Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru a nu mai deschide alt topic ma adresez aici. Am avut ceva probleme cu alternatorul (gripat rulment, schimbat fulie) si in urma remedierii problemei am observat (nu stiu daca era mai demult si abia acum am vazut) ca fulia de la pompa de servo are o mica bataie stanga-dreapta de cam 2 mm. Precizez ca masina are 51400 km si am schimbat distributia pe la 48000 (avea 6 ani). E normala bataia?

    Am precizat ca nu stiu daca facea inainte asta dar cand am schimbat distributia+ kit accesorii cureaua nu avea semne de uzura anormale.

    Comment


    • Este un joc normal la axul pompei(nu la fulie) si nu te ingrijora decat atunci cand pierde ulei sau se aude zgomot de rulment uzat. Dar totusi sa verifici daca cureaua a fost montata corect, incepand cu canelurile din fata spre spate.
      Last edited by 77sky; 12 January 2014, 22:56.

      Comment


      • multumesc frumos!

        Comment


        • Sonda servodirectie

          Astazi am avut problema cu masina personala. Am plecat din parcare si la a doua manevra de volan am simtit volanul ca se misca mai greu. Am oprit masina si am observat ca se scurge lichidul de la servodirectie. In 2-3 minute s-a scurs tot lichidul. Am dus masina la Dacoserv Militari (unde am facut toate reviziile) si au constatat ca s-a strambat si fisurat sonda de servodirectie. Am asteptat o ora pentru a primi raspunsul de la Pitesti daca se schimba piesa pe garantie. Cei de acolo au zis ca nu este un defect de fabricatie si nu isi asuma vina. Am schimbat piesa pe proprii bani si a costat 240 lei (200 sonda, 30 ulei servodirectie si 10 degresantul).
          Mecanici au zis ca e posibil de la iarna asta sa fii intrat zapada intre scut si motor si de la vibratiile motorul sa se fi stricat piesa respectiva.
          A mai intalnit cineva aceasta problema?
          Attached Files

          Comment


          • Te-ai lasat cam repede convins; ei au incercat si le-a mers.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Am avut nevoie de masina urgent si nu am avut timp sa pierd timp cu ei. Deja am pierdut doua ore cu treaba asta si cum in 3 ani si jumatate am avut doar aceasta problema, am considerat ca este ok. Doar am expus aceasta problema daca poate cineva sa imi dea explicatii sau ce a dus la aceasta problema.

              Comment


              • indoita si sparta nu cred ca i-o facea nimeni pe garantie. si nici n-a fost prea scump.
                Last edited by B997NDL; 21 February 2014, 21:09.

                Comment


                • Ceva nu inteleg...ai scut, Deliric88, nu?

                  Se vede ca a fost lovita, insa cum, prin scut ?!? El cum arata?
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Originally posted by Deliric88 View Post
                    Am schimbat piesa pe proprii bani si a costat 240 lei (200 sonda, 30 ulei servodirectie si 10 degresantul).
                    Manopera a fost din partea casei?

                    Comment


                    • Scutul era intact. Am avut ultima reparatie la inceputul de ianuarie : inlocuire far, vopsit aripa fata si aranjat+vopsit bara fata. Si culmea e ca reparatie a fost realizata tot la ei. La revizia de un an din septembrie, nu s-a observat nimica anormal.
                      Costul de 200 lei a inclus si manopera pentru sonda.
                      Attached Files
                      Last edited by Deliric88; 21 February 2014, 21:39.

                      Comment


                      • Asa da. Sonda cat a fost?

                        Comment


                        • Originally posted by Deliric88 View Post
                          Scutul era intact. Am avut ultima reparatie la inceputul de ianuarie : inlocuire far, vopsit aripa fata si aranjat+vopsit bara fata.
                          In cazul acesta, explicatia lor este destul de plauzibila, din pacate
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Pe factura este trecut asa :
                            - manopera inlocuit sonda servo - 36 lei
                            - sonda servo - 137 lei
                            - dacia oil plus power steering 1 l - 53 lei
                            - curatator frana (degresant) - 12 lei

                            Nu zic ca este un defect de fabricatie dar nu imi pot explica cum s-a defectat.

                            Comment


                            • Roata care aduna zapada, bloc de gheata (caldura motorului), motorul vibreaza...
                              Nu prea avea cine si de ce, sa intervina acolo, chiar accidental.

                              In opinia mea, este un loc destul de prost gandit, cam neprotejat, in comparatie cu sonda de la 1.6mpi (acolo este sus, deasupra alternatorului)
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Servodirectie Merge Cand Vrea

                                Am caut prin topic-uri, dar n-am gasit problema ea.Am un Logan,euro 3,2006 cu servo.Are momente cand trag de volan si nu merge servo, dar are momente cand merge perfect.Trebuie schimbat uleiul sau inlocuita pompa?Are zile cand merge, zile cand nu merge.De exemplu azi cand luam o curba isi revenea apoi iar numai mergea si tot asa mai, mai sa faci si accident din cauza asta tragi lin de volan apoi dintr-o data numai merge.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google