Problemele de servodirectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate s-a rupt cureaua accesorii...Dar asta actioneza si alternatorul, se aprinde cumva LED-ul ca nu mai incarca alternatorul ?
    Daca da, ai scapat usor, cureaua e cea mai ieftina piesa, restul sint mai scumpe ( pompa servodirectie, caseta de directie etc )

    Comment


    • nu mi-a aparut nici un led in bord...sau asa imi aduc eu aminte.nu am stat mult sa verific ce s-a intamplat pentru ca intarziam la munca, dar din ce imi aduc aminte nu aveam nici un led in bord.
      tot la curea m-am gandit si eu pentru ca din acel moment (de cand s-a auzit zgomotul ala urat) n-a mai facut urat masina. se tot auzea un zgomot din cand in cand si cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la o curea dupa cum se aude...
      acum sper sa fie doar cureaua asta.
      sper sa nu fie o teorie a conspiratiei dar de cand am scos-o din service (unul despre care numai de rele se aude in oras) numai probleme am avut...

      Comment


      • am gasit problema...cureaua e sarita dar s-a rupt si o rola...de asta a si sarit cureaua. am fost la dealerul autorizat din oras si mi-au cerut 550 de lei pe kit accesorii si manopera. aveti idee daca este cam scump?
        eu m-am uitat pe net si un kit de accesorii variaza intre 200 si 300 de lei. acum nu stiu daca ei cer prea mult pe manopera. I-am intrebat daca pot schimba doar rola care s-a rupt si au inceput sa strambe din nas cum ca e riscant si ca daca o fac s-o fac pe propria raspundere...si ca e posibil ca doar o rola ssi inlocuirea ei sa ma coste mai mult de cat tot kitul
        am atasat si doua poze cu rola care s-a rupt.
        astept sugestii...daca are cineva aceste kituri+cineva care s-o inlocuiasca.
        multumesc
        Attached Files

        Comment


        • Si alternatorul mai incarca bateria ? Cu cureaua sarita de pe role ?
          Noutate absoluta Dacia, bune masini, incarca alternatorul si fara curea.
          Vezi, de-asta mi-am luat eu Dacie.

          Comment


          • La mine cand am facut schimb distributie m-a costat 720lei( in care a fost inclus manopera plus kiturile complete cu role cu tot ).Am 1.4 laureat. Mai mult de o ora nu are cum sa bage manopera. Becul la baterie nu s-a aprins pentru ca bateria avea tensiune peste limita de avarie.

            Comment


            • nu Bogdan...bateria nu mai incarca. mi-a aparut ledul de baterie in bord...azi am mers cam 10 km cu ea asa...stiu ca in orice moment ma poate lasa dar nu am avut de ales...nah ca incepator nici nu stiam cei drept

              Comment


              • Originally posted by giorginio30 View Post
                am gasit problema...cureaua e sarita dar s-a rupt si o rola...de asta a si sarit cureaua. am fost la dealerul autorizat din oras si mi-au cerut 550 de lei pe kit accesorii si manopera. aveti idee daca este cam scump?
                eu m-am uitat pe net si un kit de accesorii variaza intre 200 si 300 de lei. acum nu stiu daca ei cer prea mult pe manopera. I-am intrebat daca pot schimba doar rola care s-a rupt si au inceput sa strambe din nas cum ca e riscant si ca daca o fac s-o fac pe propria raspundere...si ca e posibil ca doar o rola ssi inlocuirea ei sa ma coste mai mult de cat tot kitul
                am atasat si doua poze cu rola care s-a rupt.
                astept sugestii...daca are cineva aceste kituri+cineva care s-o inlocuiasca.
                multumesc
                Nu ai cum sa compari pretul de la kit pe net cu pretul din reprezentanta.

                40-50 de lei te va costa la reprezentanta manopera inlocuire kit accesorii. Vad ca esti din Iasi, mergi la Caremil.

                Colegul vinde piese si e de incredere, gasesti kit accesorii 1,4 1,6 origine cod 7701477517 230 ron, mergi si tu 2-3 zile cu autobuzul si iesi la jumatate de suma fata de reprezentanta.
                Last edited by mr.K; 17 September 2014, 12:59.

                Comment


                • Originally posted by giorginio30 View Post
                  nu Bogdan...bateria nu mai incarca. mi-a aparut ledul de baterie in bord...azi am mers cam 10 km cu ea asa...stiu ca in orice moment ma poate lasa dar nu am avut de ales...nah ca incepator nici nu stiam cei drept
                  Pai eu ce te-am intrebat mai sus ? post 436 parca ? Deci LED-ul vorbea de la sine...he-he ..

                  Comment


                  • Daca am o problema la servodirectie aceasta va merge mai greu ? Sau asa "face toate" ?

                    Am modelul laureate si recent am condus unul cu echiparea logan (ala de baza ce e sub ambiance) si parca merge la fel directia. Am condus in schimb vreo 4 modele din grupul vag in ultimele 2 luni (golf, leon, bora si passat) si numai ma joc cu volanul, mi se pare muuult mai usoara si mai ciuda imi este ca a mea e luata de noua si are 5 ani, iar alea au 10-18 ani si chiar 400.000km. Alt logan cu servo nu am avut ocazia sa conduc, deoarece eu am fost singurul "fraier" care a luat laureate, restul cunostiintelor au luat versiunea logan si ambinace fara servo. ms

                    Comment


                    • Salut! Am o problemă la direcție la un Logan pH1 din 2007, cu servo.Câteodată, în mers, direcția devine mai rigidă, mișc mai greu volanul.Nu am reușit să stabilesc vreo anumită cauză, sunt zile în care nu face deloc. cert este că problema apare după aproximativ 2-3 km.Mulțumesc pentru orice sugestie!

                      Comment


                      • Cum stai cu nivelul uleiului de servodirectie, l-ai verificat?
                        Dar senzorul, e curat sau are urme de ulei / pierderi in zona?

                        Comment


                        • Bine punctat, senzorul ala e un "punct slab", multe au probleme si scapa lichid. Eu l-am schimbat recent.
                          In mod normal directia devine mai rigida cu cat viteza creste.
                          Ce am observat eu recent, de cand au mai scazut temperaturile-cu cauciucurile de vara mergea volanul mult mai greu, le-am schimbat cu cele de iarna si parca e alta directie. Probabil cele de vara se intaresc la temperaturi scazute si duc la o manevrare mai grea a volanului.

                          Comment


                          • Originally posted by anto84 View Post
                            In mod normal directia devine mai rigida cu cat viteza creste.
                            Se numeste servo-directie variabila, insa nu si la logan, cel putin nu la faza 1, la astea noi, habar n-am.
                            Tocmai ca asta e un minus la viteze mari, volanul merge la fel de usor ca la manevrele de parcare, ceea ce nu e tocmai ok...deh, low cost, sevo-directie clasica la care au renuntat majoritatea producatorilor auto de prin 2000 incoa'.
                            Last edited by Kojak; 27 November 2016, 22:55.

                            Comment


                            • Nivelul lichidului este neschimbat, nu vad nicio pierdere, anvelopele nu sunt de vara. Am sa mai arunc si maine o privire. Problema apara aleator, nu am gasit niciun factor anume care sa o cauzeze (vreme etc)

                              Comment


                              • Vin cu o intrebare, zilele astea m.am bagat pe sub masina pentru ca de ceva vreme(2luni) a aparut un sunet destul de pronuntat ca o bataie o bataie, excludem capete nebunii ca nune de acolo. Si am descoperit ca atunci cand misca de volan stanga-drepta se aude o bataie in zona unde intra axul volanului in caseta. Precizez ca la imbinarea casetei cu bieleta nu este nici un joc, nici la axul care iese din casete, aadica unde este acea bucsa sau ce.o fi pe acolo nu este joc, adica nu se simte nimic, ci doar se aude cum loveste pur si simplu in interior parca acel pinion pe cremaliera. Intrebarea mea este, daca se poate repara sau trebuie alta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google