Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am si eu urmatoarea problema. masina este 1.5 dci 70 hp.
    in urma unui accident al inlocuit pompa de servodirectie pentru ca se sparsese mufa. cu toate ca era sparta a functionat inca o luna pana am ajuns in service si am schimbat-o. dupa inlocuire cu o pompa noua a aparut urmatoarea problema. la bracaj stanga - dreapta pe loc cu motorul pornit , volanul si rotile tremura foarte tare.
    m-am intors in service si au mai inlocuit 3 pompe noi cu acordul celor de la Dacia si problema este aceeasi. imi pare rau ca nu mai gasesc pompa mea veche originala sa le demonstrez ca inainte de inlocuire nu facea asa.
    a mai patit cineva asa ceva sau stiti care ar fii problemele?
    tema, ideea si morala este banii
    banii este fericire restu' tot e amagire

    Comment


    • e din ciclul de povesti "asa face toate" unele mai tare altele mai putin , mai conteaza si suprafata pe care testezi fenomenul , cu motorul cald- rece, presiunea in roti , profilul cauciucului , etc . Daca nu o simti si in rulaj ci doar la ralanti in stationare atunci relaxeaza-te!
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • am testat fenomenul in toate conditiile si rezultatul este acelasi. vibreaza foarte tare rotile si volanul. este chinuitor la o parcare din 2-3 miscari. problema este cu atat mai deranjanta deoarece inainte de inlocuirea pompei nu facea de niciun fel. se comporta examplar si aveam o cursa a volanului lina pe orice suprafata
        tema, ideea si morala este banii
        banii este fericire restu' tot e amagire

        Comment


        • am un Logan 1.4 care pierde lichid de servo pe la pompa si are prezenta si simptoma descrisa de colegul in postul anterior.

          inainte sa piarda lichid nu facea asa. acum pierde lichid si trebuie completat din cand in cand si trepideaza rotile la rotirea volanului pe loc. vireaza sacadat.

          care ar putea fi problema (daca este una comuna des intalnita )

          multumesc

          Comment


          • simptoma de mai sus nu poate fi , colegul are servo electric tu ai mecanic , sunt doua concepte complet diferite . Iti trebuie o pompa noua
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • crede ma ca stiu ce vorbesc. are aceiasi simptoma. vireaza sacadat, trepideaza rotile.

              Comment


              • aerisesteo calumea,verifica semeringuri(service nu tu),ai niste supape,cand ti-a montat servo ti-a umplut borcanul cu lichid servo si cu motorul oprit ti-a virat maxim stanga dreapta de cateva ori?..,cat despre cea electrica nu stiu ce sa zic,ca in perioada mea de scoala nu aparusera electrice prin romania
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești Ć®ntreaga lume!

                Comment


                • atunci probabil ca ai mers cu ea fara lichid, s-au uzat paletele prin ea si acum nu mai realizeaza presiunea necesara. Trepideaza si in miscare sau doar la viraj pe loc la ralanti? Daca se intampla pe loc la ralanti zic ca e normal , nu e singurul logan care face asa.
                  Pain brings out the truth in us all...
                  ...how much truth can you stand?

                  Comment


                  • Noroc, am observat ca am si eu o problema, cam de vreo 3 ani o stiu eu si tata, Laureate 1.4 octombrie 2005. Problema este in mers sau mers foarte incet, rotile virate (nu la maxim neaparat), cand o turez si o misc usor din ambreiaj face un zgomot tampit de la servo dar foarte comun la Loganurile pe benzina (unele). M-am uitat in seara asta la ea, la piesa aceea unde s-ar pierde ulei, este putin murdara de ulei intarit asa, cu praf nitel pe ea, in rest nu este scurs ulei deloc pe vre-un fir de-acolo sau prin alte parti, insa, cand am bagat lanterna deasupra bidonasului pentru lichid de ulei si am miscat de el am observat ca nivelul de ulei este sub minim cam cu jumatate de centimetru, destul de mult as zice caci uleiul de servo nu a fost schimbat niciodata sau completat deoarece pe timp de zi nu se vede nivelul lichidului mai deloc si credeam tot timpul ca este. Intrebare, pot completa peste cel actual sau sa il schimb? De care sa iau, vascozitate, chestii...este greu de schimbat? Multumesc.


                    Ca sa stiti mai bine despre ce zgomot vorbesc, in acest filmulet ascultati servo cum face de la minutul 1:20 pana la 1:24, asa-mi face si mie cu rotile virate daca o misc incet si o mai si turez... http://www.youtube.com/watch?v=9MgPINRkj7c .
                    Last edited by aleXpeed; 29 September 2010, 00:13.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • pai daca-i din 2005 il poti schimba ca-i ajunge Mobil 220 ATF , de la dacia Power Steering parca scrie pe bidon , sau din orice benzinarie . Iti trebuie 1 litru - e 30-40 lei maxim
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • va rog sa-mi spune-ti si mie care este releul de la pompa de servodirectie logan 1.5dci cu ac.si cum vad daca mai e bun sau nu.
                        are ceva daca a ajuns putin ulei la conectori(de la pompa)?

                        Comment


                        • am si eu o problema cu servodirectia, am un dci ambition si servo este electrica..problema este ca are momente cand merge, am fost la service si mi-au spus ca are un scurt circuit placa electronica pentru ca ar fi intrat apa la ea, se poate repara placa?
                          Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femeiā€¦.ci in a ramane fidel unei singure femei

                          Comment


                          • e capsulata cutia aia in care e memoria pompei deci eu presupun ca doar cu alta pompa rezolvi problema
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • ai spus bine "presupun"
                              nu e capsulata,daca te uiti bine sub cutia aia metalica sunt niste suruburi.
                              sunt unii care repara partea electronica si atat.
                              mie tot nu mi-a raspuns nimeni.........probabil nu stie nimeni ? sau macar o schema a releelor din acea cutie as vrea sa vad. o schema a sigurantelor am vazut dar pe capacul meu nu apare nici un volan la nr 24 ca in poza de mai jos,si nici nu am siguranta(5A).poate ma ajuta si pe mine cineva care se pricepe.multumesc anticipat
                              Attached Files
                              Last edited by 10gan_user; 3 March 2011, 23:40. Reason: 4got

                              Comment


                              • Zilele trecute am inlocuit acea sonda de la servo, pe la care se prelingea lichid. Nivelul lichidului in vas e putin peste minim, dar se aude- cum spuneau si alti colegi pe acest thread- ca un fel de scartait, de harsait in pompa, cand virez maxim dreapta..Acu' sa vedem ce o fi, poate sa fi prins aer cand am inlocuit sonda.
                                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google