Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scuze, am un Logan 1.4 mpi cu AC si Servodirectie.Masina are 160 000 km.De ceva vreme,se aude un zgomot ciudat, cand rotesc volanul,cu masina rece.De la service mi-au spus ca e vorba de pompa servodirectiei,dar,"mai merge si asa,e prea scumpa ca sa fie schimbata acum".
    Stie cineva ce anume provoaca zgomotul?Se poate repara,sau numai inlocuita pompa cu totul?Daca merg cu ea asa,ce se poate intampla cel mai rau?Doar ca o sa trag mai tare de volan?
    Multumesc.

    Comment


    • incearca sa schimbi uleiul

      Trimis de pe al meu HUAWEI CUN-L21 folosind Tapatalk

      Comment


      • Originally posted by Florin_KDF View Post
        incearca sa schimbi uleiul

        Trimis de pe al meu HUAWEI CUN-L21 folosind Tapatalk
        Multumesc,asa am facut si am rezolvat-o cu zgomotul.Banuiesc totusi o pierdere de lichid(era cam sub nivel).Nu se vede ca ar fi pe la pompa,trebuie sa fie pe undeva pe la caseta.

        Comment


        • Salut,

          Și eu am un Logan 1.4 Laureat și aseară am observat în timp ce parcam că servodirecția când merge, când nu merge. N-am apucat să verific nivelul lichidului pt. că era noapte.

          Totuși, citind aici pe forum că servodirecțiile de Logan sunt destul de păcătoase, întreb și eu ce-a întrebat colegul adineaori: dacă pică din oarecare motiv de tot servodirecția, se întâmplă ceva dacă merg cu ea așa?

          Un alt lucru: nu știu cum e la Logan, dar la alte modele am înțeles că pt. a renunța de tot la servo trebuie schimbat practic tot sistemul de direcție (coloană, bielete etc.). Nu este și o modalitate mai simplă (gen obturat niște orificii, golit lichidul și decuplată pompa) ?

          Nu mă interesează că merge volanul mai greu pe loc (eu sunt învățat cu Dacia berlină), vreau doar un sistem mai fiabil.

          Mulțumesc.

          Comment


          • Problema Pompa Servodirectie Dci

            Salut, am si eu o problema cu o pompa electrica servodirectie la logan diesel.

            Masina este din 2006, model ambition, 1.5 DCI.

            Problema sta in felul urmator:

            Masina a avut un accident pe partea stanga si am ramas fara servodirectie dupa 3-4 luni de la accident. Mecanicul mi-a spus ca a intrat apa in pompa, s-a ars, si am fost nevoit sa o schimb pentru ca se oprea si in mers. Am schimbat-o.

            Acum, cu pompa noua, a inceput sa faca iar figuri.

            Simptome:
            - nu porneste pompa de servodirectie cand pornesc motorul la rece
            - ca sa porneasca pompa, trebuie mereu sa deschid capota, si sa misc de firele de la pompa, respectiv firele care duc in cutia de relee
            - dupa ce pornesc "manual" pompa, ea merge fara probleme atat timp cat merge si motorul
            - cum am oprit motorul si ma intorc la masina dupa 2-3 ore, trebuie sa repet procedeul.

            Mentionez ca am curatat mufele de pe pompa (cele de sub bara).

            Pompa asta noua nu prezinta semne de "oboseala", nu face zgomot mai tare decat ar trebui, doar ca refuza sa porneasca odata cu motorul.


            Aveti idee de la ce ar putea? A mai patit cineva? (ideile mele: contact prost la mufe in cutia de relee; un fir taiat de la accident, care face scurt pe tabla)


            NB: Imi cer scuze de pe acum daca mai exista topicuri deja create in acest sens, insa nu am gasit niciun raspuns pe forum care sa aiba si simptomele mele.

            Comment


            • Te rezolvă un electronist de nivel mediu. Treabă simplă

              Comment


              • Salut , am un golan laureat 1.4 mp3 cu 300000 km si din vara a inceput sa mearga greu directia, mai exact are momente cand merge bine si momente cand e teapana .
                Am schimbat uleiul si tot asa face .
                Azi am schimbat pompa de servo + uleiul + curatit toata instalatia `si tot nu am scapat de problema ... merge putin mai bn dar tot mai ramane teapana cei drept mai rar .
                Un sfat ar fi de ajutor . Multumesc .
                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                Comment


                • Pai daca pompa de servo este ok am mai ramas de verificat caseta de directie.Parerea mea.

                  Comment


                  • Ma inscriu si eu insa in randul celor cu probleme la sistemul de servodirectie. Loganul meu 1.4 ,fara AC, avea probleme la aceeasi sonda de presiune. La vizita in service din dec. anul trecut, cand am schimbat distributia si toate lichidele posibile, mi s-a schimbat si senzorul. Buuun. Dupa schimbare scurgere pe la senzor nu a mai aparut doar ca am zarit ulei pe capacul de la distributie si in spatele fuliei de la arbore. Fuga la service Dacia. Acolo a trebuit sa platesc demontarea capacului de la distributie pentru a ma convinge ca nu exista scurgeri pe la semeringuri si nici de la pompa de apa.
                    Totusi am observat ca nu numai pe exterior ci si pe interior capacul era stropit cu ulei. S-au adunat vreo trei meseriasi langa masina mea, plus inginerul si conculzia lor a fost urmatoarea: petele alea de ulei provin de la pompa de servo care are scurgeri, in mers sunt antrenate de curentul de aer si ajung pana acolo unde au fost gasite:pe capacul distributiei, sub capacul distributiei si dupa fulia arbore. Mi s-a spus ca majoritatea taxiurilor au problema asta dar ca pot sa merg linistit ca nu imi afecteaza cureaua de distributie sau pe cea de accesorii. Dezamagit am plecat acasa cu coada intre picioare si cu gandul ca acolo am o problema, gand ce nu imi da pace.
                    Acuma,studiind fotografiile pe care le-am atasat (prima este dinainte de ajungere in service iar celelalte sunt recente) si luand in calcul ca:
                    1)-uleiul de la distributie a scazut in rezervor pana recent cand am pus niste aditiv si s-a oprit (culmea, uleiul scadea dar nu era nici o pata sub masina)
                    2) uleiul in baie nu scade
                    3) apa din rezervor scade constant dar in cantitati mici, cam la o luna si ceva mai adaug putin ca sa mentin nivelul pe miloc
                    4)recent am vazut ulei si in spatele fuliei de la pompa de servodirectie,
                    credeti ca petele alea sunt de la servo sau acolo sunt alte scurgeri?
                    O alta intrebare importanta pentru mine catre cei cu experienta: cum este mai eficient si avantajos, sa inlocuiiesc pompa de servo sau o reconditionez?
                    Imi puteti da vreo recomandare in Bucuresti pentru un centru serios de reconditionare pompa servo?
                    Attached Files

                    Comment


                    • uleiul de la distributie a scazut in rezervor pana recent
                      Poate de la servo, ce treaba are distributia cu uleiul?
                      Daca iti scade nivelul, poate scapa pe la senzorul de la pompa de servo.

                      Majoritatea Logan-urilor au problema asta, nu doar taxi-urile.
                      Last edited by mr.K; 13 November 2017, 13:15.

                      Comment


                      • Asa este,scuze, uleiul de la servodirectie. Acum nu curge pe la senzor insa l-am vazut in spatele fuliei de la pompa de servo. Ma intriga insa faptul ca scurgerea e mica dar constanta, caci sub masina nu vad nimic, iar petelor formate in spate nu reusesc sa le gasesc sursa. Mai nou am vazut (se observa in poze)pete si pe burduful de la planetara si pe teava dedesubt si iar nu stiu de unde poate veni. Mi-e frica ca daca o duc le service iar imi dau aia explicatii sf si ma pun sa schimb jumate din motor. De aia intrebam daca merita sa reconditionez pompa de servo si daca reconditionarea inseamna, asa cum se lauda mesterii, aducerea pompei in stadiul de pompa noua, perfect functionala.

                        Comment


                        • Probleme Servo Logan Euro 4 2007

                          Direction assistée - GEP_L90_K9KCA/DA_ V50_A0_40 Failures detected:
                          EPHS fault - Motor ; 1.5 dci;

                          Astept pareri. Multumesc.

                          Comment


                          • Sunt posesorul unui Logan 1.5 dci, euro 3, cu aer conditionat si cu directie servo electric. Dimineata, cand am pornit masina, volanul era teapan, fara servo. Am tinut-o accelerata 20 secunde si si-a revenit. In mers nu face figuri, dar la pornire trebuie sa o tin putin accelerata ca sa mearga servo. Ulei servo este in limite, am verificat. Cand nu merge nu se aude tiuitul specific al pompei. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Ma gandesc la un defect electric, dar nu sunt specialist.

                            Comment


                            • Buna ziua,
                              Am un renault simbol benzina , 1.4 din 2017, motorul este identic cu logan, si de ceva vreme volanul merge foarte greu cand stationez cu motorul pornit,
                              Aproape ca nici nu se simte o diferenta cand misc de volan cu motorul oprit si pornit.
                              Am schimbat pompa servo si nu sa schimbat nimic, m-am uitat in vasul lichidului de servo si se vede ca circula lichidul dar....se misca greu volanul cand stationez.

                              Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
                              Multumesc!

                              Comment


                              • -Logan 1.5 dci , euro 4, 2007.
                                -A cedat pompa de servodirectie si am luat una noua, am montat-o pe masina.
                                - La erori apare lipsa crc, vin, seria pompei ( ????????apar doar ultimele 4 caractere), serie hardware??????????;
                                - Masina are servodirectie dar pompa nu lucreaza in parametrii, la viraje se simte o limitare.
                                - Am scris CRC-ul si VIN-ul .. dar au ramas celelalte, le-am gasit dar nu am posibilitate de edit sau write..
                                - Daca a mai intalnit cineva aceasta problema.. poate ma puteti ajuta.
                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google