Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by big_electro61 View Post
    Eficienta servodirectiei este in functie de valoarea turatiei motorului,iar cei ce urca o bordura cu motor la relanty,vor resimti efectul.La alte brenduri,pentru a reduce eficienta servodirectiei la viteze mari,cind si turatia este mare,se by-paseaza presiunea din circuit,total sau partial.
    NU ma asteptam sa merga servodirectia usor cand urci o bordusa, de fapt nici n-am incerca de prea multe ori. Poate exemplul cu urcatul bordurii nu e cel mai mai potrivit..
    Daca merge cineva pe Bd-ul Marasti in sectorul 1, acolo e o banda de mers si o banda cu linie de tramvai cu "politisti culcati" intre ele. Des banda de mers e blocata si tre sa "urci" pe linia de tramvai.
    Acolo am fost eu deranjat ca volanul se sucea singur cand vroaim sa urc "politisitii culcati".
    Nu stiu daca doar la mine se intampla sau la toate masinile. La opel sigur nu se intampla.
    Nu cred ca rotiile trebuie sa poata controla volanul vreodata, asta intrebam. Daca tii volanul cu o mana, pe un drum drept unde mergi tare si iei o groapa mare e normal sa-ti roteasca volanul?
    Last edited by ludovic6; 30 November 2012, 19:09.
    Laureate albastru Egee.

    Comment


    • Originally posted by ludovic6 View Post
      Nu cred ca rotiile trebuie sa poata controla volanul vreodata, asta intrebam. Daca tii volanul cu o mana, pe un drum drept unde mergi tare si iei o groapa mare e normal sa-ti roteasca volanul?
      Ia vezi cand revii din viraj, indrepti tu volanul spre drept inainte sau vine singur pe directia "drept inainte" ? E foarte normal ca miscarea sa se transmita si invers; ai cremaliera nu "surub fara sfarsit"
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Eu doar intrebam daca e normal cand dai intr-o groapa sa se miste volanul singur? Din cauza asta eu tin mereu volanul cu 2 maini Si la drum lung nu e prea comod.
        Last edited by 77sky; 7 December 2012, 01:06.
        Laureate albastru Egee.

        Comment


        • nu. la viteza nu se misca volanul. defapt se misca dar foarte putin. cu o mana ii poti face fata cu usurinta s-o mentii pe traiectorie.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • e normal sa se miste volanul , daca roata loveste in groapa partial si pe lateralul rotii atunci e normal sa impinga cremaliera din caseta deci implicit si volanul. Adica la fel cum volanul actioneaza rotile si rotile pot actiona volanul .
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • Salutare. Sunt un membru nou al forum-ului si imi cer scuze daca fac vreo greseala. Am nevoie de putin ajutor deoarece am o mica dilema la servodirectie. Cu motorul pornit si stand pe loc, cand virez stanga-dreapta masina vireaza "intrerupt", ca si cum pompa de servo nu ar lucra continuu. Mentionez ca am un 1.4 mpi Preferance. Am verificat nivelul lichidului de servo, e ok... Fenomenul asta dureaza de vreo 3 zile...nu face mereu...si numai pe loc, in mers nu am nici o problema, banuiesc si din cauza faptului ca pompa este solicitata mai putin. Multumesc anticipat

              Comment


              • adica simti in volanul mai tare - mai slab ? sau rotile "dardaie" pe asfalt ?
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • stai linistit, asa fac toate. O sa observi ca va face mai tare doar cand temperatura de afara este foarte mare.

                  Comment


                  • Salut, daca poate cineva sa-mi dea un sfat, orice informatie imi e de ajutor.
                    Problema e urmatoarea:
                    Am scos masina din curte sa fac un drum scurt, si cand m-am dus sa inchid poarta dupa mine am auzit dinspre masina niste troncaneli, am crezut ca m-i sa inchis portiera si nu am dat importanta. Cand am plecat am vazut ca am in bord semnul de baterie aprins ceea ce m-i sa parut ciudat. Apoi la prima intersectie am constatat ca nu mai am servodirectie. Acasa am constatat asta:
                    Rola aceea mica de sub cea mare nu mai sta la locul ei, arata ca si cum s-ar fi dessurubat de pe ax.
                    intrebare:
                    Mai pot sa merg cu ea la servis sau trebuie sa o duc pe platforma?
                    Cat de grav este?
                    Cat m-ar costa reparatia si ce trebuie schimbat?
                    Masina e pe benzina 1,4 cu AC, distributia a fost schimbata de un an cred.
                    Attached Files
                    Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                    Comment


                    • La d.ta nu servodirectia e problema ci rola de ghidare de la accesorii, din cate inteleg.
                      Daca nu ai inlocuit kit-ul accesorii, e timpul sa o faci cu aceasta ocazie; daca a fost inlocuit recent cu cel de distributie, poate doar s-a slabit.
                      Uite aici un pret pentru kit-ul accesorii; manopera nu poate sa fie mai mult de 100lei, ma gandesc.
                      Se poate merge si fara curea accesorii, pana la service, daca nu e prea departe; se merge doar pe curentul din baterie, iar directia o sa mearga foarte greu; dar asta e, nu ramai in drum.
                      Last edited by IancuMIC; 23 June 2013, 19:32.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Mie imi pare a fi fulia de la alternator bulita.
                        Parca asa sunt accesoriile la loganurile cu servo si AC: servo sus, imediat sub ea alternatorul si jos compresorul de AC. Rola de ghidare e in stanga fuliei de alternator, iar ceva si mai in stanga e intinzatorul cu arc.
                        Eu nu am AC si la mine dispunerea accesoriilor e altfel.

                        Comment


                        • nu cred ca are nimic fulia. asa am patit si eu pe la 40.000 cu accesoriile din fabrica. ti-a sarit cureaua, probabil din cauza rolei de intoarcere, care la mine se gripase (rulmentul) si a facut ca cureaua sa sara sau sa se rupa pe autostrada.
                          normal ca dupa aceea n-a mai mers servo. daca tai cureaua si o scoti, oricum nu mai ai voie s-o pui pe aia, poti merge la un service fara sa aiba nimic motorul, dar va fi f greu sa virezi. poti vorbi cu un mecanic sa vina acasa, si se rezolva.
                          iti trebuie curea accesorii si rola. vezi pe daciashop. parca sunt vreo 130 de lei amandoua.

                          Comment


                          • eu zic ca-i fulia de alternator slabita de pe ax , daca ai km putini o pui pe asta la loc , la un service evident fiindca trebuie dat jos alternatorul si trebuie o cheie speciala ca sa strangi fulia pe axul alternatorului , cost- aprox 100 lei , daca e ciupita sau deteriorata cureaua mai adaugi 70-80 lei o curea originala si daca fulia e compromisa mai adaugi un aprox 200 lei fulia - una aftermarket ptr Diesel ca-s mult mai bune , recomand Ina. Poti merge linistit pana la service , opresti consumatori inutili gen faruri, casetofon, aeroterma si daca poti ar fii bine sa dai afara cureaua sa nu ti-o prinda pe la distributie.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • Da. acu' vad ca are caneluri acea fulie, deci se poate sa fie a alternatorului; pana la urma ordinea e scoaterea curelei, apoi deplasarea la service.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Din alternator pare sa iasa axul, fulia a iesit de pe ax (foto2). Am vazut ca axul are in capat un filet, e posibil sa fi pierdut o piulita ce tine fulia pe ax?
                                Am incarcat bateria, voi merge azi la reprezentanta (daca se lucreaza acolo azi ca sunt Rusaliile) .
                                Masina e din 2006, cu 63000 Km, model "hibrid" (adica cu dotari amestecate, cumparata din Ungaria). Multumesc pentru informatii, o zi minunata va doresc !
                                Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google