Din cate imi dau seama urmarind o schema electrica, presostatul, caci asta este pana la urma, trimite un semnal luat de la masa, catre calculatorul de injectie; nu stiu insa care va trebui sa fie raspunsul calculatorului la acet semnal.
Problemele de servodirectie
Collapse
X
-
Originally posted by Costi-bc View Postmi s-a dus pompa in mers. era sa rup gardurile...
nu s-a aprins nimic!
Originally posted by EUGEN2008 View Postte cam contrazici singur....logica mea spune ca daca nu ai lichid in vas e clar ca pompa invarte si aer pe langa ulei de servo deci presiunea pe conducta de inalta (unde e si sonda) scade. Dupa spusele tale ar trebui sa se aprinda caci presiunea scade daca circuitul prinde aer. Oricum sa nu deviem de la intrebarea mea initiala , ma interesa daca cuiva i s-a aprins si in ce context.
Originally posted by IancuMIC View PostDin cate imi dau seama urmarind o schema electrica, presostatul, caci asta este pana la urma, trimite un semnal luat de la masa, catre calculatorul de injectie; nu stiu insa care va trebui sa fie raspunsul calculatorului la acet semnal.
Comment
-
te rog cu argumentele pentru ca nu-i gogoasa. eram intre Onesti si Brasov (pe Bretscu) si de obicei merg doar cu o mana pe volan ...
cu 2 saptamani inainte scosesem masina din service (statuse o luna) lovita in fata si fara lichid de servo in pompa (o conducta fisurata)o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostNotiunea de -presostat- ,presupune controlul presiunii intr-un sistem.In cazul nostru avem doar masura presiunii,deci avem un senzor si atit...!Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
eu am crezut ca e montata acolo pentru a compensa subturarea motorului , cand e rece motorul , cand e la ralanti , cand ajungi cu volanul in cap de cursa si sarcina e maxima etc dar nicidecum pentru aprins becuri cum zice Iancu . Vin cu 2 argumente : De ce loganul diesel dotat doar cu servodirectie asemanatoare cu cea de pe benzinar nu are acest presostat? Pentru ca motorul are un cuplu mult mai mare si nu e asa sensibil la consumatorii astia suplimentari de putere gen pompa servo , compresor AC etc. Banuiesc ca si Dci-ul ar avea nevoie de martor aprins in bord sa semnalizeze "presiunea din circuit" sau sa faca circuitul de servo diagnosticabil pe tester cum spune Big. Al 2-lea argument care-mi sustine teoria cu reglatul turatiei la ralanti ar fii ca am testat o solenza europa acum ceva ani buni la care s-a montat servodirectie fara a se conecta senzorul respectiv , la ralanti se subtura vizibil daca invarteai de volan .Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by EUGEN2008 View Posteu am crezut ca e montata acolo pentru a compensa subturarea motorului , cand e rece motorul , cand e la ralanti , cand ajungi cu volanul in cap de cursa si sarcina e maxima etc dar nicidecum pentru aprins becuri cum zice Iancu .Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by EUGEN2008 View Posteu am crezut ca e montata acolo pentru a compensa subturarea motorului , cand e rece motorul , cand e la ralanti , cand ajungi cu volanul in cap de cursa si sarcina e maxima etc dar nicidecum pentru aprins becuri cum zice Iancu .
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostIn cazul directiei asistate,cu motorul la relanty,cind calculatorul vede(prin intermediul senzorului) ca soferul vrea sa vireze(presiunea creste in sistem) compenseaza automat cu un debit suplimentar de combustibil.
-saracirea sau imbogatirea amestecului.Last edited by IancuMIC; 26 April 2012, 00:15.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
probleme directie
intr-o dimineata volanul mi-a mers fff greu, a trebuit sa opresc si sa trag de el, dupa care
si-a dat drumul, a mers din ce in ce mai usor. speriat m-am programat la service unde au zis
ca merge bine si n-au ce sa faca (servo hidraulic 1.4 MPI 2006), dar daca mai face la fel sa ma prezint la ei. au zis ca sunt posibilie doua probleme pompa hidraulica care are niste valve (scuze nu ma pricep) ce se pot realinia sau e bulita caseta de directie. apoi am dat niste ture prin oras, prin toate giratoriile si s-a comportat bine. Ce parere aveti si ce ma sfatuiti.
Comment
-
E vorba de acele supape sertaras care se gasesc in pozitie neutra, respectiv in linie cu gaura blocului portsupape, in situatia cand masina merge in linie dreapta. Probabil una din supaple nu s-a aliniat cum trebuie sau functioneaza defectuos.
Ca sfat, exact ce ti-au spus si mecanicii, nu prea ai tu cum sa intervii.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
pai fiind din 2006 si nu stiu cati km , eu te sfatuiesc sa-i schimbi uleiul de servo , nu ca ar avea neaparat legatura cu incidentul , dar oricum e clar ca uleiul ala si-a mai pierdut din proprietati sau poate chiar are ceva depuneri pe acolo care au blocat temporar vreo supapa. E aprox 30 de lei un litru de ulei , ajunge 1 litru ptr schimb. Si mai departe urmaresti daca mai face, n-are rost sa investesti in piese la intamplare .Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Am schimbat zilele trecute distributia si scutul era plin de ulei de la servodirectie. Am si eu aceleasi simptome descrise de toata lumea: un zgomot specific cateodata cand iau curbe si un fel de zumzait din fata imediat cand plec de pe loc. Altfel directia functioneaza bine, deci sper ca nu e problema la pompa. Asa ca am fost la magazin si am cumparat o sonda senzor de presiune. Cea originala era la 150 Ron asa ca am ales una mai "ieftina" cu 78.
As intreba e greu de schimbat? Trebuie sa am grija la ceva anume sau doar se desurubeaza si se pune cea noua in loc pur si simplu? Va multumesc!
Comment
Comment