paseaza presiunea din circuit,total sau partial.
am. dar cand s-a rupt cureaua m-a lasat si directia. dar am inteles ca e indirect, avand de-a face cu tensiunea, care scazuse de vreme ce alternatorul nu mergea
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment