Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    @silviu : poza este de un benzinar .
    la mine nu este acel borcanel acolo.

    Comment


    • #92
      Au ... Am uitat ca tu ai motorina ... Nu am mai observat semnatura.

      Comment


      • #93
        @florynelu: La tine numai cu o lampa si eventual desfacand piese poti vedea nivelul lichidului.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #94
          @ANDREI : pai si cum am avut acum aceasta problema fiind si departe de un service am apelat la dacia asistenta , iar domnii mi-au spus sa verific daca am ulei sau nu stiu ce lichid in pompa .
          le-am spus ca nu am cum sa vad acest lucru iar m-au facut ca nu stiu ce masina am .
          cum trebuia sa procedez , pana ajungeam cu ea in serivice ?
          poate nu intotdeauna e caz de service ?

          Comment


          • #95
            Florinelu daca ai 1.5 dci si ai AC POMPA DE SERVODIRECTIE ESTE SUB BATERIE nu ai cum sa varifici nivelul decit daca dai jos bara din fata daca nu ai AC inseamna ca ai directi asistata clasica cu un borcan deasupra radiatorului de racire

            Comment


            • #96
              Ms ilie , dar te mai rog ceva : incearca sa le explici asta celor de la dacia asistenta .
              multzam frumos .
              am inteles si eu pana la urma de ce e asa la mine si nu cum zic " profesorii " .

              Comment


              • #97
                Nu inteleg de ce vrei sa vezi nivelul din vas in momentul cind nu mai ai lichid nu mai ai nici servodirectie

                Comment


                • #98
                  eu chiar am probleme cu servodirectia

                  Am un logan 1.5 dci din 2006 in jur de 40 de mii de km, nu demult a fost lovit putin de prietena mea bara de sub spolerul dn fata a fost indoita si mi-a atins servodirectia, de atunci am inceput sa aud un zgomot ciudat altul de care la-ti auzit voi si mai nou dupa 4 zile in care masina a stat, cand am pornit-o nu a mai pornit si servo, a pornit intr-un final in mers, azi de exmeplu am pornit maisna, iar dupa vreo 30 de secunde a pornit si servo, stie cineva ce sa-i fac, a mai avut probleme de genu? Multumsc
                  sigpic

                  Broker de asigurari DESTINE

                  Comment


                  • #99
                    Mergi intr-un service sa vada daca nu ai vreo conducta fisurata.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Salut baieti,
                      Am si eu o problema cu servo: am observat de ceva timp ca mi-a scazut foarte mult nivelul uleiului servo-directe in borcan. M-am dus a Service si acolo mecanicii mi-au aratat o scurgere de ulei pe la pompa mecanica de servo. Mi-au spus ca trebuie schimbata pompa, iar una noua costa in jur de 1000 lei+manopera. Deocamdata directia merge bine si deocamdata pata de ulei sub masina nu apare. Chiar e stricata toata pompa sau e vorba doar de furtune sau semeringuri, cu alte cuvinte trebuie sa schimb toata pompa?

                      Comment


                      • Repet aceeasi intrebare ca si pe celalalt topic unde ai postat: daca mecanicii ti-au aratat o scurgere pe la pompa, cu ce te incalzeste schimbarea furtunurilor/cuplelor...?
                        probabil ca exista kit de reparatie pompe, mai intreaba si daca n-au si ei insista ca trebuie schimbata pompa, asta e...Pune macar o poza, poate ne schimbam opiniile
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Salut! M-am uitat azi mai amanuntit pe la motor si am observat pe niste conducte care merg pe la servodirectie niste pete uleioase. Sa nu spuneti ca sunt prea chitibusar, as dori totusi sa stiu daca asa apare si la altii, daca ar putea fi ceva defect, niste pareri, va rog - ce este acest fenomen ?
                          Multumesc!
                          ps - nu las niciodata rotile bracate, incerc de obicei sa evit sa duc cursa volanului "pana la tampon"... am 5500 km (1.4 mpi)
                          Attached Files

                          Comment


                          • Momentan poti sa stai linistit. (sa vezi la mine la 40000 km cat e de ''transpirata'' pompa de servo directie).
                            Sa te uiti cum se prezinta la 15000 resp la 30000 km. (probabil ca doar mai trebuie un pic stranse piulitele de racord, nu vad sa fie ceva nasol).

                            Comment


                            • Nu e normal, dar cum vad ca uleiul e curs mai demult eu sustin ca nu e o problema, cel putin nu grava. Atata timp cat nu mai curge si nivelul de lichid e normal, poti sta linistit.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Daca ai timp poti face o programare la service pentru orice eventualite nu platesti nimica daca mai ai garantie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google